Astor, Soft Sensation Lip Color Butter, 013 Magic Magenta

7 sty 2014

Podczas ostatniej promocji -40% na kolorówkę, którą uraczył Nas Rossmann, trochę zaszalałam z pomadkami do ust :D Zakupiłam 3 sztuki, co może i nie jest oszałamiającą liczbą, ale dla mnie sporą ;) Dzisiaj napiszę o trzecim produkcie, dorwanym na tejże promocji, a mianowicie kredce do ust od Astor, w cudownym kolorze Magic Magenta.


Pomadkę dostajemy w ładnym opakowaniu, stylizowanym na.... kredkę (a to zaskoczenie). Jest ono dosyć "grube", i porządne, napisy się tak szybko nie ścierają - chociaż ja rzadko noszę ją w torebce, być może przy większej częstotliwości, dosyć szybko znikają, nie wiem :)
Kredka zasłonięta jest zatyczką, która porządnie się trzyma, i nie odleci nie wiadomo gdzie, więc nie połamie się w transporcie.


Kolor jest dosyć mocny, intensywny, bardzo żywy. Mnie na początku przeraził, jednak testy na dłoni...


....pokazały, że nie taki diabeł straszny ;) Kolor na skórze łagodnieje, i staje się bardziej przyjazny w noszeniu :) Nie jest to typowy róż, tylko właśnie magenta - przebłyskują tutaj fioletowe tony, jednak są bardzo słabe, nie zmieniają odcienia kredki na chłodny. 


A na ustach prezentuje się tak :) Nie jest to zdjęcie pierwszej klasy, ale musicie mi to wybaczyć :D Kolory są jednak całkiem nieźle odzwierciedlone - jak widać jest dosyć intensywnie, ale nie neonowo, ludzie nie zasłaniają sobie oczu patrząc na Nasze usta :D Kolor można oczywiście intensyfikować - od lekkiego zabarwienia ust, do mocnej magenty - przyznam, że wtedy kilka osób się na mnie patrzyło na ulicy (niekoniecznie z podziwem ;)). Kredka trzyma się dobrze ust, ale wiadomo - uczty nie przetrwa ;)

Konsystencja szminki jest maślana, ale nie aż taka jak np. w Color Whisper. Bardzo łatwo się ją nakłada, i nie potrzeba nam lusterka - chyba, że chcemy uzyskać mocniejszy kolor, wtedy warto się nim wspomóc. Szminka ma niestety dwie wady - podkreśla suche skórki, oraz potrafi nieprzyjemnie "ściągać" usta - ale łatwo można temu zaradzić, nakładając wcześniej bezbarwny balsam :) 

Kredki do ust od dawna były na mojej wish-liście, i cieszę się, że miałam szansę jedną przetestować - na wyżej wspomnianej promocji, zapłaciłam za nią około 12 zł  - cena regularna to, bodajże 24 zł? Ogólnie jestem z niej zadowolona, kolor ogromnie mi się podoba, nie wyglądam w nim trupio ;) Rozczarował mnie jedynie brak nawilżenia, o którym wspomina producent - za to minus. Więcej po kredki od Astor nie sięgnę, ale innych firm nie wykluczam :) 


Lubicie szminki w formie kredek?

57 komentarzy

  1. Jestem szczęśliwą posiadaczką odcienia 009 i uwielbiam ją za zapach oraz kolor jaki pozostawia na moich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, śliczny, delikatny odcień :)

      Usuń
  2. ładny chłodny odcień co wybieli zęby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie jest aż tak chłodny :) Ale też nie bardzo ciepły.
      A moich żółtasów nic nie wybieli :(

      Usuń
  3. Fajny kolor , bardzo ładnie prezentuje się na ustach , chyba muszę trochę bliżej się im przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor,ale nienawidzę takiej konsystencji,nie uchodzę ani chwili w takiej :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja takie lubię, łatwo się maluje :)

      Usuń
  5. co prawda nie mój kolor ale fajnie prezentuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym ładniej i równiej pomalowała, to na pewno efekt byłby lepszy :D

      Usuń
  6. Nie próbowałam jeszcze żadnej kredkowej szminki, ale w przyszłości na pewno spróbuję :)
    Kolor, który wybrałaś bardzo mi się podoba. Bardzo lubię podobne odcienie na ustach, mogą być nawet mocniejsze, bardziej nasycone, wspaniale wówczas ożywiają całą twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę uważać, żeby też kolor nie był za bardzo przyciągający uwagę, bo wtedy ludzie patrzą na moje zęby, a to nie jest efekt przeze mnie pożądany ;)

      Usuń
  7. muszę się na jakiś kolorek skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny kolor z Jelly Pong Pong też w takiej formie :) Bardzo lubię z tych kredek również linię Revlona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Revlon ponoć ma fajne te kredki, tak jak Bourjois i Clinique :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny kolor, lubię takie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato idealny, ale i na mrozy się nada :>

      Usuń
  10. Piękny kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest przepiękny, uwielbiam takie mocne usta :) Szkoda, że podkreśla suche skórki, ale najważniejsze, że można łatwo temu zaradzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się niedawno do takich przekonałam :)
      Z tymi skórkami mi się nie podoba, ale fakt, balsam pomaga :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie się prezentuje lubię takie nawilżacze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta właśnie tak idealnie nie nawilża ;)

      Usuń
  13. wygląda świetnie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  15. Ładny kolor, przypomina mi L'orealowe Caresse :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z nimi do czynienia, ale słyszałam, że są fajne :)

      Usuń
  16. Piękny kolor! Bardzo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny kolor i jeszcze piękniejsze usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta właśnie takie sobie, ale dziękuję ;)

      Usuń
  18. Piękny kolor :) nawet miałam sobie jedną sprawić z tych kredek, jednak odstraszył mnie zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zapach jest ok, trochę neutralny :)

      Usuń
  19. Kolor prześliczny! Ładnie prezentuje się na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny ten kolor :)
    Ja jakoś zazwyczaj Astora omijałam, a ostatnio dostałam róż / brązer do policzków i jestem zachwycona, używam go non stop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam wcześniej nic od nich :)

      Usuń
  21. ładnie wygląda na ustach :) ale mi chyba nie byłoby zbyt dobrze w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem czy mi pasuje...ale noszę ;))

      Usuń
  22. ładnie wygląda na Twoich ustach i z tego co czytam to jest niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w porządku, ciut więcej nawilżania, i byłaby super :)

      Usuń
    2. to super


      http://venusjulia1986.blogspot.com/

      Usuń
  23. Ale fajny soczysty kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow kolor jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny kolor! Usta wyglądają w nim tak całuśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie szminki :) świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  27. Za Astor nie przepadam, ale ma ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś nie zwracałam uwagi na tą firmę :)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.