COLAB Dry Shampoo by A Model Recommends


Znacie blog A Model Recommends? Prowadzony jest przez modelkę Ruth Crilly, która pisze tam o kosmetykach i modzie. Szczerze mówiąc nigdy nie obserwowałam ani jej, ani jej strony, i pewnie teraz też się to nie zmieni, ale po kilku pochwałach dotyczących produktu, który stworzyła, musiałam go mieć. Bo tak ;)

Ruth chciała stworzyć suchy szampon inny niż dostępne na rynku - nie zostawiający nalotu, nie sklejający włosów, oraz przyjemnie pachnący. I muszę przyznać, że jej się to udało. Do wyboru jest kilka wersji zapachowych - ja zdecydowałam się na Paris, który ma przyjemny, kwiatowy zapach. Jest mieszanką jaśminu i róży, z domieszką paczuli. Nie jest pudrowy, ani zbyt słodki - kojarzy się z taką mgiełką do ciała, która daje lekki zapach. Jak na suchy szampon, to spore wyróżnienie. Do kupienia są jeszcze wersje: London, New York, Tokyo, oraz Rio.


W kwestii działania, szampon faktycznie różni się od innych - nie zostawia w ogóle nalotu, chyba, że będziemy psikać długo w jedno miejsce, ale kto tak robi ;) Co do sklejania - nie robi tego, w ogóle włosy nie są matowe, ani takie szorstkie po jego użyciu - mogłabym rzec, że oprócz odświeżenia nie robi nic. Czyli jeśli liczymy na objętość, którą zostawiają suche szampony, to tutaj tego nie dostaniemy - co jest zarówno plusem, jak i minusem. Mnie trochę brakowało tej "sztywności", ale od czego ma się inne produkty do stylizacji, prawda? Wydajność jest przyzwoita - około miesiąc używania co 2-3 dzień (puszka 200ml).

Podsumowując - szampon od Ruth Crilly jest ciekawym produktem, i mam nadzieję, że będzie normalnie dostępny do kupienia, a nie zniknie po kilku miesiącach. Szkoda byłoby stracić suchy szampon, faktycznie różniący się od tych drogeryjnych. Dostępny jest w sklepach Superdrug, niestety tylko w tych lepiej zaopatrzonych - mam jeden obok siebie, i nie można w nim znaleźć ani Colab, ani Tanyi Burr, ani Zoelli. Buu :( Jeśli jesteście z UK - polecam wybrać się i poszukać, bo ten szampon naprawdę wart jest wypróbowania, zwłaszcza, że jego cena jest niższa niż Batiste - aktualnie 1.32 GBP za 50 ml, oraz 2.32 GBP za 200 ml. 

Zainteresował Was suchy szampon Colab? Czy w ogóle nie potrzebujecie tego typu kosmetyków?

18 komentarzy

  1. Oglądam Ruth na YT i byłam bardzo ciekawa czy pojawi się u kogoś polska recenzja. Teraz już wiem, że warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ma opakowanie
    :) zaciekawił mnie ten szampon muszę przyznać :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny jest zewnętrznie :) Ciekawe :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaś. Klub Kosmetyczny27.12.2014, 20:58

    Mi mógłby przypasować. Te popularne Batiste mi nie pasują przez ten nalot. Mam kręcone włosy i próba wyczesania tego zrobiłaby ze mnie króla lwa...

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak sprawdziłby się ten produkt u mnie, ja bardzo nie lubie suchych szamponów właśnie za to, że zostawiają biały nalot na moich włosach, co przy ciemnych włosach jest niezbyt estetyczne ;( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już więcej nie sięgnę po Batiste - zawsze mam paskudny nalot, i swędzi mnie głowa ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt, ciemnowłose mają z tym problem...dlatego ten szampon nieźle się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To fakt, strona wizualna jest przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto, bo faktycznie się sprawdza i spełnia obietnice producenta (/tki?)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znałam tego bloga ale chętnie sobie przeglądne :) suchy szampon na ciemnych włosach mnie odstrasza, jeszcze nie trafilam na taki co by dawał radę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz kusi mnie jeszcze bardziej :) A Ruth uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. z suchych szamponów najabrdziej mi odpowiada w proszku z Bumble And Bumble :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jakoś ona nie zachęca..ale szampon ma fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie miałam, ale obiecuję, że spróbuję, bo Batiste niestety nie dał rady ;x

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę warto, jest o niebo lepszy od Batiste :)

    OdpowiedzUsuń