Essie "Splash of Grenadine"

16 wrz 2014

Ostatnimi czasy, jedynymi lakierami po jakie sięgam, to te marki Essie (no, czasem wpadnie jakiś OPIak). Gdy tylko wypatrzę okazję (patrzę na Ciebie TKMaxx), czy wpadnie mi do głowy ciekawy kolor (patrzę na Ciebie Boots), mała buteleczka od razu ląduje w koszyku. Oczywiście powstrzymuję się, bo aktualnie nie mam gdzie tych lakierów trzymać, i powoli muszę nad czymś pomyśleć. 

Po Splash of Grenadine sięgnęłam, ponieważ zaciekawił mnie nietypowy kolor - ni to fiolet, ni to róż - coś pomiędzy. Wyglądał zdecydowanie inaczej od innych, i pomyślałam, że będzie się pięknie prezentował na paznokciach (wymówka jak każda inna, byle kupić ;) ).


Kolor w buteleczce to, jak pisałam, coś pomiędzy różem, a fioletem. Nie jest chłodny, ale też nie do końca ciepły. Nie posiada tej słodkości, która kojarzy się z różem, ponieważ zimniejsze tony ten efekt eliminują. Bardzo dziwny kolor. Technicznie buteleczka nie różni się od innych, pędzelek posiada oczywiście szeroki i łatwy w obsłudze.


Podczas malowania, jedna warstwa jest wystarczająca - kolor jest jednolity, całkowicie zakrywa płytkę paznokcia. Ja jednak zachowawczo nałożyłam dwie, bo z doświadczenia wiem, że lepiej się wtedy trzymają. I nie pomyliłam się - przesiedział na paznokciach za pierwszym razem 9 dni! Dziewięć! Byłam w mega szoku, i wypatrywałam odprysków - jedyne czego się dopatrzyłam, to starte końce. Wow! Później jednak o coś zahaczyłam paznokciem, i siłą rzeczy lakier całkiem się zdarł - gdyby nie ten fakt, miałabym go jeszcze dłużej. 
Za drugim razem sytuacja była bardzo podobna - wynik to siedem dni. Owacje na stojąco!

wybaczcie, że nie pousuwałam tych skórek w programie, ale ostatnio wszystkie siły mnie opuszczają, a motywacji zero.

Moją paznokciową rutyną w kwestii produktów do nakładania to, po kolei: 
1. Odżywka Sally Hansen
2. Lakier kolorowy
3. Seche Vite

Póki co, taki układ się bardzo dobrze sprawdza, i lakiery potrafią siedzieć te 5 dni na dłoniach - dla porównania wcześniej maksymalny czas to 3 dni. Nie wiem, czy to tylko Essie, ale każdy ich kolor, który zakupiłam, trzyma się do tygodnia. Przez to nie przestanę ich chyba kupować...

Generalnie kolor ogromnie mi się spodobał, i mam na niego znów ochotę - chociaż najpierw przetestuję inny kolor od Essie ;) Jeśli szukacie czegoś nietypowego, połączenia dwóch odcieni, sprawdźcie osobiście Splash Of Grenadine - a nuż Wam też wpadnie w oko.

Lubicie lakiery Essie? A może inna marka jest Waszą ulubioną?

35 komentarzy

  1. U mnie tez essie trzyma się tydzień!!! A ten kolorek jest absolutnie obłędny ! Nie wiem jak ja mogłam go wcześniej nie zauważyć !:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, to migiem do szafy Essie :)

      Usuń
  2. Ładny kolor :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba i od dłuższego czasu zastanawiam się czy nie dołączyć go do mojej małej gromadki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się nad czym zastanawiać! :)

      Usuń
  4. Śliczny kolor! Mam wrażenie, że tylko ja nie miałam tego lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, mnie czeka też wiele kolorów do wypróbowania :)

      Usuń
  5. Piekny kolor, mam wrażenie, że mam podobny z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny mam go nawet na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor śliczny :) Chyba jestem jedyną osobą, która nie posiada jeszcze lakierów Essie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo długo nie miałam ;)

      Usuń
  8. bardzo w moim guście kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty lubisz róże, z tego co zauważyłam, więc nie dziwie się, że ten wpadł Ci w oko :)

      Usuń
  9. Przepiękny! Miałąm na niego kiedyś wielką chrapkę i w sumie nie wiem czemu go nie kupiłam :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Różu nigdy za dużo, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na niego od dawna ochotę i wydaje mi się, że na jesień będzie idealny! Muszę koniecznie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealny na każdą porę roku :)

      Usuń
  12. Lakier ma cudny kolorek :) cukierkowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten kolor, ale niestety u mnie nie trzyma się tak dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to chyba wyjątek jest, reszta schodzi szybciej :(

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.