Eveline Cosmetics, SOS dla kruchych i łamliwych paznokci

18 lut 2014

Hej :)
Jak tam Wasze samopoczucie? U mnie średnio - mam kilka spraw na głowie, i jeszcze zbliżają się moje urodziny, a ja mogę się tym tylko dobijać ;)

Ale przechodząc do rzeczy - wyjeżdżając z Polski, do paznokci zabrałam jedynie preparat Sally Hansen do skórek i odżywkę Eveline - możecie więc sobie wyobrazić jak nijako moje paznokcie aktualnie wyglądają....odżywka ta była wtedy dla mnie nowością, i teraz po ponad miesiącu jej stosowania, mogę naskrobać kilka słów...


Buteleczka jest taka sama jak w przypadku wersji 8w1. Jedyną różnicą jest kolor produktu - w tym wypadku odżywka ma lekko różowy kolor, a jej konsystencja jest trochę rzadsza. To akurat jest plusem, ponieważ łatwiej się ją nakłada, i mniej potrzeba do pokrycia płytek.  Zapach przypomina zmywacz do paznokci, więc lepiej nie nachylać się podczas jej nakładania ;)

Kupiłam ją w Krakowie, bodajże na otwarciu pierwszego Hebe - teraz nie przypomnę sobie daty, ale był to najprawdopodobniej koniec listopada - jednak używać zaczęłam jej ponad miesiąc później, gdy poprzedni preparat dobił dna. 


Pomijając przykry zapach, nakładanie nie sprawia żadnych problemów - jest szybkie, bez problemu można to zrobić dokładnie, i nic nie rozlewa się po skórkach. Wysychanie również na plus - po kilku minutach możemy wrócić do poprzednich zajęć. Przy dokładaniu kolejnych warstw, również nie tracimy dużo czasu na czekanie.

Samo działanie jednak trochę mnie rozczarowało. Co odżywka robi dobrze? Na pewno wpływa na szybszy porost paznokci, są one twardsze, nie rozdwajają się. Skórki może lekko wysuszyć, jednak wystarczy zostawić kilku milimetrowy odstęp, i problem znika. 

Jednak w ostatnim czasie, zauważyłam, że wyskakują mi białe plamki na niektórych paznokciach. Obstawiam, że jest to reakcja mojego organizmu na zmianę wody/żywienia, brak przyjmowanych witamin, oraz zbyt mocne odsunięcie niektórych skórek (za długo je dręczyłam). Odżywka niektóre z nich rozjaśniła nawet w 2 dni! Dosłownie, plamki zniknęły, jednak nie wszystkie, i dalej z nimi walczę. Być może mój organizm przyzwyczai się do tutejszych warunków, i w końcu znikną, a może to odżywka Eveline je powoduje? Sama nie wiem, możecie mi coś poradzić? 

Wydajność produktu jest wysoka - po prawie 1,5 miesiąca dość częstego malowania, w butelce ubyła niewielka ilość. 

Podsumowując - chyba wolę wersję 8w1. Używając jej, nie miałam szpecących plam na paznokciach, ale też byłam wtedy w Polsce, więc spróbuję pominąć ten aspekt. Tamta wersja, mam wrażenie, lepiej działała na paznokcie - szybciej rosły, były twardsze, ale wizualnie sprawiały wrażenie bardziej zdrowych, niż przy wersji SOS. Na razie będę używała jej dalej, ale jeśli plamki nie znikną, to chyba ją porzucę. 
Odżywkę znajdziecie w drogeriach z szafami Eveline (na pewno Hebe), oraz w sklepach internetowych. Jej cena oscyluje w okolicach 10 zł za 12 ml buteleczkę.

Nakładacie regularnie odżywki na swoje paznokcie? Przypadły Wam do gustu te od Eveline?


P.S. Jak widać, dokonałam małych zmian w wyglądzie bloga. Po 2,5 roku, miałam serdecznie dosyć białego tła - dlatego na jakiś czas z niego zrezygnowałam. Nie chciało mi się babrać w HTMLu, więc aktualnie ten blog wygląda jak wygląda - pewnie nie na długo ;)
Dajcie znać co sądzicie o nowym wygladzie! Wygodniej się czyta, czy jest gorzej niż wcześniej?

