21 wrz 2015

Z marką Bourjois nie mam dużego doświadczenia, poznałam kilka produktów, na inne dopiero się czaję (chociażby słynne róże, czy maskara Twist Up The Volume). Skończyłam całe opakowanie podkładu Healthy Mix, oraz korektora z tej samej serii, i ewentualnie zdecydowałam się na puder.


Główną zachętą do zakupu była jego wielkość i fakt, że nie jest sypki. Potrzebowałam czegoś do szybkich poprawek, a, że czytałam o nim wiele dobrych słów, długo się nie wahałam. Podoba mi się w nim to, że jest płaski, a jednocześnie plastik nie jest kiepskiej jakości. Zamyka się bez problemu, nie ma obawy, że otworzy się w torebce, bądź zawiasy się wyłamią. Dostajemy oczywiście lusterko - jak dla mnie jest to niezbędny dodatek w tego typu kosmetykach.

Sam puder nie pyli się mocno, spokojnie można go używać w biegu, bądź przy czarnych ubraniach ( z MAC miałam kilka "wypadków"....zmycie tego białego pyłu było nie lada wyzwaniem). Opakowanie mieści 9g produktu, co nie jest dużą ilością, ale przy jego gabarytach można to zrozumieć.


Do wyboru są cztery kolory - ja zakupiłam najjaśniejszy Vanilla. Oczywiście, zdjęcie nie odzwierciedla go idealnie, w rzeczywistości jest bardziej żółty, czyli nie nadaje się dla różowych podtonów. Efekt nie jest oczywiście intensywny, ale transparentny również nie. Puder jest dobrze zmielony, niewiele go potrzeba do użycia. Trzeba być oszczędnym, bo przy za dużej ilości zaczyna być widoczny na twarzy. Za to minus, bo za często robię poprawki ;) Co do matowienia, to w lecie był dla mnie za słaby - oczywiście tylko podczas najcieplejszych dni, w chłodniejsze radził sobie całkiem nieźle. Nie był to długi czas między poprawkami, raptem 3 godziny, ale blask przynajmniej nie był intensywny, i na całej twarzy, tylko pojawiał się w strefie T. Niestety, kilka razy zważył mi się na twarzy, i dawał efekt ciastka, ale było to dosłownie 2 razy, kiedy było bardzo ciepło, miałam więcej podkładu na twarzy, i musiałam często robić poprawki.

Puder oszczędnie nałożony nie podkreśla wyprysków, ani nie osiada na włoskach, jednak nie da nam pięknego matu, albo satynowej skóry. Niemniej ładnie wyrównuje kolor skóry, myślę, że u posiadaczek suchej spokojnie da radę wytrzymać cały dzień bez poprawek (znów się powtórzę, ale jesteście szczęściarami!).

Regularna cena pudru to £8.99 / 43zł , ale wiadomo - zawsze lepiej czekać na promocje (Boots non stop ma 3za2 ;))

Lubicie kolorówkę Bourjois?

Prześlij komentarz

Nightly Wolf ©
design by march17