Ostatnie w tym roku nowości (nie świąteczne)

31 gru 2013

Witam Was ostatni raz w 2013 roku :) Jestem w szoku, jak ten czas szybko leci...pomyśleć, że to już mój trzeci Sylwester z blogiem :) Cieszę się, że udało mi się w tym wytrwać, i mogę sobie jedynie życzyć jeszcze więcej pisania w kolejnym roku (Wam, Blogowiczki, życzę tego samego :))

W tym miesiącu nie szalałam z zakupami, jedynie wszechobecne wyprzedaże skusiły mnie do wizyt w Galeriach (a i tak upolowałam JEDNĄ rzecz...), a z kosmetyków nie kupowałam praktycznie nic. Dlaczego? Ano przede wszystkim, dzięki mojej wygranej u InesBeauty :)


Udało mi się wygrać naprawdę sporo wspaniałych kosmetyków! Niektóre znałam i chciałam od dawna - suche olejki Nuxe, paletka cieni Catrice (już w użyciu!), lakiery p2. Bardzo ucieszyłam się z kremu Pat&Rub - akurat poprzedni krem mi się kończy, więc druga buteleczka cieszy :) Mydełko The Body Shop oraz Lierac przydadzą się do kąpieli, a balsam waniliowo-korzenny, również z The Body Shop, idealnie nawilża usta :) Oprócz kosmetyków w pełnym wymiarze, w wygranej znalazło się sporo próbek, głównie perfum (będę miała się czym psikać przez najbliższe miesiące), oraz nie-kosmetyczny zegarek - bardzo podoba mi się wizualnie, niestety zieleń to raczej nie mój kolor...dlatego być może, kiedyś dołączę go do jakiegoś zestawu rozdaniowego :) Dołączony był również bardzo ładny kalendarz książkowy na 2014 rok, oraz kartka z życzeniami, za które bardzo dziękuję Ines :*


Kolejną nowością był zestaw od Yves Rocher - pięknie zapakowane dwa żele pod prysznic, oraz kule kąpielowe. Opakowanie niestety, nie dotrwało do zdjęć, bo Niunia (pies ;)) bardzo zainteresowała się folią i kokardką :) Na razie używam wersji z owocem granatu, i jestem zachwycona zapachem :)


Wędrując po Galerii, trochę już zirytowana nieudanymi zakupami, zajrzałam na wysepkę Organique. Z ciekawości zakupiłam jedną z masek algowych, wersję oczyszczającą. Maski pakowane są w saszetki, a 30g spokojnie wystarczy na kilka użyć. Nie zwracajcie uwagi na niefotogeniczny klips, z ciekawości użyłam jej od razu po zakupie. Pierwsze wrażenie - wow :)


Wybaczcie inne tło, oraz oświetlenie, ale dwa kolejne kosmetyki kupiłam zaledwie wczoraj, i zdjęcia robiłam za pomocą lampy - mam nadzieję, że nie wyglądają aż tak źle, wbrew pozorom, żarówka ledowa nie przekłamuje kolorów aż tak bardzo jak myślałam :)


W apteko-drogerii Mediq, znalazłam kilka sztuk lakierów Golden Rose. Od dawna miałam na nie ochotę, a, że do firmowego stoiska mi nie po drodze, bardzo się ucieszyłam, widząc je w sklepie. Wybór nie był duży, ale i tak miałam problem ;) Nie wiedziałam, czy polubię się z formułą, dlatego wzięłam jedną sztukę - piękny, głęboki, ciemny fiolet, bez żadnych drobinek. Dla zainteresowanych - numerek to 31.  Zobaczymy jak się spisze na paznokciach :)


Ostatnią nowością jest Savon Noir - czarne mydło :) Byłam ogromnie zaskoczona, widząc w Mediq dział z kosmetykami z Maroka - były tam właśnie te mydełka, oraz olejki, ale powstrzymałam się z zakupem ;) Obok mydła jednak nie mogłam przejść obojętnie, w najbliższym czasie nie planuję wizyty w sklepie z naturalnymi kosmetykami, więc skoro natrafiłam na taki dział - jak mogłam obejść się smakiem? Toż to znak od niebios! ;) 
Kupiłam mniejszą pojemność - 200g, za którą zapłaciłam 20,99 zł. Wydaje mi się to rozsądną kwotą, tym bardziej, że wydajność jest bardzo duża. Zdążyłam już raz go użyć - niesamowicie czysta cera :) Dzisiaj może zafunduję sobie z mydła maseczkę :)


To już tyle z nowości kosmetycznych w tym roku, ja się z Wami żegnam, i idę się ogrzać zupą - niestety Sylwestra spędzam w domu, z kroplami do nosa, oraz zapasem chusteczek. Nie mam imprezowego nastroju, więc cieszę się na myśl o spokojnym wieczorze (no, prawie, bo Niunia jest przerażona petardami, którymi strzelają od rana :/), ale przeziębienie jednak mogłoby odejść precz ;) 

Życzę Wam udanej zabawy, pięknych wspomnień, oraz tego, by nadchodzący rok był o wiele lepszy od 2013 - niech się spełnią Wasze marzenia, osiągnijcie swoje cele, i przede wszystkim - bądźcie zdrowe, bo to jest najważniejsze :) 


Wszystkiego co najlepsze! :)

38 komentarzy

  1. ale piękny kolor tego lakieru GR *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości cudne :) Olejek Nuxe uwielbiam, od tego lata to mój kosmetyczny ulubieniec ciepłych miesięcy :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Tobie życzę, niech się spełnią wszystkie marzenia *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też go polubię :)

      Usuń
    2. I, oczywiście, dziękuję za życzenia, dla Ciebie również wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe nowości, gratuluję Ci wygranej :)
    Żel o zapachu granatu mam, na razie czeka w kolejce, ala zapach ma super :)
    Lakiery z GR z tej serii to moje ulubione, niech Ci służy :) Piękny kolor wybrałaś.
    A czarne mydło mam w tym samym wydaniu, lubię bardzo, zaczęłam nawet do ciała z kessą używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie cieszę się, że jednak wybór padł na ten kolor, bo patrzę na niego, i podoba mi się coraz bardziej :D
      O, masz to samo :D To znaczy, że nie kupiłam jakiegoś nie wiadomo czego ;)

      Usuń
    2. Haha, dobra jesteś ;) Całkiem fajne jest to mydło, ale ciąż oswajam się z zapachem, wcześniej miałam wersję z różą damasceńskąi ona pachniała duużo lepiej ;)

      Usuń
    3. Na pewno pachniało ładnie :) ja osobiście tego zapachu nawet nie czuję :)

      Usuń
  4. Z taką wygraną też bym darowała sobie większe zakupy ;) Gratuluję i życzę Ci w Nowym Roku jeszcze więcej sukcesów oraz szczęścia, a także więcej inspiracji i wolnego czasu na blogowanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mam zapas ;)
      Dziękuję, Kochana :) Dla Ciebie również wszystkiego co najlepsze :*

      Usuń
  5. Jeeej, jaki śliczny lakier z Golden Rose ♥ Takiego jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj :)) Mam nadzieję, że na paznokciach też będzie się ładnie prezentował :)

      Usuń
    2. Jak go gdzieś spotkam to koniecznie! :D

      Usuń
  6. ajjj Nuxe od dawna chcę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, i mam nadzieję, że go polubię :)

      Usuń
  7. to się nazywa wygrana :) też lubię czarne mydło, wspaniale oczyszcza skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie to zauważyłam :) chyba się z nim polubię :)

      Usuń
  8. piękny ten lakier GR :) Nuxe jest wspaniały! Zarówno olejki jak i miniaturka kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też mi się spodoba :)

      Usuń
  9. piękny kolor lakieru GR <3
    zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu rzucił mi się w oczy Estee Lauder night repair :) Domyślam się, że próbka, ale wygląda na całkiem sporą :) ooj jak ja uwielbiam próbki perfum :D u mnie wala się tego całe mnóstwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na kilka użyć wystarczy :)
      Też ich trochę mam, a potem zapominam używać ;)

      Usuń
  11. Ineska wie dobrze jak uszczęśliwić kobietę :D hiihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się Kochana, że jesteś zadowolona z kosmetyków :) życzę miłego użytkowania :* I samych wspaniałości w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo! Aczkolwiek używam na razie niewielu :)

      Usuń
  13. Ładny kolorek lakieru, musisz go pokazać na pazurkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poluję właśnie na zestaw Nuxe bo ten olejek jest obłędny! A co do czarnego mydła to oh i ah jeden z moich ulubieńców roku! ;) Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek ma różne opinie, mam nadzieję, że ja go polubię :D

      Usuń
  15. Savon Noir jest świetne, uwielbiam odkąd zaczęłam używać :) Ja mam to z Oranique i widzę, że przepłaciłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię, ale ostatnio miałam mniej czasu na jego używanie :)

      Usuń
  16. lakiery GR z tej serii maja bardzo ładne nasycone kolory, ale niestety niemiłosiernie barwią płytkę paznokcia, także jakiś podkład jest niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak zawsze stosuję pod lakier odżywkę :)

      Usuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.