Kokosowy zestaw od The Body Shop

Nieraz w sklepach marki The Body Shop, oglądałam pięknie zapakowane pudełka, z jeszcze piękniejszą zawartością....w końcu kilka kosmetyków na raz cieszy oko bardziej niż jeden, prawda? :)

Dlatego też wielce się ucieszyłam, trafiając w jednym ze sklepów typu wszystko i nic, na ten oto zestaw (nie przeterminowany). Cena była niska, więc trafił w moje łapy :)


Tak prezentuje się całe pudełko z zawartością - ładnie, prawda? :) Akurat brakowało mi i peelingu i myjki do ciała, więc teraz jestem ustawiona. Używam tych produktów od kilku dni, dlatego mogę napisać Wam wstępne odczucia.


Na pierwszy ogień idzie żel pod prysznic. Zapakowany w przezroczystą butelkę, o pojemności 250 ml. Jest bardzo gęsty i się pieni, ale zapach mnie rozczarował - więcej w pełnej recenzji ;)


Scrub cieszył mnie najbardziej, bo brakowało mi od dawna jakiegoś zdzieraka, więc ten kokosowy bardzo przypadł mi do gustu. Zapach w trakcie używania jest w porządku, jednak zostaje na skórze po wyschnięciu i dopiero wtedy się rozwija.


Mydła jeszcze nie używałam, dlatego nie mogę za bardzo o nim napisać, oprócz tego, że ładnie pachnie, nawet przez folię :)


Masło póki co też czeka na swoją kolej, ale pachnie chyba najładniej ze wszystkich produktów - piękny, intensywny kokos :) Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi w pielęgnacji ciała.

Jestem zadowolona z tego zakupu, bo każdy kosmetyk zostanie zużyty. Nuta zapachowa nie do końca okazała się taka jak myślałam, ale w końcu nie miałam okazji sprawdzić tych kosmetyków w sklepie, więc sama jestem sobie winna :) Nie wykluczam kolejnych takich zakupów w przyszłości, ponieważ z tego zestawu jestem bardzo zadowolona :)

Lubicie kosmetyki The Body Shop?


52 komentarze

  1. Lubię takie zestawy, a jeszcze bardziej jak są w promocji :) Wersji kokosowej nie znam, ale uwielbiam tą o zapachu masła Shea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło shea mam w czystej postaci, więc nie potrzebuję go :)

      Usuń
  2. Kurczę - już od dawna chcę coś przetestować właśnie z The Body Shop, ale zawsze było mi szkoda kasy:/, chociaż może się na coś skuszę jak będę miała nadmiar gotówki;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w Polsce trochę kosztują ich kosmetyki ;/

      Usuń
  3. Cudny zestaw trafiłaś! Zapach kokosa uwielbiam, więc byłabym z niego prawdopodobnie ogromnie zadowolona :) Muszę koniecznie powąchać masełko skoro pachnie najładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczyłam na mocniejszy zapach kokosa, w sumie tylko masło mnie w tej kwestii zadowoliło.

      Usuń
  4. No no wygląda naprawdę nieźle oby tak samo Ci służył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że się dogadamy ;)

      Usuń
  5. Jak dla mnie to trafiłaś rajskie pudełko :D Sama chętnie takie bym przygarnęła, bo lubię zapach kokosowych kosmetyków TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczyłam na trochę więcej w tej kwestii ale jest ok :))

      Usuń
  6. Wczoraj odpaliłam peeling kakaowy i już zdążyłam zakochać się w zapachu i działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, kakaowe to sama bym przygarnęła :)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam zapachy maseł TBS przez pierwsze 2 użycia, potem mnie zaczynają drażnić i rzucam je w kąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pare kosmetykow w jednym opakowaniu.Ale jesli mam do wyboru-pare kosmetykow do pielegnacji a kolorowka.. to to drugie zdecydowanie zawsze wygrywa :D +uwielbiam zapach kokosa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja wolę bardziej pielęgnację, głównie do twarzy :)

      Usuń
  9. wystarczyło, że przeczytałam w tytule 'kokosowy' i od razu zachciałam mieć ten zestaw:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm kokosowe nuty zapachowe ... to coś w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos ma zdecydowanie więcej zwolenników niż przeciwników :))

      Usuń
  11. Kocham wszystko co kokosowe więc pewnie bym polubiła ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, chyba, że liczyłabyś na mocniejszy zapach :)

      Usuń
  12. Ale Ci się trafiło:) Też bym chętnie przygarnęła taki zestaw, miałam żele pod prysznic, masło i myjkę ale w innych wariantach zapachowych i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty do ciała mają fajne, w sumie to twarzy też :))

      Usuń
  13. Przeczytałam "kokosowy" i już nic nie musiałam wiedzieć - po prostu chcę to mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię TBS, zwłaszcza bananową odżywkę do włosów, ale mam trudny dostęp do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w Polsce nie ma ich w wielu miastach, sama w Krakowie nie mam ani jednego salonu.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja następnym razem sięgnę po inną ;)

      Usuń
  16. Gratuluję zakupu ;) Nie miałam jeszcze nic wspólnego z tymi kosmetykami :))
    Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam body shop <3 swiat kolorow i zapachow tam jest, ale nie wszystkie kosmetyki są wow. Mam jednak swoih ulubieńcow posrod nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma róży bez kolców ;) ja chętnie wezmę się za ich pielęgnację twarzy :)

      Usuń
  18. Ale kusząco wygląda ten zestaw, a zapach kokosu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też skusił, jak tylko go zobaczyłam :)

      Usuń
  19. Miałam żel pod prysznic, ale był po dłuższym stosowaniu zapach mnie mdlił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wolała, żeby był bardziej kokosowy :))

      Usuń
  20. Świetny zestaw! Idealny do testowania i fanów zapachu :) Z chęcią widziałabym taki u siebie, bo jeszcze nie zdecydowałam się na nic z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie masz na co czekać :) Ja uwielbiam TBS, połowę asortymentu bym wykupiła :)

      Usuń
  21. Bardzo fajny zestaw upolowałaś :)
    Z TBS lubię masła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko jedno, pomarańczowe, ale miało paskudny zapach ;)

      Usuń
  22. Sam kokos w nazwie i mnie by skusił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Kokos ma świetny zapach :)

      Usuń
  23. Mmmmmm już wyobrażam sobie te piękne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale chyba za wysoko postawiłam im poprzeczkę ;)

      Usuń
  24. Zestaw wygląda bardzo ładnie i na pewno świetnie pachnie :) I jak widzę upolowałaś go w jakimś innym sklepie za niską cenę więc tym bardziej wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna zawartość pudełka. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy. Uwielbiam masła do ciała więc to bardzo chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że byłabyś z tego zadowolona :)

      Usuń
  26. Kokos jest jednym z moich ulubionych TBSów ;)

    OdpowiedzUsuń