By Nature, Mango & Coconut Body Wash

Kiedy kupuję kosmetyki pod prysznic, z reguły zwracam uwagę tylko głównie na zapach - nie obchodzi mnie skład, ani właściwości - ma myć i pachnieć. Kiedy ostatnio byłam na zakupach w TKMaxx, baczniej przyjrzałam się sekcji balsamowo-myjącej (a było w czym wybierać!). Jako, że ceny były przyjazne, a wybór wielki i nie do kupienia w zwyczajnych sklepach, zaryzykowałam i skusiłam się na butlę żelu prosto z Nowej Zelandii ;)

Oczywiście, pierwsze co przykuło moją uwagę, to zapach - połączenie kokosa i mango, dość nietypowe. Powąchałam i...przepadłam! W życiu nie pomyślałabym, że taka kompozycja mi się spodoba. O dziwo, obydwa zapachy świetnie się łączą - można dalej wyczuć obydwa owoce, ale razem tworzą taki..słodko-orzeźwiający duet. Cudo! Dodam, że jest intensywnie i nie-chemicznie :)


Drugim ważnym aspektem jest, oczywiście, wygląd zewnętrzny. Butelka ma ładny, prosty design, który szalenie mi się podoba. Jest schludnie i estetycznie. Przezroczystość opakowania to kolejny, duży plus. Zakrętka typu "klik" jest rozwiązaniem z reguły dobrym i szczelnym, jednak nie do końca sprawdza się w tym przypadku. Żel jest dość gęsty, przez co wydobycie go przez wąski otwór to zadanie iście irytujące.Pod koniec konsystencja dawała się we znaki, i chwilę przed użyciem musiałam nim wstrząsnąć i postawić głową w dół, inaczej czekałabym chyba do wieczora, aż wszystko spłynie...

Sam żel jest bardzo wydajny, i świetnie się pieni. Nie posiada żadnych dodatkowych właściwości - ot, myje i ładnie pachnie. Nie zauważyłam większego przesuszenia, zwłaszcza na łydkach bo często tam mam problemy, więc plus. Zdjęcia składu niestety nie posiadam, butelka już wylądowała w koszu, ale był dziwnie długi, więc obawiam się, że do końca naturalny to on nie był ;)

Widziałam więcej tych kosmetyków w TKMaxx, więc możliwe, że jeszcze kiedyś po nie sięgnę, zwłaszcza, że mają ciekawe zapachy do wyboru. Fajnie tak od czasu do czasu kupić sobie coś nietypowego, niedostępnego w sklepach, nawet jeśli nie posiada jakichś nadzwyczajnych właściwości :)

Lubicie kosmetyki z TKMaxx? Często przeglądacie ich ofertę?

36 komentarzy

  1. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu! ;) Bo i dla mnie w sumie to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbrew pozorom ciężko znaleźć ładną kompozycję zapachową z takim duetem. Szkoda, że żel nie jest łatwiej dostępny, bo chętnie przekonałabym się osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie widziałam takiej wcześniej :)

      Usuń
  3. Ciekawe połączenie, jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego zapachu :p
    Nie miałam jeszcze kosmetyków z TKMaxx, ale muszę się przejść i popatrzeć, bo już kilka razy czytałam, że można tam różne cuda znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciężki do opisania :)
      Fakt, mają tam czasem niezłe ciekawostki :)

      Usuń
  4. Mam takie same kryteria co do żeli, niestety do tkmaxx mam daleko więc raczej nie wypróbuje : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis zapachu niezwykle ciekawy! W TkMaxxie lubię się rozejrzeć za kosmetykami, ale podchodzę do nich z nieufnością. Niestety klienci lubią wsadzać palce tam gdzie nie powinni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, niektóre kosmetyki w tym sklepie nie nadają się do użytku :(

      Usuń
  6. Nie ma u mnie TKMaxxa .... żal po prostu, bo tyle fajnych rzeczy mają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Polsce tam nigdy nic nie znalazłam, tutaj za to częściej coś wpada mi w oko :)

      Usuń
  7. Myślę że taka kompozycja zapachowa przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz kokosa i mango to tak :D

      Usuń
  8. Jesli chodzi o Tk Maxx, to ich oferta w ogóle do mnie nie trafia, ale za taki kosmetyk od razu mają u mnie plusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię ich kosmetyczne stoiska :)

      Usuń
  9. pewnie mi tez zapach przypadłby do gustu ;) ładne opakowanie ma ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ bym chciała powąchać! Zbyt rzadko wpadam do tk, coś czuję, że dużo mnie omija :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie nadrobić! :)

      Usuń
  11. Takie połączenie zapachu z pewnością by się i nam spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. musi cudnie pachnieć, ja też przy wyborze głównie zwracam uwage na zapach, jednak to bardzo ważna kwestia ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tk maxxie nigdy nie potrafię znaleźć niczego sensownego :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuty kokosa nie dla mnie ale muszę w końcu odwiedzić TK Maxxa ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmmm niezwykle intrygujące połączenie...musi pachnieć cudownie :) też lubię próbować takie "niecodzienniki" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mango z kokosem brzmi nieźle :)
    ehh chyba tylko w moim TKMaxx nie ma nic ciekawego w dziale z kosmetykami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to samo w Krakowie - teraz prawie zawsze coś znajduję :)

      Usuń
  17. Ciekawe połączenie. Chyba muszę się wybrać do TkMaxx po podobne perełki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, a nuż wpadnie Ci coś, o czym od dawna myślałaś :)

      Usuń
  18. Brzmi super! Dla mnie zapach w przypadku taki produktów, to chyba sprawa pierwszorzędna. Dlatego tak kocham żele pod prysznic Bath & Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest na pierwszym miejscu ;)

      Usuń