Eucerin, Q10 Active, Anti-Wrinkle Eye Cream


To, że pielęgnacja okolic oczu jest ważna, wiemy wszystkie. Ja już od kilku lat sięgam po kremy przeznaczone do tych okolic, i nie wyobrażam sobie tego zaprzestać. Niestety, mam bardzo wymagającą skórę, duże cienie, i niestety - pierwsze zmarszczki. Dlatego staram się kupować kremy mocno nawilżające, i walczące z oznakami starzenia. 

Eucerin skusił mnie dosyć niską ceną (ok. 16 funtów) + dodatkową zniżką, którą posiadam w pracy. O serii Q10 Active kiedyś czytałam - akurat o kremie na twarz, ale opinie były pozytywne, więc skusiłam się na tubkę specyfiku pod-ocznego.
Wizualnie krem wygląda minimalistycznie - prosta, biała tubka, o pojemności 15 ml. Krem zawiera w sobie koenzym Q10, SPF 6 oraz jest bezzapachowy. Ma za zadanie nawilżyć delikatną skórę pod oczami, oraz zredukować istniejące zmarszczki i zmniejszyć widoczność cieni.
Skład:
"AquaGlycerinCaprylic/Capric TriglycerideDicaprylyl EtherCetearyl Alcohol,MethylpropanediolButyl MethoxydibenzoylmethaneGlyceryl Stearate Citrate,Phenylbenzimidazole Sulfonic AcidUbiquinoneBiosaccharide Gum-1Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl TriazineGlyceryl StearateSynthetic Beeswax,CarbomerSodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate CrosspolymerTrisodium EDTA1,2-HexanediolEthylhexylglycerinPhenoxyethanol"

Ma dość lekką konsystencję, i bardzo niewiele go potrzeba do nałożenia. Rano zostawiam go na kilka minut, do lepszego wchłonięcia, po czym biorę się za makijaż. Zauważyłam, że korektor nie wchodzi w zmarszczki, ani nie tworzy efektu ciasta, tylko gładko się rozsmarowywuje. Oczywiście po jakimś czasie całość i tak wygląda nieładnie, ale spotykałam się z gorszymi przypadkami.

Co do efektów, podpisać się mogę pod minimalnym rozjaśnieniem cieni - po nałożeniu skóra wygląda lepiej, jest rozjaśniona, bardziej rozbudzona. Cienie oczywiście dalej tam są, ale wyglądają trochę lepiej - niemniej efekt i tak jest słabszy niż kremu Origins (TUTAJ link). Nawilżenie skóry również na plus - nie jest rewelacyjne, i dla super suchej skóry się nie nada, tak samo jak do nocnej regeneracji, ale na dzień jak najbardziej. Wydajność spora, bo 2 miesiące już ze mną jest i dalej trwa. Chociaż  już bliżej końca ;)

Eucerin spisał się z tym kremem, jednak ja więcej po niego nie sięgnę, bo oczekuję lepszego efektu i wiecznie szukam niedoścignionego ideału. Kusi mnie jeszcze wersja Hyaluron Filler, zawierająca kwas hialuronowy, ale muszę jeszcze o nim doczytać. Niemniej wersja Q10 spisze się dla osób młodych, z bezproblemową skórą pod oczami.

Czy dla Was krem pod oczy również jest istotną częścią pielęgnacji? Możecie polecić jakieś dobre nawilżacze?

16 komentarzy

  1. Miałam wersję Hyaluron Filler i gorąco polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co takiego robi? Lepiej nawilża? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie doskonale sprawdził się duoaktywny krem pod oczy Pharmaceris. Ostatnio napisałam pełną recenzję więc jeśli Ciebie zainteresuje, to zapraszam. Tego z Eucerin nie używałam, ale z tego co pamiętam ogólnie miałam raptem kilka kosmetyków tej marki.
    Btw: zachwycające zdjęcie w blogrollu :) I w ogóle świetny szablon. Sama ostatnio rozważam zmianę, więc będę wdzięczna jeśli mi podpowiesz gdzie go znalazłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, pisałam, że mnie zaciekawił :)
    Dziękuję, zdjęcie stare, ale jedno z moich ulubionych :) Szablon znalazłam na Etsy - polecam! Mają ogromny wybór :) Tylko przeszukanie i wybranie zajęło mi chyba kilka dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozglądałam się na Etsy i faktycznie jest dużo ciekawych propozycji. Nie miałam jednak tyle cierpliwości ;) A nie miałaś problemu z dopasowaniem szablonu do blogerra? Np nie musiałaś zmieniać szerokości, czcionki itd?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam tylko takich, które były dostosowane pod edycję w bloggerze :) ale wtedy tylko kosmetyczne zmiany - szerokość, czcionki - wszystko zajęło kilkanaście minut :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele dobrego słyszałam o tej wersji z kwasem hailuronowym właśnie :) z nawilżających ja bardzo lubię Clinque All About Eyes , wersja Rich jeszcze bardziej nawilżająca ale też w konsystencji treściwsza, kocham serum pod oczy Gueralain z serii Aqua , najelepszy nawilżacz jaki używałam ale też najdroższy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma za co :) Mam nadzieję, że coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Clinique słyszałam, ale jakoś wiecznie zapominam - może faktycznie się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pod oczy najlepiej sprawdzają się kremy Estee Lauder, które tanie nie są, ale świetnie działają i nadają się również pod makijaż. Z tańszych produktów używam azjatycki krem ze śluzem ślimaka. Niezły produkt, ale trzeba sprowadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kremie ze ślimaka czytałam sporo, właśnie chciałabym jakiś kupić na Ebay, ale nie wiem jak znaleźć odpowiedni, czytaj - prawdziwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam tego - Mizon Snail Repair Eye Cream i jest rzeczywiście niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki, pobuszuję po stronie :)
    on jest w złotej tubce?

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj nie, ten co ja mam jest w brązowym słoiczku, ma chyba 25ml pojemności i do tego patyczek do nabierania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A, to już wiem czego szukać :)

    OdpowiedzUsuń