Styczniowe Migawki #3

4 lut 2016


1. Farbowanie - żadnych permanentnych farb!
2. Kupna Caffe Latte - nie ma tragedii.
3. Kawa w ulubionym kubku zawsze i wszędzie.
4. Nowe serum pod oczy.




1. Rybka przyrządzona przez mojego osobistego kucharza - pycha!!
2. Próby uzyskania loków - coś tam wyszło :)
3. Saatchi Gallery, czyli trochę kultury nie zaszkodzi.
4. Na wykończeniu! 




1. Najgorsza wiadomość :((( R.I.P. Alan!
2. I mnie wzięło na kolorowanki, świetny odstresowywacz!
3. Londyńskie uliczki takie piękne.
4. Wiosennie, ale aura wciąż zimowa.

Jak tam Wasz miesiąc? Ja zaczęłam pracę, i cięzko mi się czasowo ogarnąć, kiedy prawdopodobnie będę pracować prawie 6 dni w tygodniu ;) co poradzić, takie zycie,,,
I z góry przepraszam wszystkie estetki, mój instagram nie jest idealny pod względem kolorystyczno-tematycznym - ironia taka :]

Prześlij komentarz

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.