54 komentarze

  1. Eveline nie próbowałam. U mnie najlepiej sprawdza się Wibo eliksir z jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o której piszesz :) Pewnie ją kiedyś przetestuję :)

      Usuń
  2. Ja mam z Evelkine tą diamentową, ale używam jej jedynie jako bazy pod lakiery...boję się używać jej zgodnie z zaleceniami producenta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz tej też się boję, ale nie mam nic innego :(

      Usuń
  3. Ja Ci powiem ze zaczęłam uzywac tej 8w1 czy 9w1 nie pamietam ale raczej 8w1 :D po prostu nie chce mi sie isc do łazienki i sprawdzac :D no ale mniejsza. u mnie na razie nie było żadnych efektów, stosowałam 2 tygodnie, moze to dlatego ze zaczelam od swiezo obgryzonych paznokci:P potem dalam spokoj sobie ale teraz znowu zacznę bo przestałam obgryzac i mam białe koncówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obgryzaj!!! To najgorsze, co może być :p
      8w1, nie 9 :)) Zacznij stosować, to na pewno będzie różnica :) 2 tygodnie to za krótko :)

      Usuń
  4. Beż jest dobry :) spokojny także ładnie się komponuje. Nie kombinowałabym za wiele, chyba. Ale ja polubiłam minimalizm w tej kwestii.

    Co do odżywek, trzymam się Nail Teka II i już nie szukam niczego innego. Od Eveline stronię, bo za wiele dobrego nie robiła u mnie wersja diamentowa jak dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tym szablonem już nic nie będę robiła, jeśli zmienię, to pewnie znów na biały ;) Też nie lubię napaćkanych pierdołami blogów :)

      Mocno się zastanawiam nad powrotem do Nail teka, pamiętam, że dobrze u mnie działał.

      Usuń
  5. Szablon w porządku, chociaż zmieniłabym kolory.
    Mimo wielkiej popularności odżywek Eveline, żadnej z nich jeszcze nie miałam. Obecnie używam Kinetics, jednak niezbyt sobie radzi. Tęsknie już za NailTekiem, który jest według mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jakie? Tlo, czy kolory linków/kart? Każda sugestia jest mile widziana :)

      Też chyba wrócę do Nail Teka...

      Usuń
    2. U mnie się sprawdził lepiej 8 w 1 ;) NailTek w sumie nic nie zrobił ;/

      Usuń
    3. Ja NT miałam dawno temu, ale był świetny

      Usuń
  6. Z tego co słyszałam to diamentowa i ta mają taki sam skład...
    Wiesz ja bym odstawiła odżywkę na jakiś czas. Używałam diamentowej długo potem zaczęły mi się pojawiać plamki i łamać paznokcie na potęgę. Odstawiłam plamki zniknęły ale z łamaniem nadal mam problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli plamki mogą być spowodowane używaniem tej odżywki :( Kurczę, a nie mam nic innego...

      Usuń
  7. Miałam 8in1 i byłam dość zadowolona, jednak postanowiłam się przerzucić na coś bez formaldehydu (choć 8in1 mi nie zrobiło nigdy krzywdy) . Wybrałam All in One z Essie, jest ok, ma nawet fajny skład, bodajże olejek arganowy gdzieś tam przemyka, więc jak na taki produkt to spoko. Paznokcie mam obecnie w opłakanym stanie, ale wątpię, by to było spowodowane odżywkami, chyba jest to jakoś związane z odżywianiem, choć staram się dobrze jeść, to mam lekkie niedobory potasu i magnezu i to może przez to... do tego mi wyskoczyły takie śmieszne dołki na paznokciach, ale nie na wszystkich o_O dziwne rzeczy... na razie staram się wcierać w nie jakieś porządne olejki i ciągle kremować łapki, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale spamuję :P ale jeszcze chcę dopisać, że bardzo ładny nowy design ;)

      Usuń
    2. Moja dieta też jest aktualnie nie za ciekawa ;/
      Dołki też miałam swego czasu, sama nie wiem skąd.
      Kremuję ręce, ale w Polsce został mi cały paznokciowy arsenał - oprócz lakierów, mam jeden olejek do paznokci i skórek, którego nie zdążyłam otworzyć, eh.

      Dziękuję, cieszę się, że wygląd się podoba :)

      Usuń
  8. MIalam kiedys inna odzywke z Eveline ale zaszkodzila mi :/ teraz jakos boje sie probowac tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą odzywkę, a białe plamki to nic innego jak niedobór wapnia :)) Nie wiem czemu ale tez mi wyskakiwały, a po łykaniu tabletek zeszło i nie wróciło!
    Ja jestem właśnie podczas testów tej Eveline!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to by się zgadzało, bo nie pijam mleka, a nabiał też spożywam baaardzo rzadko. W takim razie, będe musiała się rozglądnąć za tabletkami - możesz jakieś polecić? :)

      Usuń
  10. Nie znam tej odzywki z Eveline musze przyznać

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie odzywka cudo,nie wiem co bym miala zamiast paznokci gdyby nie ona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała być z niej tak samo zadowolona :)

      Usuń
  12. Ja używałam 8w1 i Diamentowej i ta druga jest moją perełką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8w1 lubiłam :)
      Diamentowa ma ponoć taki sam skład jak SOS, więc nie wiem, czy po nią kiedykolwiek sięgnę...

