Alberto Balsam, Tea Tree Shampoo - aktualny ulubieniec


Mam małe problemy z internetem, więc może mnie być trochę mniej tutaj, ale przynajmniej udało mi się napisać dla Was nowy post! Oczywiście przypomniałam sobie o tej recenzji dosyć późno, ale na szczęście przed zdenkowaniem produktu - co widać po zdjęciach ;) A dzisiaj będzie o moim aktualnym szamponowym ulubieńcu od Alberto Balsam. 

Butelka nie wyróżnia się niczym szczególnym, ot zwyczajna, przezroczysta. Widać ubytek produktu. Pojemność to 400 ml.

Moje włosy okropnie się przetłuszczają, tutaj w Anglii to już w ogóle masakra - najchętniej myłabym je codziennie (i pewnie po ścięciu tak będzie). A, że ja tego robić nie lubię, bo i długo schną, potem czesanie etc, dlatego szukałam w miarę dobrze oczyszczającego szamponu, który choć trochę wydłużyłby czas między myciami. Połowicznie mi się to udało z tym gagatkiem :)


Wybrałam wersję "drzewo herbaciane", ponieważ ma na celu dobrze oczyszczać włosy i pomagać na swędzącą skórę głowy (z czym ja się borykam). W pierwszym zadaniu spisuje się nieźle, natomiast co do skóry - faktycznie, świąd zniknął, i wydaje się o wiele, hmm....czystsza ;) Dodatkowym atutem szamponu jest jego zapach - CUDOWNY! Wyczuwam tutaj wyraźnie mięte, jest niesamowicie orzeźwiający, i sprawia, że mycie włosów jest jeszcze przyjemniejsze. Oczywiście, jest wyczuwalny po zmyciu :)

Działanie szamponu jest bardzo fajne, ale nie idealne - owszem, bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, jednak następnego dnia i tak muszę użyć sporych ilości suchego szamponu - niemniej póki co sprawdza się w myciu najlepiej. Bardzo lubię jego zapach, ale moim ideałem nie został - jedynie tymczasowym ulubieńcem ;) Na mojej półce będzie częstym gościem, nawet jeśli znajdę coś lepszego - ten miętowy zapach jest po prostu niesamowity ;)

Lubicie dobrze oczyszczające szampony?

27 komentarzy

  1. Jak wiesz lubię ten szampon razem z odżywką. U mnie się sprawdza i w sumie nie narzekam, bo za te pieniądze dostałam więcej niż oczekiwałam :D
    Nadmierne przetłuszczanie może mieć różne podłoże.... i nie zawsze sam szampon rozwiąże ten problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zawsze, ale tu się nasiliło.....inna woda, gorsza dieta...różne czynniki na pewno się na to składają.

      Usuń
  2. Ciekawy produkt. lubię oczyszczające szampony bo mam problem z przetłuszczaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, te delikatne mało co u mnie dają.

      Usuń
  3. Ciekawe czy i gdzie można dostać ten szampon w Polsce. Bardzo przydałby mi się taki, zwłaszcza jeżeli radzi sobie ze swędzeniem skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco można było kupić swojego czasu większą część serii Alberto Balsam :)

      Usuń
    2. Tak jak wspomniała Hexx - poszukaj w Tesco :)

      Usuń
  4. Zapach mięty zachęcił mnie do spróbowania, ale nie mam do niego dostępu. Może kiedyś wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) możemy kiedyś się powymieniać kosmetykami - np. Ty mi wyślesz coś polskiego a ja Tobie coś wybranego przez Ciebie :)

      Usuń
  5. na przetłuszczające się włosy polecam odżywkę bez spłukiwania 12w1 Montibello Smart Touch- w moim przypadku przedłuża świeżość włosów o jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12w1? :] nieźle :D
      Dziękuję, poszukam :)

      Usuń
  6. Ja mam włosy suche, łamliwe i wypadające i nie znalazłam jeszcze niczego, co by mi pomogło. Jeśli masz jakiś produkt na tego typu włosy to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj jakichś nawilżających i wzmacniających szamponów.

      Usuń
  7. lubimy intensywnie oczyszczające szampony, bo nasze włosy szybko się przetłuszczją

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach mnie zachęca! Też czasem mam problem ze swędzącą skórą głowy, więc w sumie chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi fantastycznie - orzeźwiający zapach, ukojenie swędzącej skóry głowy ;)
    ps. ja też nie lubię myć włosów...łączę się heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znoszę ich myć, bo to się wiąże z tym całym czekaniem, suszeniem, czesaniem - nienawidzę! :D

      Usuń
    2. A już odżywkę nałożyć to dopiero zgroza...czekanie tych 5 / 3 minut to dla mnie męka - dlatego wolę odżywki takie psik psik ;)

      Usuń
    3. O tak, odżywka to kolejna męczarnia...

      Usuń
  10. Super, może też i dla mnie będzie skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ma wspaniały kolor no i zapach mięty to coś dla mnie :) Ja na szczęście nie mam problemu z przetłuszczającymi się włosami ale włosy muszę myć co drugi dzień .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też co drugi, więc w sumie można by powiedzieć, że nie ma tragedii....ale i tak potrzebuję sporych ilości suchego szamponu drugiego dnia.

      Usuń
  12. kurde, powiem Ci, że ostatnio myślę nad jego kupnem. moja znajoma ma fantastyczne włosy i właśnie mi mówiła, ze używa tej serii. jak zobaczyłam cenę to zaczęłam sie zastanawiać czy mi krzywdy nie wyrządzi, ale to juz kolejna pozytywna recenzja tych produktów, więc chyba ie skuszę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką krzywdę ma wyrządzić...? ;)
      Spróbuj, a nuż Ci się spodoba :)

      Usuń