Dwie szybkie maseczki od Quick Fix

13 kwi 2015

Pozostając w temacie moich ulubionych kosmetyków - maseczek, dzisiaj o dwóch, które wynalazłam wśród nieskończonych alejek Boots'a ;)
Tubki zwróciły moją uwagę swoim wyglądem - każda z nich ma inny kolor, niektóre dość mocno dające po oczach. Są one z firmy Quick Fix, co nic a nic mi nie mówi, ale były tanie, a wybór spory to czemu nie brać :) Zdecydowałam się na dwa warianty - oczyszczającą oraz złuszczającą.


Purifying Charcoal Mask - to maseczka z węglem, który sprawia, że jest czarna ^^ (ciekawie się wygląda z nałożoną na twarz). Jest gęsta, i bardzo dobrze się rozprowadza, więc potrzebna jest niewielka ilość. Trzymam ją około 20-30 minut na twarzy, po czym mogę cieszyć się zmatowioną i oczyszczoną twarzą. Dodatkowo pomaga w zwalczaniu wyprysków. Jestem bardzo na tak!

Exfoliating Scrub Mask - wygląda bardziej jak peeling niż maska, więc stosuję ją w dwojaki sposób. Z reguły najpierw masuję nią całą twarz (a trzeba przyznać, że posiada ostre drobinki), a potem zostawiam ją na skórze na podobny czas jak poprzednią. Efekt jest również genialny - przede wszystkim skóra jest gładziutka, bez żadnych suchych skórek, czy innych farfocli ;) Trzeba jedynie uważać na pryszcze, bo możemy je roznieść po całej twarzy.

Oczyszczająca:

Złuszczająca:

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z zakupu, i z pewnością sięgnę po inne warianty. Na pewno kupię jeszcze raz czarną, złuszczającą raczej sobie odpuszczę, bo do tego mam peeling :) Maseczki te są dostępne w Bootsie, niestety spotkałam się z nimi tylko w tych większych, więc tam bym ich radziła poszukać. Cenowo wychodzą korzystnie - regularna cena to £4.99, ale aktualnie są na promocji za £3.33 - kupujcie, póki jest okazja :)

Używacie regularnie maseczek do twarzy?

7 komentarzy

  1. ja używam bardzo regularnie maseczek :) te też bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, Twoja buzia jest nienaganna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skreślam tanich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również. Czasem tańsze nie znaczy gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używamy, używamy. Ja tak co 2-3 dni ;) Tych masek nie znam, w ogóle pierwszy raz o nich słyszę, ale fajnie, że jesteś z nich zadowolona. No i cenę mają przyjemną ;)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.