L'oreal - Perfect Clean - czyli perfekcyjna szczota

16 sie 2014

Szczęśliwi Wy, nie pracujący w sobotę. Life is not fair, powiadam!
Wczoraj wieczorem zasiadłam i zmobilizowałam się do napisania szybkiej recenzji na temat żelu do twarzy od L'oreal. Będzie szybko, bo i gadać nie ma za bardzo o czym.

Opakowanie wygląda bardzo ciekawie, i w sumie jedynie ono skłoniło mnie do bliższego zerknięcia na produkt, z czego się bardzo cieszę. Na środku tegoż opakowania mamy dziurę na wylot, w której schowana jest szczota do twarzy. Szczota bardzo zresztą fajna. Sam żel nie wyróżnia się niczym szczególnym - ma ładny kolor, przyjemny, rześki zapach, i świetnie się pieni, co czyni go cholernie wydajnym. 


Działanie żelu określam jako poprawne - dobrze domywa twarz zarówno po nocy, jak i z resztek makijażu. Podczas dostania się do oka może lekko zapiec, ale uczucie to szybciutko mija i w sumie nie jest takie złe, gdy dostanie nam się tam np. mydło ;) Żel skierowany jest do posiadaczy cery normalnej/mieszanej, i chociaż ja mam tłuste lico, to sprawuje się dobrze. Nie ma właściwości wysuszających, za co chwała mu! Nie zapycha, ale też nie wpływa jakoś szczególnie na poprawę stanu cery. Po prostu myje, ale bez żadnych właściwości. Ale co się dziwić, to tylko L'oreal. Kosmetyku w sumie używam żeby zużyć, bardziej cieszy mnie dołączony twarzowy gadżet!


Szczotka jest mała, okrągła, biała i posiada fajne wypustki. Z tyłu znajdziemy uchwyt, za który możemy złapać, żeby uniknąć wypadania jej z rąk (mnie się jednak do tej pory to zdarza, ale fajtłapy tak już mają). Jej działanie baaaaaaaaardzo mnie zaskoczyło, oczywiście pozytywnie. Jakikolwiek produkt z nią użyty zaczyna się mocniej pienić, i świetnie wnikać w skórę, pozostawiając ją o wiele czystszą. Wypustki świetnie masują - MASUJĄ, a nie drapią skórę, co jest ogromnie przyjemne. Gdyby nie ból ręki, to chyba pół dnia bym sobie tak masowała skórę ;) Nie wiem czy dobrym pomysłem jest jej używanie, gdy mamy zaognione wypryski na skórze, ale w lepszych czasach - czemu nie! Ja sama używam jej praktycznie codziennie.

Gdy tylko żel dobije dna, ląduje w koszu, ale szczotka zostaje! Jak na tak niską cenę, i markę, to naprawdę im się ten gadżet udał. Nie wiem jak z jej trwałością, ale raczej trochę powinna wytrzymać, w końcu nie wyczyniam z nią nie wiadomo jakich rzeczy ;) Jeśli macie okazję przydybać ten produkt - bierzcie, nawet dla samej szczoteczki!

Kusi Was wynalazek od L'oreal, czy macie swoje ulubione szczoteczki? (bez wspominania o Clarisonic please, to boli)

23 komentarze

  1. Clarsonic nie miała i nie kupię bo jest dla mnie po prostu za droga. Ale z chęcią kupiłabym ten żel z L'oreal ze względu na szczotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Clarisonic ma kosmiczną cenę :(

      Usuń
  2. mam taką samą tylko z Garniera , u mnie się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie planowałam zakup ze względu na szczoteczkę :D Ale jestem tak niesystematyczna w używaniu takich gadżetów, ze dałam sobie spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś miała ją pod ręką w łazience, to byś używała :)

      Usuń
  4. Myjak z L'Oreala mnie nie kusi, ale sama ta szczotka brzmi świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tylko dla szczotki go kupiłam :)

      Usuń
  5. musze wyprobowac super recenzja!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/total-denim-look.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobną szczoteczkę z ebay, ale kupiłam ją do pomocy w praniu pędzli ;) polecam spróbować z tymi do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak mało pędzli, że ich umycie zajmuje niecałe 5 minut :D

      Usuń
  7. Nie mam żadnej szczotki i nie chcę mieć - mam zbyt wrażliwą i zbyt płytko unaczynnioną cerę - także tym razem bez bólu - to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie zastanawiam się nad jakas szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Claisonic i bardzo ją lubię :) ta fajnie wygląda i dobrze ,że jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam takiej szczoteczki:) chętnie bym wypróbowała:) kiedyś weszłam z ciekawości by zobaczyć ile kosztuje to cudo na "C" :P i o mało co nie spadłam z krzesła::):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba dla samej szczoteczki bym go kupiła xDD

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.