(Zapomniany) Instagram Mix #3

10 gru 2013

Instagramowe miksy atakują nas z większości blogów, i jak czasem lubię sobie popatrzeć co kto powrzucał, tak za częste posty są jednak przesadą ;) Sama wrzucam bardzo mało zdjęć na Instagram, zwyczajnie nie mam co fotografować, dlatego posty stricte zdjęciowe pojawiają się tutaj sporadycznie. Temu miksowi nadałam numer 3, ponieważ wcześniej wrzuciłam dwa takie posty, które....chyba usunęłam, ponieważ nie mogę ich znaleźć. Dlaczego? Nie mam pojęcia ;) W każdym razie, bez zbędnego gadania, zapraszam na przegląd co się u mnie działo (lub raczej nie działo) w ostatnich miesiącach.


1. Ogromna paka Maltesers! Jadłam je chyba tydzień ;)
2. Przepyszna czekolada Dairy Milk z orzechami - lepsza niż Milka!
3. Ostatnie zakupy poczynione na promocji -40% w Rossmannie - lakier Rimmel "Man Overboard" oraz szminka by Kate Moss "Airy Fairy"
4. Magic Stars, ale nie z naszego Tesco, tylko z UK ;) Pycha!
5. Capnęłam ostatni turkusowo-miętowo-pastelowy kalendarz z Biedronki :)
6. Moja ulubiona odżywka w sprayu!  W ogóle uwielbiam tę serię Dove do włosów :)



1. Taka pogoda właśnie u mnie panuje - zimno, ciemno, mokro, nawet nie mam jak porobić zdjęć na bloga :(
2. Wymarzona torba z H&M nareszcie moja! Jakie było moje zaskoczenie, kiedy znalazłam przez przypadek jedną sztukę w sklepie...bałam się, że za 2 dni jej już nie będzie, ale była schowana w innym miejscu na sklepie. Kupiona z 25% rabatem :)
3. Cieplutkie i milutkie kapcie z Primarka :)
4. Hu hu ha, zima taka zła :c 
5. Selfie vel. samojebka, udana chyba po dwudziestej próbie. Zdecydowanie się do tego nie nadaję ;)
6. Świąteczne, puchate skarpety, znalezione w sklepie typu "wszystko po 4 zł" :)


To by było na tyle z moich nowości, prawda, że mam nudne życie? :D 



35 komentarzy

  1. ale masz kapciochy boskie *.* muszę się u mie za takimi rozejżeć, bo mi zawsze stopy marzną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w domu podłoga lodowata, więc muszę mieć coś grubego na stopach :) Leć do Primarka :)

      Usuń
    2. będę w rejonach prawdopodobnie w sobotę (choć u mnie zwie się on Penneys), więc na pewno za jakimś się rozejrzę :)

      Usuń
    3. O, nie wiedziałam, że ma inną nazwę :) Na pewno coś znajdziesz :)

      Usuń
  2. jaka piękna ta torebka z H&M <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się ogromnie spodobała!

      Usuń
  3. Dużo bym dała za takie kapcie ;) Podobne widziałam w H&M, ale trochę mi szkoda 60 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo drogie! Też bym tyle nie zapłaciła ;/

      Usuń
  4. torebka świetna ! a kapciorki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kapcie idealne na zimę :)

      Usuń
  5. Maltesersy! ♥
    Ja chętnie pobawiłabym się w Instagrama, ale niestety nie mogę znaleźć aplikacji na Blackberry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne są :D
      Nie ma chyba na Blackberry, co jest trochę bez sensu :/

      Usuń
  6. Fajnie wyszłaś ;) Ale pyszności ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Maltesers!! Cudna torba z HM ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne są, ale nie za dużo na raz, bo robi się za słodko ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Wszyscy pokazują te Magic Stars, a ja nadal ich nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je akurat dostałam :) Ale szczerze, to spodziewałam się trochę lepszego smaku :)

      Usuń
  9. torebka z H&M jest boska! sama na nia poluję:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Ci się to udało! :)

      Usuń
  10. Ale masz śliczne kapciuchy z Primarka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, chętnie zjadłabym parę magic stars ; ) a torba przepiękne! fajnie, że udało Ci się ją zdobyć : ) pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moja radość była również ogromna :)

      Usuń
  12. kalandarze z biedronki były super , ach takie buciory z primark aby mi się na zimę przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie dość, że tanie, kolorowe, to jeszcze kilka formatów do wyboru :)

      Usuń
  13. Kochana , proszę zajrzyj na Ines Beauty bo inaczej będę zmuszona drugie losowanie zrobić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wtopa! Ale już się ogarnęłam na szczęście :)

      Usuń
  14. też udało mi się upolować ten kalendarz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest :) Nie wiem tylko, czy nie wzięłam za dużego formatu, ale trudno :)

      Usuń
  15. Ale pyszności wcinałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne, ale słodkie strasznie ;)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.