Róż na jesień od Maybelline

8 paź 2015

Staram się unikać podziału lakierów na letnie i jesienne, ale same wiecie jak jest...jednak neony nie do końca pasują mi do ponurej aury. Rozweselać ją można ubraniami, ale paznokcie bardziej pasują mi stonowane, i w ciemniejszych kolorach. Zawsze jednak trafi się wyjątek - skoro lubię róż, ale nie chcę mieć go na paznokciach podczas jesieni, trzeba znaleźć kompromis. W tym wypadku okazał się nim lakier Super Stay od Maybelline w odcieniu "Nude Rose".


Zacznę od tego, że do tej pory używałam jedynie lakierów z serii Colorama, Super Stay nie zaprzątałam sobie głowy. Powód był dość prosty - nie zachwyciła mnie jakość tych pierwszych, więc zakładałam, że inna seria zachowa się tak samo. Popełniłam błąd, i do teraz żałuję, że tyle zwlekałam :) Lakiery Super Stay mają ładny design, butelka mieści 10 ml lakieru. Dołączony pędzelek jest szeroki, dzięki czemu świetnie się nim maluje paznokcie. 

Kolor, który mnie zainteresował, to jak dla mnie przybrudzona wersja różu. Nie jest intensywny, ani cukierkowy. Nie rzuca się w oczy, ale sprawia, że paznokcie wyglądają bardzo schludnie, kobieco. Według mnie świetnie nada się do pracy. Nie posiada żadnych drobinek, jest idealnie kremowy. Dobrze zakrywa płytkę, dwie warstwy są wystarczające. 

Zdjęcia niestety nie ukazują w pełni koloru, na żywo jest ciemniejszy. Takie minusy kiepskich aparatów, niestety :) 


Wytrzymałość dobra, około 3 dni, po czym zaczął odpryskiwać na końcach. W sumie nie jestem tym zaskoczona, chociaż myślałam, że posiedzi trochę dłużej. Niemniej w ostatnich tygodniach nosiłam go dość często, bo bardzo trafia w mój gust.

Lakiery serdecznie polecam, nie są drogie ( £4.49 / ~20zł ), a dostajemy sporą pojemność, świetny pędzelek i całkiem przyjemne kolory na co dzień. Warto się im bliżej przyjrzeć, jeśli szukamy tańszej alternatywy dla chociażby Essie :) 

Lubicie lakiery od Maybelline?

Prześlij komentarz

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.