Natural Collecion, Juicy Lip Gloss


Uraz do błyszczyków miałam przez wiele, wiele lat. Kojarzyły mi się tylko z kupowanymi 10 lat temu tandetnymi tubkami, wypełnionymi przezroczystym, śmierdzącym czymś, co przypominało klej  - masakra :) Jednak od jakiegoś czasu zaczynam znów się nimi interesować, tak samo jak szminkami. W błyszczykach lubię efekt mokrych ust, i trochę łagodniejszego koloru niż w przypadku szminek. Dlatego na próbę sięgnęłam po błyszczyk Natural Collection.


Kolor, który wybrałam, to ciemniejszy róż, o nazwie "Turkish Delight". Zdecydowałam się na niego, bo liczyłam, że będzie lekko barwił usta, no i od jakiegoś czasu ciągnie mnie do różu (też przez wiele lat znienawidzonego koloru ;) ). Tubka jest typowa jak na błyszczyk, zakrętka jest szczelna i nie wypływa przez nią połowa zawartości. Gąbeczka do nakładania również nie potrzebuje dokładniejszego opisu, ot taka zwyczajna.


Kolor wybrałam bardzo dobrze :) Nadaje ustom zdecydowanie mocniejszego koloru - ciemnego różu, ale nie kiczowatego, tylko z lekką domieszką czerwieni. Lekko skleja usta na początku, ale ten efekt na szczęście szybko mija. Nadal jednak przyciąga każdy możliwy włos, ale taka chyba już natura błyszczyków ;) Kosmetyk całkiem długo trzyma się ust, oczywiście do momentu gdy nic nie pijemy/jemy. Po czasie staje się coraz mniej widoczny, aż w końcu naturalnie go "zjadamy". Muszę dodać, że ma przyjemny, słodki zapach, i....smak :)

zdjęcie nie do końca korzystne, ale ciiiii....

Wiem, że na powyższym zdjęciu niewiele widać, ale zapewniam - aż tak wyraźnych ust nie mam :) Jednak można dojrzeć jaki kolor nadaje błyszczyk - róż, ale przeplatany czerwienią, jak pisałam. Niewykluczonym jest, że sięgnę po ten błyszczyk ponownie, ponieważ jest tani jak barszcz, i ma do wyboru chyba z 10 kolorów. Dziewczyny z Wysp - szukajcie ich w drogeriach - cena wynosi całe 2 funty za sztukę :)

Lubicie błyszczyki, czy preferujecie szminki?

40 komentarzy

  1. pasuje do Ciebie ;) i zdjęcie jak najbardziej korzystne, nie wiem o czym mówisz ;)) ale miałam tak samo, jak Ty nienawidziłam błyszczyków przez długi czas i dopiero od niedawna na powrót do nich wracam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dziwne nawroty co do kosmetyków...wolałabym być bardziej stała ;))

      Usuń
  2. Kolor idealnie dobrany do Twojej urody, ślicznie w nim wyglądasz!
    Ja błyszczyki zawsze lubiłam, w przeciwieństwie do szminek. Zawsze myślałam, że skoro mam małe usta, to nie powinnam ich podkreślać. Teraz powoli przekonuję się do szminek, ale i tak sięgam na razie głównie po kolory "nude" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie sądziłam, że róż mi w ogóle pasuje :)
      Też mam małe usta, i tak samo wolę jasne kolory - w ciemnych mam szparki zamiast ust, i wyglądam 10 lat starzej ;)

      Usuń
  3. ładnie Ci w takim kolorze :) ja dalej nie mogę się przekonać do błyszczyków i mam tylko jeden z l'oreal caresse shine :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, na pewno je polubisz :D

      Usuń
  4. Zdjęcie baaardzo korzystne :) Ja jak na razie lubuje się bardziej w pomadkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja do tej pory też, ale kto wie jak będzie dalej :)

      Usuń
  5. Uwielbiam turkish delight. Mniam :D
    Miałam kiedyś róż w kremie z Natural Collection i pupy nie urywał. I brzoskwiniową pomadkę, też była mocno przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten błyszczyk i puder sypki, i z obydwu jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  6. Śliczny kolor, w sumie to zależy od danej szminki/błyszczyku. Znajdą się ulubieńcy i w tym i w tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, musi nam się przypodobać kosmetyk :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz i bardzo ładnie prezentuje się ten błyszczyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna Ty a kolor to dosknale podkreśla :)
    Turkish Delight ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Es! Dobrze się w nim czuję :)

      Usuń
  9. Baardzo Ci pasuje ten kolorek! Prześlicznie wyglądasz i żadne tam ciiiiii ;) ja chcę więcej takich Twoich fotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie wydaje mi się, że pasuje, ale tak jest :) dziękuję Ines :))

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten błyszczyk pasuje do Twojej urody :) Ja osobiście wolę pomadki ale ten błyszczyk wydaje się być naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Owszem, całkiem nieźle się sprawdza :)

      Usuń
  12. Jak to jest niekorzystne zdjecie to ja ide ususnac cala swoja galerie xD Super wglądasz, a ja dalej czekam na opcje spotkania się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź przestań! :)
      Dziękuję :)

      Kochana, zapewniam Cię, że pamiętam o tym, i teraz zaczyna mi się nareszcie układać. Będzie trochę stabilniej z kasą i czasem, to na pewno coś wymyślimy :)

      Usuń
  13. Ale ładnie wyglądasz! Bardzo Ci pasuje ten odcień :). Ja wolę szminki, ale błyszczykami też nie gardzę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli kolor wygląda tak na zdjęciu to jest świetny :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda tak samo :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  15. moim zdaniem bardzo pasuje Ci ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor - podkreśla, ale nie jest zbyt mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Błyszczyk pasuje do Ciebie idealnie. :)
    Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń