Catrice, Absolute Nude Eyeshadow Palette

28 mar 2014

Na początku przygody z makijażem, cienie do powiek były dla mnie swoistą czarną magią. Nie chciałam po nie sięgać, bo wiedziałam, że zrobię sobie nimi krzywdę. Do tej pory zresztą, nie szaleje z ich używaniem, i nakładam na powiekę maksymalnie 3 kolory. Dlatego marzenia dotyczące posiadania jakiejś konkretnej paletki do tej pory nie zaprzątały mi głowy (w tym momencie jednak, popularna UD2 nie daje mi spokoju....), jednak chęć posiadania kilku neutralnych cieni w jednym miejscu skusiła mnie do wzięcia udziału w rozdaniu u Ines Beauty (oczywiście inne nagrody również się do tego przyczyniły), i w ten sposób, stałam się szczęśliwą posiadaczką nudziakowej paletki od Catrice.


Paletka wykonana jest z plastiku całkiem niezłej jakości - klapka szczelnie się zamyka, nic nie pękło/nie urwało się. Napisy nie są starte, chociaż trzymam ją w kosmetyczce razem z innymi produktami. Także wykonanie na plus. 

W środku znajdziemy 6 cieni, każdy z połyskującymi drobinkami. Na szczęście nie dają one kiczowatego, świecącego efektu. Wszystkie kolory są w ciepłej tonacji, co mnie akurat pasuje - nie wyglądam na jeszcze większe zombie, tylko....trochę ładniejsze, "zdrowiej wyglądające" zombie, jeśli można tak powiedzieć ;) Wszystkie cienie łącznie mają 6g, co daje 0.21 oz na pojedynczy cień (mój brak wiedzy daje o sobie znak, cokolwiek to znaczy - proszę o wyjaśnienie) - wszystko spisane z tyłu opakowania.
Dodatkowo w środku znajdziemy produkt do nakładania typu 2w1 - z jednej strony pędzelek, z drugiej pacynka. Używam go, jeśli chcę nałożyć trochę ciemnego koloru na brwi.


Powyżej możecie zobaczyć jak prezentują się cienie w świetle dziennym. Wymaziałam palcami 4 przypadkowe kolory - jak widać wszystkie mają drobinki, i są metaliczne. Wyglądają tutaj dosyć podobnie, jednak zdecydowaną różnicę w kolorach widać podczas makijażu. Używam praktycznie każdego koloru, bo nie da się zrobić nimi krzywdy. Intensywność kolorów nie rzuca na kolana, jednak na swoją obronę dodam, że nie posiadam aktualnie żadnej bazy pod cienie, więc nie mam pojęcia jak prezentują się razem z nią. 

2 pierwsze kolory od lewej (patrz: zdjęcie paletki) używam jako bazę pod ciemniejszy cień, pod łuk brwiowy, oraz w kąciku oka - sprawdzają się idealnie, i świetnie rozjaśniają oko. 4 następne kolory są trochę ciemniejsze, i lepiej sprawdzają się na całej powiece - można nimi zrobić np. lekkie smoky eye (prosta instrukcja znajduje się na tyle paletki). Cienie się nie osypują, i nie znikają, chociaż mam tłuste powieki. Dzielnie trzymają sie prawie cały dzień, przez co jestem z nich bardzo zadowolona.

Cieszę się, że udało mi się wygrać tą paletkę, bo jest naprawdę udana! Za niewielką kwotę (ok 20 zł), dostajemy 6 ciepłych, neutralnych kolorów, które będą pasowały każdemu. Jakość nie jest najwyższych lotów, ale ja nie zaobserwowałam żadnych większych wad - jedyne, co bym zmieniła, to trochę wzmocniła intensywność kolorów, ale jak pisałam - baza powinna wystarczyć :) Nie wiem, czy kiedyś sięgnę po tę paletkę ponownie, ponieważ nigdy nie miałam okazji jej spotkać w szafach Catrice, ale jeśli Wam się to uda - naprawdę polecam!

Lubicie kosmetyki Catrice? Macie już swoje ulubione paletki cieni, czy nadal jesteście na etapie poszukiwań?