      Usuń
  13. Odżywek Eveline się boję, wiele osób miało po nich problemy, a moje paznokcie są dosyć wrażliwe. Na razie szukam odżywki, która jakimś cudem uratuje moje rozdwajające się paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę szukała jakiejś wzmacniającej paznokcie, ale nie wiem czy taką znajdę teraz ;/

      Usuń
  14. miałam kiedyś odżywkę do paznoki eveline, ale chyba inną i pamiętam, że byłam zachwycona jej działaniem.

    odpowiadając na Twoje pytanie- lepiej mi się czytało gdy miałaś białe tło bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeden głos za białym - póki co nie wracam, znudziło mi się ;P

      Usuń
  15. moje paznokcie się wzmocniły dzięki MicroCell, ale moja mama używala Eveline i też mocno poprawił się jej wygląd i stan paznokci :) o plamkach chyba nic nie wspominała, więc nie wiem skąd u Ciebie mogły się pojawić :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie niedobór wapnia ;/ Ale o MicroCell czytałam, chętnie bym ją sprawdziła :)

      Usuń
  16. Mam tą odżywkę i bardzo sobie chwalę :) ale niestety moja się zrobiła gęsta i już jej przestałam używać. Muszę kupić następne opakowanie :) 8w1 się boję, bo słyszałam, że są jakieś skutki uboczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie u każdej z nich mogą pojawić się jakieś skutki uboczne.

      Usuń
  17. Jestem fanką eveline, chociaż teraz porzucilam ją. Moje paznokcie są za bardzo zniszczone i boję się działania formaldehydu. Jestem ciekawa jaka jest różnica między 8w1, a 9w1....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz jakieś inne, bardziej bezpieczne?
      Pojawiła się wersja 9w1? Nawet nie wiedziałam :)

      Usuń
  18. ja się boję tych odżywek, uzywałam Micro cell a teraz mam Nail Tek i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmiana na plus :) Mnie się podoba, bardziej wolf :P
    Ja tak jak Ineska boję się tych odżywek bo po 8w1 bolały mnie płytki ..ponoć niektórzy tak reagują,..nie wiem na co ale unikam jak ognia..obecnie stosuję tylko olejek jojoba ale coś nieszczególnie widzę te obiecane rezultaty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej wolf, może być :D Dziekuję :)

      Mnie nie bolały nigdy płytki, na szczęście...tylko te plamki ;/ Olejek jojoba by się u mnie może profilaktycznie sprawdził, bo ja nie lubię mieć tłustych paluchów, wiecznie coś robię ;))

      Usuń
    2. I ja nie mam cierpliwości do tej tłustości ale postanowiłam, że zdenkuje hhyh :))

      Usuń
    3. Jak kto lubi :D Nawet na noc czułabym dyskomfort tłustych paluchów ;)

      Usuń
  20. Nie używałam żadnej z odżywek z Eveline, chyba jako jedna z nielicznych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam trochę postów, pokomentowałam i zostaję na dłużej, obserwuję ;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wszystko przed Tobą :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Tej wersji jeszcze nie używałam, fajnie że coś działa.. Ja z kolei jesli miałabym wybierać to moją ulubioną jest diamentowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno diamentowa i sos mają taki sam skład.

      Usuń
  22. ta odżywka jest jedną z moich uluionych, zresztą cała seria odżywek Eveline daje radę. Używam ich od roku i paznokcie nabrały naprawdę ładnego wyglądu. W końcu można wyciągnać dłoń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze dla Ciebie :)
      Moje póki co należy chować głęboko do kieszeni ;)

      Usuń
  23. ja słyszałam same negatywne opinie, to znaczy że mają szkodliwe działanie na płytkę paznokcie i kruszą się bardziej po odstawieniu... ale sama nie używałam, więc piszę zasłyszane opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam zarówno pozytywne jak i negatywne...ile ludzi, tyle odczuć :)

      Usuń
  24. ja używam tej 8w1 i jestem zadowolona :) dużo negatywnych opinii się o niej naczytałam i postanowiłam spróbować ;) najpierw używałam według zaleceń producenta, a teraz używam jako bazy pod lakier ;) oczywiście robię sobie czasami od niej przerwy ;) niby paznokcie szybciej rosną, niby są mocniejsze i się nie łamią jak jest na paznokciach, ale jak przestaję jej używać to rozdwajają się czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jej brakuje, bo dobrze się spisywała ;/

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.