Długotrwały mat od Natural Collection

28 maj 2014

Tak, tak, macie dość czytania o kosmetykach Collection 2000 i / lub Natural Collection. Ja to wiem, ale co poradzę, jak mają tanie produkty, a moja ciekawość (i portfel) nie pozwalają mi przejść obok nich obojętnie? Wtedy dzieje się jedno - zakupy :)

Mat, ach mat - co ja bym zrobiła, żeby zagościł na mojej twarzy. Nieraz lepiej w tym celu sprawdzały się u mnie pudry sypkie, niż kompaktowe. Przekopałam internet, i znalazłam sporo dobrych opinii o jednym produkcie z Natural Collection. Trochę się bałam po niego sięgać, bo jeden kompakt okazał się totalną klapą, ale stwierdziłam - za 2 (?) funty nie ma co się wahać.

Puder zapakowany jest w plastikowy słoik. Na szczęście jest przezroczysty, co ułatwia wybranie koloru, jeśli akurat brakuje testerów. Zakrętka nie odkręca się w torebce, jest szczelna.


W środku znajdziemy sitko, zalepione folią. Wolałabym osobiście inne rozwiązanie - przekręcane sitko, które się blokuje, ale.....cena mówi za siebie ;)


Kolor, który wybrałam, to Neutral Translucent - tak całkiem przezroczysty to on nie jest. Ma lekko różowe tony, ale na szczęście nie jest to widoczne na skórze - chyba, że nałożę go w dużej ilości. Puder jest drobno zmielony, i trzeba uważać przy nakładaniu, bo, jak to proszek, pyli się ;) Jest niesamowicie wydajny, odrobinka wystarczy na pokrycie całej twarzy. Do nakładania używam starego pędzla z Essence.


Skład nie jest idealny, zawiera talk, który może zapychać. Mnie to na szczęście nie spotkało. Pojemność to 15g, czyli całkiem sporo. Coś czuję, że będę go zużywać i zużywać :)

Jak puder sprawuje się na skórze? Zaskakująco dobrze. Sprawia, że wizualnie wygląda na o wiele gładszą (w parze z bazą Rimmel jeszcze lepiej). Ujednolica koloryt, ale niespodzianek nie zakryje. Mat trzyma dobre 3-4 godziny, co jak na mnie jest niezłym rekordem. Po tym czasie nie wyglądam jak wysmarowana smalcem (masło maślane), ale pojawia się lekki błysk. Nie ciemnieje, nie schodzi plamami, ot po prostu znika ze skóry.

Jak za taką cenę - jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Z pewnością sięgnę po coś lepszego, ale awaryjnie ten puder się u mnie dobrze sprawdza :) Jeśli można go kupić za tak niską cenę, i dostać naprawdę udany produkt - dlaczego nie :) Bardzo go Wam polecam - w UK znajdziecie go w większości drogerii. Można go też kupić przez internet, np. za pośrednictwem eBay.

Znacie markę Natural Collection? Wolicie pudry sypkie, czy kompaktowe?

19 komentarzy

  1. Ty to masz oko do wyszukiwania takich tanich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, sytuacja mnie do tego zmusza ;)

      Usuń
  2. Fajny produkt, a cena taka, że można zawsze w torebce nosić i w razie czego nie będzie żal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Chyba, że torebki jeśli by się rozsypał ;)

      Usuń
  3. Jak trzyma mat 3-4 godziny to już na prawdę fajnie :) Ja niestety dość szybko zaczynam się świecić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rekordowo szybko się świecę :c

      Usuń
  4. Całkiem fajny, choć sypkich pudrów używam bardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, bo kompakty są jednak wygodniejsze :)

      Usuń
  5. u mnie tylko pudry sypkie. Zawsze mam wrażenie, że są bardziej zmielone i dają naturalniejsze wykończenie :) Natomiast kompakty doceniam jako wersja do torebki :)
    Na pewno już widziałaś, że moim ostatnim hitem jest puder CC od MAC, który daje piękne wykończenie, ale też zaskakująco przedłuża trwałość makijażu :) o tym słyszę po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam o nim u Ciebie, i mam na niego ogromną ochotę :)

      Usuń
  6. fajnie,że Ci się tak spisuje :) ja bardzo lubię sypaną formę puderków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś lepiej wyglądają na skórze :)

      Usuń
  7. Tego właśnie potrzebuję !!! :-)
    Dzięki że napisałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam okazji używać sypkich pudrów. Myślę, że w końcu muszę jakiś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie za zaczynam przygodę z ta firma! Mam nadzieje ze sie sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.