Neutrogena, T Gel Shampoo

27 wrz 2014

Wybaczcie mi obsuwę, ale jak to zwykle u mnie bywa - brak czasu :) Teraz też odwiedziłam moją mamę na kilka dni, ale może uda mi się coś tutaj wrzucić. 

Moje włosy szybko się przetłuszczają, i brakuje im życia. Dlatego, podczas mycia, sięgam po szampony mocniej oczyszczające. Przerabiałam już te lekkie, i owszem, sprawdzają się, ale na krótką metę - po jakimś czasie włosy są niedomyte. W ten sposób co kilka dni oczyszczam je czymś mocniejszym. Drugim aspektem jest moja sucha skóra głowy, co powoduje powstawanie suchych placków. Szukałam szamponu który pomoże na przetłuszczanie, i na skalp - i chyba znalazłam :)


Do tej pory nie wiedziałam, że Neutrogena produkuje również szampony - zawsze się można zaskoczyć ;) Mają do wyboru kilka różnych rodzaji, Większość z nich jest raczej lecznicza, produkowana do specjalnych celów - łupież, czy inne problemy ze skalpem. Ja na początek wybrałam wersję przeciwłupieżową, ale dla włosów tłustych (można też kupić do suchych). Szampon jest bardzo gęsty, wręcz żelowy (jak nazwa wskazuje) - baaardzo niewielka ilość jest nam potrzebna, przez co wydajność jest bardzo duża, zważając na małą pojemność (100 lub 250 ml). Zapach jest delikatny, mało wyczuwalny.

Żel świetnie oczyszcza włosy, jednak nie pozostawiając ich skrzypiących. Nadaje ładną objętość, i faktycznie zwalcza łupież - niestety ja mam jakieś początki egzemy na linii włosów, i na to muszę znaleźć coś innego. Nie wysusza włosów, nie robi z końcówek siana  - ja jestem zadowolona.

Koniecznie sięgnę po inne wersje, bo bardzo mnie te produkty zaciekawiły - inna konsystencja, oraz fakt, że są skierowane do konkretnych problemów sprawiają, że wyróżniają się na półce wśród innych drogeryjnych szamponów. Jeśli macie dostęp - warto sięgnąć. Ceny wahają się od 7-10 funtów za butelkę.

Słyszałyście o T Gel? 

16 komentarzy

  1. nie słyszałam o nich nic, ale chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają ciekawie, prawda? :)

      Usuń
  2. Szkoda, że u nas ich nie ma, bo lubię próbować nowych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam, ale to chyba nic nowego, bo z tego co wiem w Polsce z neutrogeny są dostępne narazie tylko kremy i balsamy do ciała :) Polecam również ich produkty do twarzy, które niestety muszę sobie sprowadzać z zagranicy. Chętnie bym wypróbowała ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję ich produkty do twarzy, jeden krem-maska jest bardzo fajny :)

      Usuń
  4. Znam i używam T Gel, ale z konieczności zmian łuszczycowych i wariant do którego wracam chwalę sobie. Na tyle, że nie zmusza mnie do sięgania po preparaty oparte na sterydach. Szkoda, że ta seria nie jest dostępna w Polsce bo dawno już uratowałabym sobie skórę głowy i włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o której wersji mówisz? Bo ja tez mam jakieś suche miejsca :/

      Usuń
  5. No proszę, nie miałam pojęcia, że Nautrogena ma w ofercie również szampony :D jednak ja najbardziej lubię ich balsamy do ciała i jeszcze nie próbowałam innych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy i kremy do rak maja świetne, nalezą do moich ulubieńców :)

      Usuń
  6. Nie znam firmy w ogóle, moje włosy ostatnio przez nakręcanie na lokówkę są w fatalnym stanie, muszę nimi zająć:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę olejów, i wrócą do formy :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę i bardzo mnie ciągnie do tego szamponu ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że po niego sięgnęłam :)

      Usuń
  8. a w życiu, nie słyszałam... i też nie wiedziałam, że ta firma ma szampony...
    fajnie, że służy:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek uczy się całe życie :))

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.