Ulubione lakiery na Święta

Wesołych Świąt! :)

Wszyscy teraz pewnie spędzają czas w rodzinnym gronie, opychając się do granic możliwości (nie oszukujmy się, po to są święta). Jeśli jednak w przerwie między daniami znajdziecie chwilę czasu na malowanie paznokci (o ile nie zrobiłyście tego wcześniej - ja np. nie), to dzisiaj pokażę Wam moje lakierowe typy - właśnie się zastanawiam który z nich dzisiaj użyć....




Wybrałam 5 kolorów z mojej kolekcji, które wydają mi się najbardziej odpowiednie na taką okazję - jeśli nie święta, to Sylwester albo karnawał również się nada do ich noszenia :)

1. NARS, Dovima - czyli idealna czerwień, bez dodatku odcienia różowego czy pomarańczowego. Głęboki, intensywny kolor. Każda z Nas powinna posiadać tę jedną czerwień, nie tylko na święta, ale i na co dzień. Dovima wpisuje się w ten opis idealnie.

2. Essie "Jump in my jumpsuit" - mini lakier, pochodzący z zeszłorocznej świątecznej kostki. To bardziej malina niż czerwień, jest w nim dużo różu, ale dzięki temu, że jest dość ciemny, nie wydaje się infantylny.

3. Essie "Luxedo" - czyli bardzo, bardzo ciemna purpura. Czasami może wydawać się wręcz czarny. Chłodny kolor, nie znajdziemy tam domieszek burgundu, brązu, czy szarości. Taka oberżynka :)

4. Zoya PixieDust "Carter" - kolor, który najbardziej przypadł mi do gustu z tej serii Zoyi. Piękny, brokatowy piasek, który mieni się przy najmniejszym ruchu dłońmi. Znajduje się w nim mnóstwo drobinek, w kilku odcieniach fioletu, przez co kolor jest wielotonowy. Bardzo intensywnie napigmentowany, wysycha na mat. Cudo!

5. Dior Nuit 1947 970 - w tym wypadku jest to tester, ale kto by się przejmował takimi drobiazgami ;) Kolor pochodzi z Rouge Dior Collection Autumn 2013. Jest to bardzo ciemna czerwień, kojarzy mi się z kolorem krwi. Posiada domieszkę brązu, ale niewielką. Wampirzy kolor :)


Podobają Wam się takie odcienie na Święta? Co na Wy się zdecydowałyście?

Brak komentarzy