Ulubiony szampon od Dove

Mam lekki poślizg z postami, ale spowodowane jest to moim wyjazdem - aktualnie przebywam w Londynie :) Wczoraj miałam lot, i zawsze źle się po nim czuję, więc wczoraj głównie odpoczywałam - o ile można tak określić spacer po Oxford Street ;) Nie wiem jak będzie z częstotliwością pisania, ale postaram się, żeby zmiany nie były za duże :)

Szampony staram się wybierać w miarę delikatne, duża ilość chemii powoduje u mnie świąd i łupież. Marka Dove produkuje bardzo dobre kosmetyki do włosów, zwłaszcza linia Nourishing Oil Care, która jest moją ulubioną, a dzisiejszy bohater pochodzi właśnie z niej :)


Duża, zgrabna butelka mieści 350 ml kosmetyku - chyba tylko oni mają takie dziwne pojemności, u żadnych innych producentów się z taką nie spotkałam. Żałuję, że nie robią np. 400-500 ml, i drugą po 200, ponieważ za 350 płacimy tyle ile u innych za większą ilość. Ale ja się nie znam ;)


Design zawsze mi się w Dove podobał - jest schludnie i elegancko, każda seria ma swoje kolory - w moim przypadku jest to "złoto". Konsystencja szamponu jest dosyć gęsta, bardzo łatwo się pieni. Zapach jest przepiękny, nie słodki ani mdlący - czuć trochę chemii, ale w niczym to nie przeszkadza.


Skład dłuuuugi i zawiły, nie wnikam nawet co się w nim znajduje ;)
Działanie szamponu oceniam na plus - bardzo dobrze myje włosy, ale ich nie przesusza. Wręcz przeciwnie - po jego użyciu włosy są gładsze, bardziej nawilżone, ale nie przetłuszczają się szybciej :) Dla skóry głowy też jest w miarę delikatny, chociaż gdybym nie robiła przerw, to mogłoby się to skończyć lekkim przesuszeniem. 

Całą serię z olejkiem arganowym uwielbiam i ja i moje włosy ;) Została mi do przetestowania jedynie maska w tubce, ale czuję, że i tak się polubimy ;) Moim ulubieńcem jest jednak odżywka w sprayu, która jest po prostu świetna :) Do szamponu pewnie jeszcze nieraz wrócę, bo dobrze się sprawuje, i po prostu go lubię :) Wydajność jest całkiem niezła, spokojnie powinien wystarczyć na 2 miesiące używania co 2 dni. Cena nie przekracza 15 zł, a szampon dostępny jest we wszystkich drogeriach i marketach. Polecam :)

Lubicie szampony Dove?


38 komentarzy

  1. Miałam z tej serii odżywkę ale u mnie się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam odżywkę do włosów z tej serii! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, jest genialna do włosów :)

      Usuń
  3. moje włosy bardzo lubią szampony dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam kosmetyku Dove, tym bardziej do włosów :) Skład ma zabójczo długi, więc chyba nie będę ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować chociaż odżywki :)

      Usuń
  5. Ja swego czasu namiętnie zużywałam szampony z Dove bodajże intensiv repair ( tą niebieską wersję) i moje włosy bardzo go lubiły. Z powodu takich ogromnych zapasów zakupy włosowe zwyczajnie poszły w odstawkę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intensive Repair chyba nie miałam :)

      Usuń
  6. Ooo miałam ten szampon i go uwielbiałam! Jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wczoraj pierwszy raz użyłam tego szamponu i... jestem oczarowana! Odżywka z tej serii również jest cudowna. Domyślam się, że duet robiłby cuda :) Jeszcze spray muszę wypróbować skoro jest taki fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to są naprawdę udane produkty, i cieszę się, że Tobie przypadły do gustu :)

      Usuń
  8. W Londynie? Takiej to dobrze :))) Przyjemnego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie ma mi czego nawet zazdrościć ;p

      Usuń
  9. Z Dove znam tylko mydełka i żele pod prysznic :) szamponu jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Widzę, że te szampony są raczej lubiane :)

      Usuń
  11. No niestety SLS i silikony - nie dla mnie :< Ale za to uwielbiam zapachy Dove...takie mydlane...coś w sobie mają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Są po prostu przyjemne :)

      Usuń
  12. Mi osobiście silikony nie przeszkadzają i moje włosy nic do nich nie mają :)
    Ps. zapraszam do mnie na rozdanie BeautyBlendera i gąbki do makijażu HD z Real Techniques :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię silikony, moim włosom sluza :)

      Usuń
  13. Dzisiaj pani w Douglasie mówiła mi o tym szamponie i bardzo chwaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są świetne, a odżywka z tej serii już w ogóle jest super ;) Moje ciało bardzo lubi Dove, nieważne czy to balsamy, czy szampony, czy odżywki...no i kosmetyki pięknie pachną, co też jest ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) Odżywkę uwielbiam :)

      Usuń
  15. nigdy nie miałam szamponu ani nic do włosów od Dove :) ale lubiłam się kiedyś mocno z ich żelami pod prysznic, balsami do ciała i mydłami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę właśnie kupić ich mydło w kostce, bo sporo osób chwali :)

      Usuń
  16. mam ten sam problem co Ty duża ilość chemii = łupież i swędząca skóra głowy dlatego z reguły wybieram szampony dla dzieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w takich sytuacjach najlepiej pomaga stary, dobry Head&Shoulders :)

      Usuń
  17. Z produktami Dove nie mam zbyt wielkiego doświadczenia. Kilka razy podkradałam moje Mamie odżywko-maskę, którą wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może warto po nią znowu sięgnąć? ;)

      Usuń
  18. a aj skacze z radosci bo w koncu dzis udalo mi sie dostac odzywke w sprayu z dove ktora tak polecalas!! :D nie moge sie doczekac testu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!! Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń