TAG: 40 pytań kosmetycznych

7 gru 2013

Swego czasu, dość często brałam udział w tagach krążących po blogosferze. Później jednak trochę mi się znudziły, i już od dawien dawna żaden się na blogu nie pojawił. Dzisiejszy tag znalazłam u Magdy, i spodobał mi się na tyle, że postanowiłam i ja odpowiedzieć na 40 kosmetycznych pytań :)




1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
To zależy, jeśli nie nakładam makijażu, to więcej. Ale minimum 3 razy.

2. Jaki masz typ cery?
Tłusta, trądzikowa

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Mydło Biały Jeleń z otrębami pszennymi

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak, to mój "konik"

5. Jaka to marka?
Aktualnie korund, zakupiony na ZSK

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Krem na dzień Bioliq

7. Czy masz piegi?
Nie

8. Używasz kremu pod oczy? 
Tak, zaczęłam dosyć wcześnie, i aktualnie nie wyobrażam sobie go nie nałożyć

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Od prawie 10 lat go mam

10.Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
Nie.

11. Jakiego podkładu używasz?
Ostatnio prawie w ogóle nie używam podkładu, ale jak już coś, to nakładam Pharmaceris T, podkład kryjący

12. Co z korektorem?
Obowiązkowo, głównie pod oczy (mam gigantyczne cienie)

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Nie mam pojęcia, nie umiem tego dokładnie określić, ale raczej w stronę żółtej

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Dobrze dobrane wyglądają cudownie. Mnie samej by się przydały ;)

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Coś słyszałam, i prawdopodobnie co tyle zmieniam, bo jak dla mnie za szybko wysychają

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Miss Sporty Pump Up Booster Wibo Lift Lash XXL Volume

17. Sephora czy MAC?
Z MACiem nie miałam do czynienia, więc wybieram Sephorę

18. Masz kartę pro do MAC?
Nie mam

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli, palców

20. Używasz bazy pod cienie?
Tak, ale tylko jak nakładam cienie w mocniejszych kolorach, lub wychodzę na dłużej z domu

21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie, ale planuję jakąś zakupić

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Gustuję głównie w brązach, beżach, delikatnych różach itp.

23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Obydwa. Eyeliner stosuję jedynie na wyjścia typu impreza ;)

24. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?
Na początku może kilka razy

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Pigmentów nie używam, sypkie cienie mnie trochę denerwują, wolę prasowane, ale jakoś więcej mam tych pierwszych (na razie)

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Mam próbkę podkładu, ale chętnie wypróbowałabym coś więcej, np. z BareMinerals

27. Ulubiona szminka?
Aktualnie Maybelline Color Whisper "Pink Possibillities" oraz Rimmel by Kate Moss "Airy Fairy"

28. Ulubiony błyszczyk?
Nie używam, bo się kleją, bleh

29. Ulubiony róż?
Mam tylko jeden, z limitki Essence (wstyd!)

30. Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro?
Zdarza mi się, ale rzadko

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, tylko na takie mnie stać :D

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Na bazarze zapewne kupiłam jakieś lakiery do paznokci

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Może na kilka, nauczyć się czegoś dla siebie

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Nie mam pojęcia, wydaje mi się, że mój makijaż nie jest zbyt piękny, ale też nie popełniam jakichś karygodnych błędów

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Brwi w formie cienkiej kreseczki, brrr. I twarz wysmarowana samoopalaczem

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Tak, ale nie na sobie

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Nie mam pojęcia

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Korektor, albo puder, zależy od stanu cery

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Bardzo rzadko, jedynie na spacer z psem :)

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Bardzo źle!


Nie TAGuję nikogo konkretnego, jeśli jednak spodobały się Wam pytania, to zachęcam do odpowiadania na nie - jestem ciekawa Waszych odpowiedzi :)


P.S. Jak tam Wasze Mikołajki? Do mnie niestety Brodaty nie dotarł, pewnie przez te zamiecie :(



16 komentarzy

  1. Ja też tylko z psem wychodzę bez makijażu. Zawsze się wtedy modlę w duchu, by nikogo znajomego nie spotkać :D I jak na złość zawsze spotykam xD A jak mam ładny makijaż, to puściutko na ulicy jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam znajomych blisko, więc nawet jak idę ulicą obok, i dobrze wyglądam, to nikogo nie spotkam :D

      Usuń
  2. Myślę, że mocno przesadzasz z tym że źle wyglądasz bez makijażu :) u mnie był Mikołaj i jestem zadowolona, a do Ciebie jeszcze dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wyglądam źle, jak chora :D
      Nie dotrze raczej :( Chyba, że sama nim zostanę :P

      Usuń
  3. Mi czasami zdarzy się wyjść bez makijażu ale bardzo rzadko i przeważnie na chwilę do sklepu ;p

    U mnie Mikołaja też nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet do sklepu nakładam chociaż korektor i tusz :D

      Usuń
  4. Rozwaliło mnie pytanie 24 - jak często dźgnęłaś się kredką w oko- hahaha :) chyba komuś już zabrakło pomysłu na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe :D Ale przynajmniej jest weselej ;))

      Usuń
  5. serio tusze trzeba zmieniać co 3miesiące? nie dawno wyrzuciłam tusz, którego używałam od roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powinno się tak robić, ale też nie zawsze tego przestrzegam,..aczkolwiek wyschnięty tusz mnie denerwuje

      Usuń
  6. O świetny TAG, dawno żadnego u mnie nie było, podkradnę :D:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój mikołajek o mnie zapomniał ;cc

    OdpowiedzUsuń
  8. brwi w formie cienkiej kreski.. bardzo brrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że na dniach zrobię ten TAG, coś fajnego na rozluźnienie :D
    Co do cienkich brwi i samoopalacza - 100% racji, też nie mogę tego przeżyć :v

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.