EcoTools - why?

2 sty 2014

Witam Was w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że miło spędziłyście Sylwestra - niekoniecznie na hucznej imprezie, nawet w domowym zaciszu można się dobrze bawić, byle wejść z dobrym nastawieniem w kolejny rok - mam nadzieję, że u Was tak właśnie było :) Mój Sylwester był nie do końca udany, złapało mnie lekkie przeziębienie, a moim towarzyszem był przerażony pies, ale i tak nie narzekam :)

Dzisiaj opowiem Wam o moim nieudanym spotkaniu z pędzlem EcoTools. Jest to znana i polecana marka, dlatego skusiłam się na pędzel typu flat top podczas jednej z promocji w Rossmannie. Zapłaciłam za niego wtedy bodajże 20 zł zamiast 30? Jakoś tak. Było to dawno temu, chyba jeszcze na początku 2013 roku, i w tym momencie moja frustracja trochę opadła, niemniej niesmak pozostał. Już wyjaśniam dlaczego.

Tak wygląda nowy pędzel. Gęste, zbite włosie, szeroko rozstawione.


A tak wygląda mój - w tym momencie po około 11 miesiącach użytkowania. 

Wszystko byłoby w porządku - pędzel nie kosztuje fortuny, ma prawo stracić wygląd po prawie roku. Zdarza się. Problem jest w tym, że zaczął tak wyglądać po...miesiącu od kupna! Zacznę od tego, że bardzo często piorę pędzle, ponieważ nie chcę maziać się brudem po twarzy ;) Nie myje ich bardzo delikatnie, ale też nie wyrywam włosia. Niestety, pomimo delikatnych myjadeł (np. szampon Babydream), pędzel zaczął gubić włosie w błyskawicznym tempie....

Na zdjęciach powyżej widzicie kolejnych uciekinierów....

Włosie wypada nie tylko w trakcie mycia, ale również na sucho, podczas nakładania kosmetyków! To jest najgorsza i najbardziej denerwująca kwestia - muszę bardzo delikatnie się z nim obchodzić, a potem i tak zbieram jakieś 1-2 włosy ze skóry. Grrr!

Używam go do nakładania płynnych podkładów, oraz wcierania korektorów (Camouflage, czy Collection 2000). Sprawdza się dobrze, kosmetyki są dobrze rozprowadzone, nie odcinają się na skórze. Dlatego działanie oceniam na plus.

Nie wiem, czy to ja trafiłam na jakiś felerny egzemplarz, ale jestem bardzo rozczarowana, i wątpię, bym sięgnęła po inne pędzle EcoTools. W tym momencie, co bym nie robiła, włosie i tak wypada, więc tylko czekam, kiedy zostanie całkiem łysy - będzie to znak, by kupić coś nowego (chociaż pewnie nie będę tyle czekała ;)). Jestem na nie.


Miałyście flat top z EcoTools? Czy Wasz też gubi włosie? 


62 komentarze

  1. O matko! Ale lipa :/
    Nie mam żadnego pędzla z Ecotools i na pewno nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto :( Albo ja mam po prostu pecha.

      Usuń
  2. Akurat flat topa nie mam, ale z resztą moich pędzli ET zupełnie nic się nie dzieje, a najnowszy ma już 1,5 roku (najstarszy jeszcze więcej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak widać dobrze trafiłaś :)

      Usuń
  3. ale zmasakrowany! wyrzuć! Ja nie mam żadnego eco, ale moja mama ma i dobrze się sprawuje. Może trafił Ci się felerny egzemplarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyrzucę, bo to mój jedyny taki, a nie mam teraz kasy wolnej na pędzel ;)

      Usuń
  4. Słabo to wygląda, bardzo słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dwa pędzle do pudru i różu i nie wypadł mi z nich ani jeden włosek. Nie wiem może te 'flat topy' są słabszej jakości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe.... albo ja mam po prostu pecha (co by mnie nie zdziwiło ;))

      Usuń
  6. O masakra. Ciekawe, czy to wina tego jednego pędzla, czy ogólnie wszystkie tej firmy teraz są słabszej jakości. Ja mam 3 (do cieni, różu i pudru) od ponad 2 lat i nic się z nimi złego nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mnie się taki pechowy trafił ;)

      Usuń
  7. Mam cztery pędzle z eco, do pudru, do różu i dwa do cieni. Prawdę mówiąc zadowolona jestem tylko z płaskiego pędzelka do cieni, który ma silikonowe włoski. Reszta jest naprawdę marna i gubią włosy a w dodatku w porównaniu z pedałami nawet z Sephory cieżko równo rozprowadzić np róż. Chyba lepiej zainwestować w coś innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli może to być kwestia niektórych modeli, zdarzają się gorzej wykonane.

