The Body Shop, kokosowy żel pod prysznic

29 kwi 2014

Lubię zapach kokosa w kosmetykach, ale nie jestem jego wielką fanką, zwłaszcza, gdy bywa duszący. Kupując zestaw kosmetyków TBS, robiłam to tak naprawdę w ciemno - nie wiedziałam czego się spodziewać. Myślałam jednak pozytywnie - do czasu pierwszego pójścia pod prysznic, w którym towarzyszył mi dzisiejszy bohater.

Butelka żelu (czy raczej kremu?), wygląda całkiem ładnie, estetyczniej niż zwykłe opakowania. Mamy tutaj wygodny zatrzask, i skromną, acz schludną etykietkę. Butelka wykonana jest z twardego plastiku, który może i wygląda porządnie, ale utrudnia wydobycie produktu - trzeba się nieźle namęczyć z wyciskaniem.


Liczyłam na aromatyczną, kokosową chwilę, dostałam dość chemiczny, nieciekawy zapach. Naprawdę, kokosa mi to nie przypomina...tylko jakiś substytut. Jedynym plusem jest fakt, że skóra pachnie ładniej po kąpieli, jednak nie jest to mocny aromat, jak np. po balsamie.
Kosmetyk nie uczynił mi żadnych szkód - nie podrażnił, ani dodatkowo nie wysuszył skóry - po prostu mył.

Drugim minusem żelu jest jego wydajność - została mi końcówka, a używam go od 3 tygodni. Tak, dokładnie, 3 tygodnie. Trochę mnie to zaskoczyło, ale z drugiej strony przyznaję, nalewam go dosyć szczodrze. Na swoją obronę - mam ku temu powód! Słabe pienienie się to coś czego bardzo nie lubię w tego typu produktach, i dozuję ogromne ich ilości, byle by tą pianę uzyskać, grrr! Więc wina leży po dwóch stronach, ale ja focha strzelić mogę, o!

Kiepska wydajność, słaba piana, nieciekawy zapach niestety sprawiają, że kosmetyk w moich oczach traci bardzo dużo. Dlatego też obrażam się na żele TBS, jednak nie na zawsze - może jakiś bajeczny zapach skusi mnie do zakupu. Wiem jedno - na pewno nie będzie to ten kokosowy!

Lubicie kokosowe zapachy? Co sądzicie o żelach TBS?

31 komentarzy

  1. Ja właśnie zdenkowałam papaye była mega wydajna pieniła i pachniała ładnie :) kokos jakoś mnie nie ciągnie w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Twoja wersja była lepsza :) papaja musi pięknie pachnieć :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To w tym przypadku raczej nie przypadłby Ci do gustu ;c

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć, na pewno nie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze przed zakupem warto sprawdzić zapach ;)

      Usuń
  4. niewiele firm ma fajny zapach kokosu... a ja kokos uwielbiam i strasznie sobie cenię jak zapach jest na prawdę kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, rzadko trafiam na kokos - kokos, a nie chemiczny odór...

      Usuń
  5. Kurczę, a ja zamówiłam sobie kokosowe masełko do ciała, mam nadzieję, że zapach mi się mimo wszystko spodoba :) Kokos to jeden z moich ukochanych zapachów i ... smaków!

    Same żele z TBS lubię, miałam kilka wariantów i o ile dobrze pamiętam, rzeczywiście nie pieniły się jakoś szaleńczo, ale ostatecznie zawsze byłam zadowolona. Chociaż ten twardy plastik i regularną cenę uważam za duże minusy tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło też mam, i nie martw się - zapach jest ładniejszy! :)

      Ja jakoś nie mam teraz ochoty po nie sięgać, ale w przyszłości nie wykluczam - rzecz jasna, tylko dla zapachu ;)

      Usuń
  6. szkoda, że słabo się pieni :(
    uwielbiam kokosowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko jeden żel z TBS o zapachu masła Shea. Zapach był piękny, ale wydajność jest faktycznie mała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej zapach Ci to wynagrodził :)

      Usuń
  8. ja lubię tą serię :) jak z resztą wszystko co ma kokosik :) nie mniej jednak jeśli mam wybierać z produktów myjących do ciała z TBS zdecydowanie wolę te żelowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba wybiorę następnym razem takie :)

      Usuń
  9. Uwielbiam to co kokosowe = kokosowe, nie chemiczne podkreślam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uu, spodziewałabym się czegoś lepszego :\. Szkoda, bo nie ma nic gorszego niż zapach chemicznego kokosa i chemicznej cytryny fuu :P. Można się nieźle zrazić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z tą cytryną masz rację ;))

      Usuń
  11. Strasznie słabo jak na jego cenę i popularność. Aczkolwiek to dobrze, bo już prawie się skusiłam na ich kosmetyki, a tak jeszcze mogą poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to moja opinia :) Jeśli kupisz inny zapach, to przynajmniej on Ci wynagrodzi używanie ;)

      Usuń
  12. Wręcz uwielbiam kokosowe zapachy :)
    Żelu jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię masło z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żel nie pachnie tak ładnie, nie warto go kupować ;)

      Usuń
  13. Kokos i wanilia najlepsze zapachy dla mojej skóry <3

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach jest dla mnie bardzo ważny, szkoda, że tutaj jest taki średni. Choć wizualnie kosmetyk zachęcająco wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, butelka wygląda ładnie :)

      Usuń
  15. Nie miałam nigdy i chyba nie chcę :) Kocham żele z Bath & Body Works. Są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem fanką kokosków (właśnie wczoraj nakupiłam różne kokosowe kosmetyki w DM-ie, bo mnie na majówkę wywiało na południe i żal było nie skorzystać ;)). miałam kiedyś ten żel TBS i nie zrobił na mnie tak złego wrażenia, jak na Tobie, ale też nie zachwyciłam się nim, bo nigdy nie miałam ochoty na powtórkę. wbrew pozorom ciężko znaleźć przyjemnie kokosowy kosmetyk, większość jest zbyt dusząca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci fajnie! Nie pogardziłabym taką majówką :))

      Ano widzisz, u mnie zapach kompletnie się nie spisał, ale za to mydło z tej serii pachie o wiele ładniej! Z kokosowymi zapachami faktycznie jest niezła loteria ;)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.