19 mar 2016

Toniki, mgiełki, i tym podobne kosmetyki do twarzy dość długo były mi zbędne. Jednak doceniłam ich właściwości w lecie (woda termalna), czy w kwestii złuszczania (kwasy). Od jakiegoś czasu używam mgiełki do twarzy i ciała od Pat&Rub i jestem bardzo zadowolona!


Wybrałam wersję z kwiatu gorzkiej pomarańczy (neroli), ponieważ posiada ona działanie antyseptyczne, nawilżające, zmiękczające, regenerujące i wzmiacniające. Jest to woda podestylacyjna, pozostała po procesie otrzymywania olejku z kwiatów pomarańczy (informacje ze strony Pat&Rub).
Nadaje się do cery przetłuszczającej się i zanieczyszczonej - czyli dla mnie. Moim pierwszym wyborem była róża, ale jednak właściwości tej wersji wydały mi się bardziej odpowiednie do mojego typu skóry.

Nie oczekiwałam rewelacyjnych efektów, w końcu to tylko woda. Jednak zauważyłam lepsze nawilżenie skóry. i rzadsze pojawianie się wyprysków (chociaż tutaj zapewne wszystkie kosmetyki, któych aktualnie używam mają w tym swój udział). Ma bardzo przyjemny zapach, czuć pomarańczę, ale nie przytłacza, jeśli ktoś ma wrażliwy nos. Jeśli Wasza cera jest napięta, zmęczona, czy po prostu potrzebuje "kopa", mgiełka idealnie się do tego nadaje - orzeźwia i nawilża, niweluje efekt ściągnięcia skóry. Również przyda się do szybko zasychających masek.
Atomizer psika delikatną mgiełką, osobiście zastanawiam się, czy nie zostawię tego opakowania na przyszłość, do wykorzystania przy innych kosmetykach (jak chociażby tonik nawilżający również od Pat&Rub). 

Jestem zadowolona z tej mgiełki, i bardzo prawdopodobne, że do niej wrócę - może nie od razu, ponieważ moja lista kosmetyków za każdym razem się wydłuża, ale przy okazji zakupów na stronie, z pewnością wyląduje w koszyku. Byłoby miło, gdyby Pat&Rub wreszcie wprowadził płatności Paypal, bo teraz muszę zawracać innym głowę, by dokonać zakupów, a to dodatkowo wydłuża czas ;) 
Mgiełki kosztują 29 zł, czyli całkiem niedużo, biorąc pod uwagę sporą wydajność, ale firma co chwilę wrzuca nowe promocje, także łatwo kupić ją w rabacie. Polecam :)

Używacie mgiełek do twarzy?

Prześlij komentarz

Nightly Wolf ©
design by march17