Lierac, Hydra-Body Scrub


Dalej jestem leniwcem w kwestii peelingów do ciała, ALE mam w związku z tym wymówkę - odkąd zaczęłam używać ostrej szczotki na suche ciało, nie widzę potrzeby dodatkowego ścierania naskórka, jest wystarczająco gładko. Scrub jednak jakiś musi być, nawet rzadko używany, a ten od Lierac wypatrzyłam w TKMaxx (a to niespodzianka...). Potem znalazłam tam jeszcze balsam do ciała, ale o nim innym razem.

Lierac Hydra-Body Scrub pochodzi z linii nawilżającej. Ma on za zadanie, oczywiście poza ścieraniem naskórka, mocno nawilżyć skórę. W składzie znajdziemy wodę kokosową, która bogata jest w proteiny, aminokwasy, witaminy i minerały. Te wszystkie składniki mają za zadanie nadać skórze natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie. Oprócz tego, peeling wzbogacony jest o mleko z róży (?), zawierające fosfolipidy i wodę różaną - koi i nawilża suchą skórę, zaś ekstrakt z liczi i malin nawilża i przywraca skórze elastyczność, dzięki zawartości witaminy C.

Wszystko brzmi ładnie, a jak jest w praktyce? Tubka wygląda ładnie, oczywiście jeśli ktoś lubi różowy kolor ;) Zapach trochę mnie rozczarował - jest mdły, trochę perfumowany. Czuć różę, ale w tym wypadku nie jest to plus. Ogólnie mnie trochę męczy, na szczęście nie jest intensywny, i nie zostaje na skórze.

Działanie peelingujące jest natomiast plusem tego kosmetyku - z jednej strony cały proces jest bardzo łagodny, skóra nie jest podrażniona, wydaje się więc, że mało co robi, jednak po wszystkim, jest niesamowicie wygładzona, i przy okazji bardzo dobrze nawilżona! Naprawdę, nie mam potrzeby nakładania żadnego balsamu :) Dodam jednak, że ja mam skórę bezproblemową, która nie jest sucha.

Jeśli macie wrażliwą skórę, spokojnie możecie po niego sięgnąć - na pewno Was nie podrażni. Nie wiem jednak, czy da sobie radę w kwestii nawilżenia, u mnie jest aż nadto :) Nie spotkałam się nigdy z tymi kosmetykami poza TKMaxx (przynajmniej w UK), więc tam radziłabym ich poszukać. Ceny są niskie - ja za 175ml tubkę dałam £4.99

Używacie kosmetyków marki Lierac?

Brak komentarzy