Neutrogena, Visilby Clear 2-in-1, Wash / Mask

Marka Neutrogena jest mi znana, ale głównie z kosmetyków pielęgnacyjnych, typu kremy do rąk, czy balsamy do ciała. Ich twarzowych produktów jakoś nie widziałam nigdy w polskich drogeriach (albo nie zwracałam uwagi). Tutaj jednak jest ich całkiem sporo, i jest w czym wybierać. Ceny również mają przystępne, tak więc z ciekawości sięgnęłam po kosmetyk typu 2w1 - żel + maska.


Tubka jak tubka - wygląda zwyczajnie, jedynie wzrok przyciąga intensywny, pomarańczowy kolor. Taki energetyczny ;) Pojemność opakowania to 150 ml, czyli również tradycyjnie. Zatyczka jest szczelna, nic nie wypływa, nie wyłamuje się po czasie.


Kupiłam ten kosmetyk głównie do używania jako maskę na twarz, ponieważ do mycia mam inne produkty. Konsystencja jest gęsta, z łatwością wydobywa się z opakowania. Niewiele potrzeba do nałożenia jej na twarz, nawet grubą warstwą. Zapach jest intensywny, mentolowy, jednak mnie nie przeszkadza. Na początku pozostawia lekki efekt chłodu na twarzy, ale obywa się bez szczękania zębami z zimna ;)


Jak działanie? Jako żel - dobry zmywa, twarz jest czysta, świeża. Jako maska - wygładza twarz, sprawia, że jest taka.....nie wiem jak to powiedzieć, zdrowsza? Wygląda na jaśniejszą ;) Dobrze sobie radzi z pryszczami, pomaga w ich szybszym gojeniu, jednak nie hamuje powstawania nowych nieprzyjaciół, raczej pod tym względem ani ziębi ani grzeje. 

Lubię gotowe produkty, bez cudowania i mieszania, chociaż mam jeszcze maseczkę Organique, którą warto by zużyć w końcu, coby recenzję skrobnąć ;)

Jest jeszcze kilka produktów Neutrogeny, które mam na oku, ale na wszystko przyjdzie czas. Po żelo-maskę jeszcze pewnie sięgnę w przyszłości, bo całkiem nieźle działa, i polubiliśmy się. Nie wiem jak jest z dostępnością tych produktów w Polsce, ale z tego co pamiętam to ich tam nie dostaniecie....chociaż mogło się coś zmienić. W UK znajdują się w każdej drogerii, ceny wahają się między 3-6 funtów za sztukę, także nie ma tragedii. 

Używałyście kosmetyków do twarzy od Neutrogeny? Lubicie wynalazki typu 2w1?

24 komentarze

  1. Ach... marzy mi się! Tyle pozytywnych opinii czytałam o tym produkcie. Niektórzy pisali, że można dorwać go w TK Maxx, ale niestety tam go nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki dobry? nie wygląda na takie cudo ;)
      Co do TKMaxx - ja się tam z nim nie spotkałam.

      Usuń
  2. nie lubię mentolowych zapachów w kosmetykach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że Neutrogena ma kosmetyki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Polsce raczej nie znajdzie się tego cosia.. a w sumie spróbowałabym czegoś do twarzy tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem pozytywny produkt, ja miałam ostatnio innej marki o podobnym niby działaniu ale masakra..

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, mnie też do tej pory Neutrogena kojarzyła mi się z kremami do rąk, ewentualnie balsamem do ciała ;) zupełna nowinka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu kosmetyków Neutrogeny faktycznie nie ma w PL. A szkoda, bo kiedyś dostałam ich żel peelingujący i byłam bardzo zadowolona z działania :) Chętnie spróbowałabym też sławnego płynu do demakijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam całą listę ich produktów do kupienia, popatrzę za tym żelem :) a jaki to słynny płyn?

      Usuń
  8. nie wiedziałam ,że neutrogena ma pielęgnację twarzy;/ markę znam tylko z pielęgnacji dłoni i ciała :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie mamy tych twarzowych linii z Neutrogeny.. strasznie mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u nas w Polsce to twarzowych wynalazków niesttety jeszcze nie widziałam, ale jeśli się pojawią chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że je wprowadzą :)

      Usuń
  11. Ja z Neutrogeny chyba ńic do twarzy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze może się to kiedyś zmienić ;)

      Usuń