Biotyna - co, gdzie, jak?

14 mar 2014

Brakuje mi tutaj suplementów. Nie przyjmowałam ich już od dobrych kilku miesięcy, i widzę to niestety po wyglądzie paznokci, czy słabym przyroście włosów. Ostatnio sporo naczytałam się o biotynie, jakie ma ponoć rewelacyjne działanie, i stwierdziłam, że chcę ją przetestować :)
Nie wiem jednak za jaką liczbę się zabrać - na Ebay znalazłam wartości od 3000 - 10000 mcg. Szczerze mówiąc nic mi to nie mówi - wszędzie czytam różne opinie, dlatego postanowiłam Was o to zapytać :)

Na ebay trafiłam na m. in. takie opakowania...





Za które z nich się zabierać? Ile powinno się je przyjmować? Mam nadzieję, że te z Was, które miały do czynienia z biotyną, trochę mnie poratują :)

24 komentarze

  1. nigdy nie stosowałam biotyny, także niestety nie pomogę

    OdpowiedzUsuń
  2. A może by tak iść do apteki?
    Dobra rozumiem kupowanie kosmetyków przez eBay ale leków (bo bądź co bądź suple nimi są) bym się bała kupić tam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego pytam o doświadczenia innych :)

      Usuń
  3. Z takimi specyfikami nie miałam styczności, lecz stosowałam tabletki Biotebal i bardzo mi pomogły. Przyjmowałam jedną dziennie. Wypadały mi włosy garściami, a paznokcie były kruche i delikatne. Po około dwóch miesiącach ( oczywiście stopniowo było widać różnicę ) włosy przestały wypadać i paznokcie przestały się kruszyć ( dosłownie ). Ważna jest też dieta. Zamiast słodyczy warto pochrupać orzechy, bądź suszone owoce, które są bardziej wartościowe. Na łamliwe paznokcie pomogła mi 'kąpiel' w gorącej oliwie. Stały się bardziej elastyczne, a i skórki przy okazji odżyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, sprawdzę te tabletki :)
      Ze skórkami mam gorszą sprawę, na nie nigdy nie pomagały mi tabletki...muszę kiedyś spróbować ten sposób z oliwą :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze reklamowe są usuwane.

      Usuń
  5. nie pomogę chyba :I ale poczytaj może w necie, na pewno jest mnóstwo informacji na ten temat.. no chyba, że jakaś mądra duszyczka Ci sama podpowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są informacje, ale trochę mi się od nich już pomieszało :D Liczyłam, że pomoże mi ktoś, kto miał z biotyną styczność :)

      Usuń
  6. Nie łykam suplementów i kompletnie się na nich nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zapraszam Cie do mnie. Jest post o biotynie z dawkowaniem i efektami po kilku tygodniach na zdjeciach. Zaczynałam od 1000 mg potem 2500, 5000, a aktualnie mam 7500. Rewelacyjne efekty. Kilka moich koleżanek łyka i wszystkie bardzo sobie chwalą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super! Już lecę czytać :)

      Usuń
    2. O, ubiegłaś mnie Lips :) Twojego posta mam zapisanego w oddzielnej zakładce, bo poszłam za Twoją radą jak ostatnio u M. dowiedziałam się o zmianie składu Merz Spezial.... :(

      Usuń
    3. Ja się naszukałam, ale znalazłam ;)

      Usuń
    4. Ważne, że do celu :)

      Usuń
    5. No właśnie miałam pisac o poście u Lips ;) Też zażywam teraz 7500 i jestem zachwycona - włosy rosną mi mega szybko, a tak mocnych i długich paznokci jeszcze nie miałam :) Polecam!

      Usuń
    6. Przekonałyście mnie :))

      Usuń
  8. Zajrzałam z ciekawości na stronę doz.pl jaka tam można znaleźć biotyne i tam jest jako 300mcg wiec tutaj dawki masz dużo, dużo większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj wahają się od 300-10 000 mcg :)

      Usuń
  9. Swoje zakupy zrobiłam na Puritan's Pride :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba tam też się zaopatrzę :)

      Usuń
    2. Ze swojej strony polecam, już kiedyś kupowałam suplementy z tej firmy i byłam zadowolona. Poza tym to nie jest żadna firma krzak ;)

      Usuń
    3. Też mam Puritan's Pride :)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.