Rimmel, Stay Matte Primer

Moja cera, jak powszechnie wiadomo, jest daleka od idealnej. Ba, określenie "w dobrym stanie" jest mocno na wyrost. Jedną z moich licznych bolączek jest jej faktura - chciałabym by była gładka, bez większych wybrzuszeń (jak chociażby te wstrętne podskórne grudki, na szczęście teraz występujące dość rzadko). Nowość Rimmela mnie zainteresowała - mat to mój główny cel, a jeśli do tego mogę uzyskać bardziej gładką skórę - dlaczego by nie spróbować :)


Primer zapakowany jest w tubkę, która mieści 30 ml produktu. Szata graficzna jest całkiem przyjemna dla oka, dość oszczędna. Kosmetyk łatwo się wydobywa, problem może pojawić się przy samej końcówce, ale zawsze tak jest przy tubkach.


Primer ma biały kolor, i dość gęstą konsystencję. Zapach jest neutralny. Bardzo łatwo wsmarowuje się w skórę, pozostawiając ją idealnie gładką. Wszystkie pory są świetnie zakryte, przez chwilę skóra wygląda jak wygładzona w Photoshopie (aczkolwiek chyba znalazłam jeszcze lepszy produkt, ale o nim kiedy indziej). Kosmetyki nałożone na primer lepiej wyglądają na skórze, sprawiają, że wizualnie jest ona jeszcze bardziej gładka. Co do matowienia - jest zdecydowanie lepiej niż bez niego aczkolwiek dalej nie idealnie. Tylko tym razem muszę poszukać po prostu mocniej matującego pudru :)


Skład jest dość długi i szeroki, co może wiązać się z ewentualnym zapchaniem porów. Mnie to, niestety, spotkało - nie wysypało mi połowy twarzy, ale 3-4 gule się pojawiły. Teraz jednak nic mi nie wyskakuje, więc nie wiem czy to była reakcja skóry na nowy produkt, czy coś innego spowodowało zapchanie. Na razie jest dobrze :)

Jestem bardzo zadowolona z działania tego primera - wygładza, matuje, sprawia, że skóra wygląda lepiej. Nie kosztuje dużo - 3,99 funta - i cieszę się, że można go spotkać na drogeryjnej półce. Na pewno nie będzie to moja jedyna baza, ale w razie czego spokojnie mogę po nią sięgnąć, co i Wam polecam :)

Stosujecie bazy pod makijaż?

28 komentarzy

  1. Na pewno kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta baza...jestem ciekawa co to za lepszy produkt, o którym wspominasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem dobrze się zapowiada, nie stosuję często baz pod makijaż, tylko na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej używam prawie codziennie :)

      Usuń
  4. mam podkład stay matte, który bardzo lubię, więc myślę, że z bazą też bym się polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować tą nową wersję - stara to był koszmarny produkt ;)

      Usuń
  5. Ostatnio używam podkładu, który niesamowicie podkreśla każdą nierówność na cerze i zdecydowałam się na bazę z TBS z olejkiem z drzewa herbacianego, ale wydaje mi się, że niestety zapycha. Z chęcią bym wypróbowała ten produkt, ale mam wrażenie, że bedzie tak samo ;)
    Koniecznie daj znać jaki to lepszy kosmetyk znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie....warto się przekonać jak Twoja skóra zareaguje na tą bazę...a nuż Ci podpasuje? :)

      Usuń
  6. Bardzo mnie ona ciekawiła i prawie włożyłam ją do koszyka, powstrzymały mnie moje dwie bazy które mam :). Ale skoro jest niezła to w przyszłości wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Baza z Dermiki mnie kusi bardzo od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. A z jakim podkładem jej używasz ? Bo wiem że nie wszystkie się ze wszystkimi lubią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładam na nią żadnego podkładu, tylko Camouflage od Catrice.

      Usuń
  9. Jestem wierna Pore Refiner z Biodermy i już nie szukam innej :)
    Daje mi całkowitą gwarancję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa może na jakiejś promocji się na nią skusze

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam baz -miałam kiedyś mały, przelotny romans z Benefitem ale nie podobało mi się jego oblepianie - te lepkie łapki ehehe ;)
    NIe przepadam za Rimmelem oprócz tuszy do rzęs a powoodem jest fakt, że źle reaguje w kontakcie z moją skórą
    Super, że Tobie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat nie ma efektu lepienia, ale jeśli unikasz Rimmela, to nie ma Cię co namawiać ;)

      Usuń
  12. Ja jeszcze nigdy nie miałam i nie stosowałam bazy , kiedyś na pewno na jakąś się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka dobrych opinii już o tej bazie słyszałam, ja rzadko używam baz, tylko na wielkie wyjścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie sięgałam do tej pory, ale widzę poprawę :)

      Usuń
  14. Nie stosuję bazy, ale warto wiedzieć po jaki kosmetyk sięgnąć kiedy pojawi się taka potrzeba. Mam z tej serii podkład i bardzo go nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że nowa wersja jest całkiem w porządku :)

      Usuń