Klorane, Szampon z chininą i witaminą B

6 sie 2015

Marka Klorane dość długo nie była mi znana, potem zaczęła pojawiać się na blogach, ale z jej dostępem było ciężko. Teraz już łatwo mi ją znaleźć w wielu sklepach, czy aptekach. Czytałam wiele pozytywnych opinii, dlatego postanowiłam przetestować szampon z chininą i witaminami z grupy B, który nadaje się do włosów cienkich, osłabionych i wypadających. Wypisz wymaluj moje kłaki :)


Wybaczcie mi za zrobienie zdjęcia już przy końcówce, ale często sobie o tym zapominam ;) Na szczęście widać jeszcze zawartość - mamy tu dość rzadki płyn, o ciemnym kolorze. Wygląda średnio zachęcająco, i tak też pachnie - mocno, ziołowo i ...męsko. Nie o to jednak w nim chodzi, Szampon, dzięki zawartości chininy i witamin z grupy B (B5, B6, B8) ma za zadanie wzmocnić włosy, pobudzić ich wzrost, zahamować wypadanie i sprawić, że włosy będą lekkie i puszyste po umyciu.

Osobiście nie wierzę w takie działanie szamponów, ich jedynym zadaniem jest dokładnie umycie włosów, i nie podrażnienie mojego, dość wrażliwego, skalpu. W tym przypadku na pewno mogę powiedzieć, że szampon dobrze radził sobie z oczyszczeniem włosów, dłużej utrzymywały świeżość. Niestety, po kilku dniach zauważyłam lekkie przesuszenie skórty głowy, co w moim przypadku go dyskwalifikuje. Nie poddałam się jednak, i butelkę skończyłam. Co do działania wzmacniającego, to nic nie zauważyłam, ale nie liczyłam na to, to w końcu tylko szampon. Kolejnym minusem był fakt, że plątał włosy, tak więc nie da się przy nim uniknąć odżywki (to ktoś tak w ogóle robi?!). Rzadka konsystencja również nie zalicza się do plusów, ponieważ sporo produktu się wylewa, a ja i tak odczuwałam potrzebę nakładania większej ilości, więc po niecałym miesiącu powiedzieliśmy sobie "pa, pa".

Nie polubiliśmy się, ale dzięki temu spotkaniu wyleczyłam się z szału na Klorane, i teraz wiem, że raczej po nic więcej od nich nie sięgnę - ewentualnie jakąś odżywkę, bo one zawsze są u mnie mile widziane. Szampony kosztują około £6-£7, w Polsce w granicach 20-30 zł za 200 ml butelkę.

Znacie produkty Klorane?

1 komentarz

  1. Nie znam tego szamponu, ale platanie wlosow mi sie nie podoba. Co do szamponów do wypadajach, osłabionych wlosow to w takie ich działanie wierze. Jeszcze w ciazy starałam sie zapobiegać temu efektowi, ktory po porodzie niestety dotyka większość kobiet i albo mam wyjątkowe szczescie, albo trafiłam na dobry szampon;) Z Klorane mam ochotę kupic szampon i odżywkę z mango ;)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.