55 komentarzy

  1. Mam ją, ale jakos nie uzywam zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz pewnie inne w zastępstwie ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne! Gdyby w palecie połowa odcieni była matowa to byłaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, 1-2 maty by się przydały :)

      Usuń
  3. Mam Naked 2 i zaspokaja ona w 200% moje zapotrzebowanie na neutralne cienie ;) Ale ogólnie bardzo lubię cienie z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Naked 2 też by mi wystarczyła w zupełności :) Pomarzyć dobra rzecz ;)

      Usuń
  4. Podobają mi się te paletki :) Tej nie kupię, bo mam już wiele podobnych, ale rozważam zakup wersji Bright.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie kupić paletę w tych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, jest idealna na co dzień, i pasuje każdemu :)

      Usuń
  6. Mam ją, używam bardzo często na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorystycznie jest idealna, przyglądałam się jej już kilka razy, ale jednak wolałabym maty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie połyskujące, bo wyglądam na bardziej rozbudzoną :)

      Usuń
  8. Miałam i byłam z niej w miarę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze reklamowe są usuwane.

      Usuń
  10. ja wolę mocniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne. Uwielbiam nudziakowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, są idealne dla mnie :)

      Usuń
  12. Strasznie fajne kolorki ostatnio ja obczajalam w naturze :D ale mam paletke ze sleeka z naturalami,za to z catrice poluje na kamuflaz ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamuflaż polecam! mam tylko jego ze sobą, i siłą rzeczy zastępuje mi podkład - nieźle się w tym sprawdza :)

      Usuń
  13. Patrzyłam na nią ostatnio, ale jakoś ostatnio wolę matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pół na pół, ale jakoś takie lepiej u mnie wyglądają :)

      Usuń
  14. Nie mam swoje ulubionej paletki, ale powoli się rozglądam, chciałabym coś w fajnym pakiecie, ale też nie takim, żeby polowa zmarła nietknięta pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mam to samo :) dlatego ta paletka się u mnie idealnie spisuje :)

      Usuń
  15. Mocno rozmyślam nad skomponowaniem swojej własnej paletki lub nad zakupem theBalm. Kusi mnie mocno :) Bo jednak miło jest mieć wszystko pod ręką, a ja jak Ty, nie szaleję na co dzień z makijażem i zazwyczaj do 2 kolorów się ograniczam. Catrice widziałam wielokrotnie na blogach, jednak u Ciebie najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomponowanie własnej paletki to też świetny pomysł - ja mam w domu w PL paletkę Inglot, której nie zdążyłam uzupełnić, a szkoda. Wtedy mamy wszystkie swoje ulubione kolory w jednym miejscu :)

      Usuń
  16. Bardzo fajne kolory tych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajna ta paletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety nie mam jeszcze ulubionej paletki cieni,ta na pewno ma moje ulubione kolory, teraz szukam jakiś matowych cieni bo takich mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co matów nie potrzebuję :)

      Usuń
  20. Cieszę się Kochana, że przypadła Ci ta paletka do gustu :) ja siebie też lubię w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie cieni nude pod dostatkiem, mam Sleeki, theBalm, pojedyncze, L'Oreal, Hean i oczywiście tego Catrice'a też. bardzo go lubię, ale fakt faktem - brakuje tam klasycznego matu, chociaż na całą powiekę, z drugiej strony te drobiny nie walą po oczach. to była moja pierwsza większa niż poczwórna paletka cieni nude, więc mam do niej sentyment :)) a jakość jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie jeden mat by się przydał, ale powiem Ci, że jakoś bardzo mi go nie brakuje :) Zgadzam się, jakość na plus :)

      Usuń
  22. fajna i ładne kolory, ale trochę się sypie :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej :)
    Podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż było to jeszcze w zeszłym roku :))

      Usuń
  24. Te kolory są śliczne! Jednak ja cieni zbyt często nie używam i daruję sobie zakup. Wystarczy mi to, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mało używam, dlatego jedna paletka mi w zupełności wystarcza :)

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze reklamowe są usuwane.

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze reklamowe są usuwane.

      Usuń
  27. Mam tą paletkę, udało mi się ja ustrzelić w Naturze, i jestem z niej naprawdę zadowolona. Fajna do szybkiego makijażu dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w kilka minut można mieć ładny makijaż :)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.