30 wrz 2016

Ofertę marki Suki mam na oku od jakiegoś czasu, miałam nawet w planach zakup zestawu miniatur produktów, jednak jak zwykle zapomniałam, i zniknął on w czeluściach zapisanych linków (chyba przydałyby się porządki w przeglądarce!). Jednak, jako fance peelingów, nie umknął mojej uwadze Exfoliate Foaming Cleanser. Nie chciałam kupować pełnego wymiaru, na szczęście mniejsza wersja (30 ml w stosunku do 120ml) jest łatwo dostępna w internecie, niedroga, więc ciekawość wzięła górę (wybaczcie mi nieuwagę, zapomniałam o zrobieniu zdjęć opakowania!).


Peeling/czyścik przeznaczony jest do oczyszczania twarzy, z lekkim efektem zdzierania. Zawiera kryształki cukru (cukier szlifowany), które pozwalają dokładnie oczyścić skórę. Ma cudowny aromat cytrusów, który niesamowicie pobudza i jest tak przyjemny, że nie mam ochoty go zmywać!

Można go stosować na dwa sposoby - całkiem na sucho, lub na mokro. Niewielka ilość wody potrafi rozpuścić cukier bardzo szybko, co jest dobre przy bardzo delikatnym złuszczaniu/myciu twarzy, ale do peelingu średnio się to nadaje. Dlatego ja najczęściej stosuje go na suchą skórę, wtedy potrafi być bardzo, bardzo ostry - nie polecam osobom wrażliwym, bo naprawdę porządnie zdziera.


Muszę przyznać, że jestem ogromnie zadowolona z jego działania - radzi sobie zarówno na sucho, jak i na mokro. Świetnie oczyszcza, skóra aż skrzypi (zawsze daje mi to uczucie satysfakcji, wiem - jestem dziwna :)), jest zmatowiona. Nic nowego nie wyskakuje, ale też nie sprawia, że nagle wszystko magicznie z twarzy poznika, w końcu jest na niej za krótko, by tego dokonać. O zapachu już mówiłam, ale się powtórzę, bo go uwielbiam! Wydajność również na plus - małe opakowanie kupiłam z 2 miesiące temu, i wciąż coś tam w środku jest, ale tutaj muszę dodać, że nie używam go codziennie, w takim przypadku na pewno skończyłby się dużo szybciej. Niemniej i tak jestem mile zaskoczona.

Firma Suki jest na mojej liście marek do bliższego poznania, zdecydowanie mam ochotę na więcej kosmetyków, peeling na pewno zakupię ponownie - nie wiem czy w pełnym wymiarze, ale z pewnością się jeszcze spotkamy. Cena za 30 ml wynosi około £11, podczas gdy 120ml kupimy za ~ £25.

Używałyście kosmetyków Suki?

Prześlij komentarz

Nightly Wolf ©
design by march17