24 wrz 2015

Na ten kosmetyk, i w ogóle na całą markę Bumble & Bumble miałam ochotę od dawna, i w końcu znudziło mi się czekanie. Kupiłam więc pełnowymiarowy puder do włosów, oraz mini wersję Primer'a w sprayu. Ten pierwszy mam do teraz, powoli zbliża się do końca (wg ilości w butelce, aczkolwiek wystarczy mi pewnie do końca tego roku). Czy był wart zakupu?


Opakowanie jest plastikowe, ale na tyle miękkie, że bez problemu można je ściskać, gdy chcemy wydobyć proszek. Nie traci przy tym swojego kształtu. Pojemność to 56g, i uwierzcie mi - jest tego sporo.

Ten puder jest zalecany do odświeżania włosów, stylizowania ich, i nadania objętości. W sklepie ekspedientka poradziła mi nakładać go z odległości kilku cm od włosów, ściskać pojemnik, by dosłownie oprószyć nim włosy, a nie sypać bezpośrednio na nie, czy skórę głowy. Dzięki temu efekt jest bardziej naturalny, a włosy się nie sklejają.


Muszę przyznać, że ta metoda mnie mocno zaciekawiła, i muszę się zgodzić - jest o wiele lepsza niż tradycyjne wysypanie na włosy, czy na dłoń. Robiłam też i tak, ale wtedy efekt jest podobny jak w innych proszkach tego typu = sklejenie. Jeśli jednak nakłada się go z większej odległości, dostajemy efekt uniesienia, włosy nie są skołtunione. Fakt, tracą trochę swojego blasku, ale trzeba się z tym liczyć, w końcu proszek ma niwelować nieświeże włosy.

Co mi się w nim nie spodobało, to używanie go właśnie do odświeżenia - w tym wypadku lepiej sprawdzają mi się szampony w sprayu, lepiej wnikają we włosy. Poza tym, za duża ilość B&B powodowuje u mnie wysuszenie skalpu, a tego nie lubię. W przypadku "psikania" butelką, nie uświadczam tego, a włosy uzyskują lekką objętość, są puszyste, i łatwiejsze do stylizowania.


Czy było warto go zakupić? Uważam, że tak, i bardzo prawdopodobne, że kupię go ponownie. Wydajność jest niesamowita - mam go lekką ręką pół roku, może nawet więcej, a zostało około 1/3 opakowania. Oczywiście nie używam go codziennie, z reguły co 2-3 dni, zależnie czy gdzieś wychodzę, bądź jak często myję włosy (a to zawsze najlepsze rozwiązanie).
Cena tego pudru to £22 / 56g, ale jak widzicie, opłaca się :)

Używacie kosmetyków Bumble & Bumble?

Prześlij komentarz

Nightly Wolf ©
design by march17