Seventeen, Quicker Slicker Colour, Ruby Gem


Lakiery do paznokci lubię bardzo, i chętnie kupowałabym je w hurtowych ilościach. Niestety, nie zawsze przekłada się to na chęci malowania, tym bardziej, że mój paznokciowy osprzęt jest w tym momencie bardzo ubogi ;) Skórki wołają o pomstę do nieba, tak samo jak stan paznokci, którym nie do końca służy odżywka Eveline. Ile można jednak chodzić z gołą płytką? Miałam tego dość, i pewnego razu w Bootsie upatrzyłam sobie lakier firmy Seventeen za całe 1,99 funta - no jak mogłam nie kupić? ;)

Lakier dostajemy w buteleczce o pojemności 8 ml. Pędzelek jest szeroki, czyli taki jak lubię - bardzo dobrze nakłada lakier, więc można to zrobić błyskawicznie. Wybór kolorów nie przyprawia o zawrót głowy, ale też nie ma ich 5 na krzyż :)


Lakier równomiernie się nakłada, nie tworzy prześwitów. Do pokrycia płytki potrzebne są 2 warstwy, czyli standardowo. 
Kolor bardzo mi się spodobał - jest to ciemna czerwień, z domieszką fioletu, bardziej przypomina bordowy. Na paznokciach wygląda na bardziej czerwony, ale to też kwestia światła.
Oczywiście, musicie wybaczyć mi koszmarne skórki, ale nie mam za bardzo jak o nie zadbać, a wycinać nie umiem i w sumie nie mam czym ;) Na lakier nie kładłam bazy, ponieważ do tej pory żadnej nie kupiłam. 


Niestety, trwałość lakieru okazała się marna - już następnego dnia miałam odpryski, a po dwóch dniach lakier nadawał się tylko do zmycia. Złożyło się na to kilka czynników - malowałam "nagie" paznokcie, w żaden sposób nie wyszlifowane, nie pokryte odżywką + brak bazy. Myślę, że z tymi "wspomagaczami" lepiej by sobie poradził :)

Podsumowując, nie wiem czy sięgnę po lakiery Seventeen - zawiodłam się na trwałości, jednak mogło to być podyktowane moimi zaniedbanymi paznokciami. Cena natomiast przemawia na korzyść zakupu, nawet dla samej chęci wypróbowania. Lakiery nie są dostępne w Polsce, ale na pewno można kupić je przez internet (np. ebay).

Macie sposoby na przedłużenie trwałości lakieru? Czy kiepska płytka może źle "trzymać" lakier?

22 komentarze

  1. Na moich paznokciach żaden się długo nie trzyma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich ostatnio też...chociaż nigdy nie nosiłam lakieru przez 5 dni, zawsze odpadały po 3, max 4 ;/

      Usuń
  2. Szkoda, że trawłość taka kiepska bo kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość może i lepsza, jeśli zastosuje się wspomagacze ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze reklamowe są usuwane.

      Usuń
  4. Na trwałość najlepszy jest top Seche Vite, a na skórki masełko Burts Bees. Szczerze polecam, bo kolorek tego lakieru piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SV chcę kupić :) A to masełko znam, ale...nie wiem, czy moim grubym skórkom takie coś pomoże - dalej będą duże i....grube ;p

      Usuń
    2. Ja też sobie zapiszę - bo wiecie co mam pierwszy topek - essie good to go - i jest mocno średni..
      Moje skórki też sa problemowe...ta niebieska Sally Hansen rozpuszczająca skórki nie daje rady :( może masełko...;)

      Usuń
    3. O Essie również myślałam, ale teraz nie wiem...chyba jednak pójdę w stronę SV.
      To mamy tak samo, Es! Sally mało co robi, odsuwam skórki i w sumie nie ma różnicy...u mnie daje radę tylko wycinanie (kosmetyczka mi to raz zrobiła, i skórek długo nie było), ale sama nie umiem ;/

      Usuń
  5. Kolor świetny, ale nie lubię malować 2 warstw no i malowanie paznokci co 2 dni dla mnie też jest koszmarem ;) Z wycinaniem skórek uważaj! Jak się ostatnio radełkiem dziabnęłam to pół dni mi krew leciała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym, też tak nieraz zrobiłam ;/ póki co nawet nie mam radełka, więc jestem "bezpieczna" ;)

      Usuń
  6. Ładny kolor :) Ja zawsze kłądę bazę i top, bardzo rzadko dzięki temu mam problem z trwałością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wiecznie odpada lakier ;c a jaką masz bazę?

      Usuń
  7. A ja ostatnio ze względu na pracę nie mogę malować paznokci :/ strasznie mnie to wkurza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym nie malować paznokci, żeby tylko mieć pracę ;p eh ;)

      Usuń
  8. świetny kolor tylko szkoda że nie jest zbyt trwały...
    www.kristifashion.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena i kolor świetne ! sprawdź go może jeszcze jednak jak podreperujesz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mojowy, uwielbiam czerwień na paznokciach. Szkoda tylko, że trwałość taka kiepska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo to moja wina z tą trwałością..

      Usuń
  11. Kolor jak dla mnie czerwień idealna :)

    OdpowiedzUsuń