Świąteczny manicure || Essie

26 gru 2014


Jak Wam mijają Święta? Moje całkiem leniwo - objadając się, i oglądając filmy. Taki czas jest chyba najlepszy - totalny relaks :) Z tego też powodu nie do końca zwracałam uwagę na paznokcie, ale wczoraj się zmotywowałam, i coś tam wymalowałam ;) Oczywiście chciałam zachować motyw świąteczny, dlatego sięgnęłam po czerwienie. Użyłam do tego dwóch kolorów od Essie - Jump In My Jumpsuit z zimowej kostki 2014, oraz Jiggle Hi Jiggle Low, który wpadł mi w ręce w TKMaxx.

Pierwszy z nich to piękna, ciemna czerwień - nie bije po oczach, za to wygląda niesamowicie kobieco i elegancko, idealnie nadaje się na rodzinny obiad. Dłonie wyglądają dzięki niej o wiele lepiej, nieważne jakiej długości mamy paznokcie (chociaż ja jestem fanką tych krótszych, i dla mnie wszystko na nich wygląda lepiej ;)). Lakier świetnie kryje, wystarczą dwie warstwy, by uzyskać intensywny odcień. Nie uświadczymy tutaj żadnych drobinek.

Drugi kolor, to jeszcze ciemniejszy odcień, w zasadzie można powiedzieć, że bordo. Zatopione są w nim malutkie, czerwone drobinki, które świetnie wyróżniają się na tle ciemnego koloru. Myślałam, że będzie to bardziej top, ale okazało się, że lakier świetnie kryje i spokojnie może być noszony solo, bez żadnego bazowego odcienia. Drobinki są dyskretne, ale i tak widać, że coś tam błyszczy ;) Dla mnie jest to mocno świąteczny odcień, i nie wiem czy zagościłby u mnie na co dzień, ale przekonamy się. 

Połączenie tych obydwóch kolorów bardzo mi się podoba, i uważam, że pasują do siebie, tworząc idealny świąteczny manicure. Mam nadzieję, że utrzyma się tak długo jak zwykle to bywa z Essie, a ja będę mogła cieszyć oko tym duetem. W następnej kolejności sięgnę pewnie po kolejne odcienie z zimowej kostki, bo trzeba przyznać, że dobór kolorów naprawdę im się udał. 

Co sądzicie o tym połączeniu kolorów? Zagościł u Was również świąteczny manicure, czy postawiłyście na klasykę?

13 komentarzy

  1. Pięknie :-) U mnie też oczywiście czerwień :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny manicure i świetne kolory. Uwielbiam taki ciemny czerwień, a Essie to naprawdę świetna firma.
    Pozdrawiam, wesołych świąt - http://herbivicus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jedyny słuszny odcień na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też je uwielbiam, ale czerwienie rzadko ostatnio u mnie gościły, niemniej nie mogłam odpuścić na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://kasjaa.blogspot.com/27.12.2014, 20:58

    Piękne kolorki ! :) http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten odcień borda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, piękne ;) u mnie te zimowe Essiaki są obracane na wszystkie strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też czuję, że będą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, ale tylko na jakieś okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczne, prawda? Uwielbiam ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i sobie namieszałam znowu w komentarzach ;)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.