      Usuń
  8. wygląda jak pędzel po wielkich przejściach :/ dobrze że chociaż w promocji kupiony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używany jedynie do celów makijażowych :D

      Usuń
  9. ja z ecotools mam pędzel po pudru i jeden do podkładu ale języczkowy i nic się nie dzieje z nimi, a mam je już koło 6 miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  10. mam sporo pędzli z ET, w tym ten i do tej pory z żadnym nic się nie stało... chyba trafiłaś na jakiś felerny egzemplarz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej tak się stało....szkoda :(

      Usuń
  11. Nie polubiłam się z pędzlami tej marki. Miałam wszystkie zestawy i szybko się z nimi rozstałam, ponieważ nie odpowiadało mi włosie, które zaczęło przypominać miotłę po kilku praniach.
    Od siebie mogę polecić flat topa z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak coś jest z nimi nie tak ;)
      Właśnie ostatnio je macałam w Sephorze :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam flat topa, a z Eco Tools mam tylko pędzel do pudru, który jest względnie niezły i nie łysieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci w takim razie dalej służył :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj to kiszka się zrobiła z tym pędzlem. Ja mam z ET do pudru no i ogólnie bez rewelacji, ale jakoś się trzyma całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten pędzel od ponad roku i nadal jest idealny, żaden włosek mi z niego nie wypadł, podobnie zresztą jak mojej siostrze. Zdecydowanie trafiłaś ferelny egzemplarz. A muszę przyznać, że ze swoim nie odchodzę się jak z jajkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy piszą, że są super, inni też niezadowoleni...jednak więcej po ET nie sięgnę :)

      Usuń
  16. Mam tylko jeden który miał być do podkładu, ale służy mi do nakładania maseczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jeden płaski teoretycznie do podkładu, ale używam go m.in. do maseczek :)

      Usuń
  17. oj nie wygląda to dobrze... nie miałam EcoTools, ale już nieraz zastanawiałam się, czy sobie jakiegoś nie sprawić. na szczęście mam już komplet pędzli i nie potrzebuję nowych, a Ty mnie tylko utwierdziłaś w przeoknaniu, że w EcoTools nie warto inwestować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy polecić...zdania na ich temat są podzielone...możesz spróbować, ale zawsze należy liczyć się z ryzykiem felernego egzemplarza :)

      Usuń
  18. oj, szkoda że tak wygląda :/ dlatego mam tylko jeden, w dodatku taki po który sięgam kilka razy do roku:P

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm, słabo. ja mam swój z hakuro, ale jeszcze zbyt krótko go używam, żeby stwierdzić, czy gubi włosie. póki co nic takiego nie zauważyłam. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro akurat produkują porządne pędzle (podobno) :)

      Usuń
  20. Wygląda nie najlepiej, a może używasz zbyt ciepłej wody do mycia pędzli. Pod wpływem zbyt wysokiej temperatury może się rozklejać i klej nie przytrzymuje już tak dobrze włosia....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się używać letniej....z innymi pędzlami tego problemu nie mam, a dodam, że były o wiele tańsze ;)

      Usuń
  21. Właśnie miałam go kupić, ale z tego co tu widzę, to ciesze się, że jednak nie kupiłam....

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam cały zestaw pędzli EcoTools co prawda prałam je 2 czy 3 razy ale żaden z nich nie wygląda tak drastycznie jak Twój. Flat Topy mam dwa - co prawda jeszcze ich nie prałam ale jak patrzę na to co widzę :) to strach ogromny mnie ogarnia ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojojojo! Niedobrze.. Zastanawiałam się nad tym pędzlem jakiś czas temu i teraz już wiem, że go nie kupię :\. Pozostanę przy Hakuro..

    OdpowiedzUsuń
  24. ałć :/ wygląda, jakby naprawdę sporo przeszedł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...a był tylko używany zgodnie z jego przeznaczeniem :(

      Usuń
  25. oj nie mialam :/
    obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam to samo z flat topem Hakuro :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę! Może to wina flat topów?

      Usuń
  27. uooo ;o a mnie one tak mega kusily zawsze w rossmannie ;o ale dobvrze ze to napisalas bo wlasnie sie przymierzam do kupna pedzli i myslalam o EcoTools, ale juz chyba sobie odpuszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zainwestuj w coś innego ;)

      Usuń
  28. oj słabiutko wypada:/ ja mam jakiś jeden ale nie używam go zbyt często:/

    OdpowiedzUsuń
  29. Flap Topa nie miałam, ale ja nie lubię pędzli ET i trzymam się od nich z daleka. Zaliczyłam spotkanie o którym pisałam na blogu jakiś czas temu i niestety ta firma do mnie nie trafia.
    Paskudnie wygląda Twoja sztuka...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej, może trafiłaś na lipny towar, mój cały czas wygląda jak nowy, a również często go myję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ło matko, pierwszy raz coś takiego widzę! Ale okropieństwo. Nie dziwię się, że jesteś zniechęcona do dalszych zakupów pędzli ET :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.