L'oreal, Nutri-Gloss Luminiser - lśniące włosy po raz kolejny

19 gru 2015

Dlaczego w tytule napisałam "po raz kolejny"? Ponieważ niedawno pojawił się post, w którym zachwalałam serum nadające blask włosom >klik!< Nie można chyba zaprzeczyć, że jestem fanką tego typu produktów ;) Walkę o lśniące włosy toczę od dawna, w tym momencie trochę oszukuję, po oleje sięgam rzadko (mój największy błąd, który aktualnie popełniam), dlatego potrzebuję czegoś, co sprawi, że chociaż wizualnie moje włosy będą robiły wrażenie zdrowszych. 


Z serii Luminiser miałam już odżywkę, która jednak nie wykazała się niczym specjalnym. O sprayu widziałam kilka recenzji, głównie pozytywnych, do tego spodobała mi się butelka, a, że jestem sroka to wiadomo jak to się skończyło :) 

Butelka jest różowa, szklana, przez co dość ciężka. Przezroczystość pozwala na kontrolowanie ubytku, a wygodny spray dozuje taką ilość produktu, jaką potrzebujemy. Na szczęście jest to mgiełka, a nie "plucie" w jedno miejsce, co się często zdarza. Dodatkowo produkt ślicznie pachnie, i utrzymuje się na włosach. 


Używam tego sprayu na wilgotne włosy, przed suszeniem, a później na już suche. Pomaga trochę w rozczesywaniu, wygładza włosy, ale nie tak dobrze jak Dove. Jego głównym zadaniem jest właśnie nadanie blasku, i z tego zadania wywiązuje się bardzo dobrze! Nie obkleja włosów, nie tworzy strąków, nie przyśpiesza przetłuszczania.
Po spsikaniu otrzymujemy lśniące włosy, ale nie jest to sztuczny, ani przesadzony efekt. Dostajemy gładką taflę, która robi większe wrażenie, gdy lekko zakręcimy włosy - sprawdzone :) Nie robiłam niestety ostatnio zdjęć włosom, jednak jestem skłonna uwierzyć, że wyglądają na nich zdecydowanie lepiej dzięki temu produktowi :)

Niestety, minusem jest dość kiepska wydajność, albo ja po prostu używam go w nadmiarze - po około 3 tygodniach, zostało mi mniejsze pół w buteleczce. Patrząc na cenę - £9.99, jest to jedna z droższych pozycji w drogeriach. Jednak uważam, że używanie go od czasu do czasu,  nie będzie biło po kieszeni, a gdy użyty zostanie w połączeniu z serum z drobinkami, efekt będzie jeszcze bardziej widoczny i przyjemny dla oka :)

Używacie sprayów nabłyszczających?


Prześlij komentarz

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.