Bardzo dobry nawilżacz od Alterry

24 kwi 2014

Jestem posiadaczką cery (bardzo) tłustej, wytwarzającej niesamowite ilości smalcu. Dobra reklama, co nie? ;) 
W każdym razie, do tej pory raczej omijałam produkty nawilżające, co jest oczywiście głupotą, bo nawet taka cera jak moja potrzebuje nawilżenia. 
Dodatkowo muszę wspomnieć, że jestem mistrzynią w pisaniu zaległych recenzji produktów, które w swoich zbiorach mam....cóż, powiedzmy, że długi, dłuuuuuuuugi czas. Tak jest w przypadku dzisiejszego bohatera - kremu Alterra - Sensitiv Gesichtscreme.


Krem teoretycznie przeznaczony jest do cery bardzo wrażliwej, posiadający całkiem niezły skład: Aqua, Olea Europaea Oil*, Glycerin, Alcohol*, Carthamus Tinctorius Oil*, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Oenothera Biennis Oil*, Rhus Verniciflua Cera, Xanthan Gum, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Hydrogenated Lecithin, Dipotassium Glycyrrhizate, Helianthus Annuus Seed Oil, Levulinic Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol.
* Składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych. (wizaż.pl)

Krem ma biały kolor, i jest dość gęsty - niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy i szyi. Zapach jak dla mnie jest słaby, taki neutralny. Po nałożeniu zostaje na skórze lekko wyczuwalna warstwa, ale szybko się wchłania. Kremu używałam przez jakiś czas na dzień, pod makijaż, ale zdecydowanie lepiej sprawdza się na noc.

Świetnie nawilża skórę, likwiduje suche skórki. Rano budzę się ze świeżą cerą, która w dotyku jest bardzo miękka i gładka. Niedoskonałości są minimalnie uspokojone, nic nowego na twarzy nie wyskakuje. Jestem bardzo zaskoczona tym kremem, bo bałam się zapchania, i tego, że kompletnie się nie sprawdzi, a tu takie miłe zaskoczenie :) Kosmetyk ten kupiłam bardzo dawno temu, obstawiam, że koło roku, a on dalej mi służy - oczywiście nie używam go codziennie, nieraz leżał odłogiem prawie miesiąc. Jednak i przy regularnym używaniu wystarczy na długo, dzięki jego dość gęstej konsystencji. 

Ja ten krem polubiłam, i niewykluczone, że jeszcze po niego sięgnę. To idealny nawilżacz do chyba każdej cery, aczkolwiek nie wiem czy byłby wystarczający dla suchych - wtedy proponowałabym nakładanie go na dzień. Alterrę znajdziecie w Rossmannie, cena kremu nie przekracza 10 zł. 

Znacie ten krem Alterry? 

45 komentarzy

  1. Zachęciłaś mnie do zakupu :) Przypuszczam, że wypróbuję niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie zapach jest ohydny :( miałam go i ze względu na zapach nie mogłam go używac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zaufania do marki Alterra, ale Twoja recenzja mnie przekonała. Na pewno skuszę się kiedyś na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie masz zaufania? Krem polecam :)

      Usuń
  4. Może kiedyś spróbuję, chociaż z Alterry wolę kosmetyki do pielęgnacji ciała.
    Ważne, że nie zapchał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Alterry miałam tylko szampon i maskę, były takie sobie :)
      Oj tak, zapychanie to najgorszy koszmar ;/

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego ich kremu. Jakoś się zniechęciłam do Alterry po tym jak zawiodłam się na ich odżywkach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście nie mam zbyt wielkich problemów z cerą :) Sądzę, że to co mam na twarzy, to prędzej od złej diety będzie, niż od samego "widzi-mi-się".
    No i jak yzma - zawiodłam się na ich szamponach i odżywkach, zatem do tego kremu jakoś mnie ani ziębi ani parzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, ja mam trudną cerę ;)

      Usuń
  7. Mam już drugie opakowanie - świetnie się sprawdza na mojej kapryśnej, mieszanej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałabym się po nim tak dobrego działania. Przy okazji na pewno wrzucę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, czasem można wyłowić perełki :)

      Usuń
  9. Ńie znam go choć firmę znam i polecam szampony od nich sa rewelacyjne według mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jedną wersję, był ok :)

      Usuń
  10. Nie interesowałam się nim wcześniej, ale po tym wpisie koniecznie muszę go wypróbować :) Skład jest bardzo dobry jak na drogeryjny krem, nie spodziewałabym się tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Dlatego warto go chociaż przetestować :)

      Usuń
  11. Kusisz :) Też jestem tłuściochem ;) No i podobnie jak Ty, mam ogromną tendencję do recenzowania "staroci: ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie tłuściochów ;)
      A z tymi starociami to masakra, czasem nie mam o czym pisać, i wtedy "jakim cudem nie znalazło się to jeszcze na blogu?!"

      Usuń
  12. Nie miałam go, jakoś rzadko sięgam po Alterre.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam w ogóle pielęgnacji Altery :/ ale podoba mi się bardzo Twoja nowa focia profilowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ines, boś Ty "górno-półkowa" :D Dziękuję :*

      Usuń
  14. Ciekawy, mógłby się u mnie sprawdzić na dzień właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz suchą cerę, to raczej tak :)

      Usuń
  15. miałam go kiedys i bardzo sobie chwalilam, chyba znowu po niego siegne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się kiedyś sprawdził, to nie ma się co zastanawiać :D

      Usuń
  16. nie spodziewałabym się po nim dobrego działania, a tu taka niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam i lubię, polecam :)) Dobry do nawilżania wąłsnie całkeim tłustawych cer, bo jest lekki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealnie się sprawdza :)

      Usuń
  18. Po Twojej recenzji wydaje mi się podobny do tego niebieskiego kremu Alantan, ciekawe, czy jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nigdy nie zapuszczam się w te rejony w Rossmannie :) Ale najważniejsze, że się z kremem polubiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty krążysz jedynie po tych droższych :D

      Usuń
  20. Bardzo zachęciłaś mnie tym kremem. Przy okazji muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wtedy sprawdza się idealnie! :)

      Usuń
  22. Baaardzo lubię produkty tej firmy. Na kremy do twarzy jeszcze nie patrzyłam nawet, bo nie nadążam się smarować tym co ostatnio nakupiłam ale kiedyś z pewnością spróbuję jakiegoś :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie ma co kupować na zapas :)

      Usuń
  23. Ten alkohol mnie trochę zniechęca.Muszę się przejść do Rossmana i obejrzeć sobie inne kosmetyki Alterry ,a dokładniej skład.

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.