Listopadowe denko

Koniec miesiąca, czyli czas na kolejne denko :) Nawet się nie zdążę obejrzeć, a to już kolejny miesiąc...czas zdecydowanie za szybko ucieka. Ale teraz akurat się z tego cieszę :)

Co do denka - w listopadzie nie zaszalałam z zużyciami, raczej z zakupami (przeklęty Rossmann i jego -40% na kolorówkę), dlatego zastanawiałam się, czy nie przeczekać z tym postem do końca grudnia, ale jednak niechęć do trzymania pustych opakowań wzięła górę :) Dodatkowo musiałam walczyć ze światłem, ponieważ przed 16 jest już ciemno, dlatego wspomagałam się lampką - mam nadzieję, że zdjęcia nie prezentują się dużo gorzej :)


Miss Sporty, Liquid Concealer - produkt kupiony w ciemno, ponieważ nie znałam go wcześniej, a pilnie szukałam czegoś do zakrycia cieni. Jako, że korektor był tani, a i jego kolor wydawał się w porządku - kupiłam. I nie żałuję :) Dobrze zakrywał cienie (chociaż na moje nie ma idealnego korektora), nie odcinał się, nie ważył, nie podkreślał zmarszczek. Nadawał się również na zaczerwienienia. Nie wiem ile czasu go zużywałam, ale trwało to długo. Pełna recenzja TUTAJ

Eveline Cosmetics, 8w1 Total Action, odżywka do paznokci - kolejny udany zakup, który zregenerował i poprawił kondycję moich paznokci. Używałam jej często i gęsto, a paznokcie rosnęły zdrowsze i ładniejsze. Tania i bardzo wydajna. Więcej o niej TUTAJ

Synergen, Compact Powder - czyli dlaczego nie zawsze warto do czegoś wracać. W tym wypadku kompletnie się rozczarowałam - puder kiepsko matował, minimalnie ciemniał, i odznaczał się na skórze. Nowa paleta kolorów jest lepsza, 04 Natur to, według mnie, najjaśniejszy kolor, i radzę sięgać po niego. Pełna recenzja TU


Gliss Kur, Marrakesh Oil & Coconut, odżywka do włosów - najbardziej nieudany zakup włosowy ostatnich miesięcy (na spółkę z Kallos Keratin). Odżywka o ładnym zapachu, ale bardzo kiepskim działaniu. Oprócz wysuszania nie robiła absolutnie nic. Wielka szkoda, bo odżywki w sprayu GK bardzo lubię. Więcej narzekania TUTAJ

Schauma, Lekkość i Pielęgnacja, szampon do włosów - produkt, który służył mi dość długo, i naprawdę dobrze się spisywał. Był delikatny, ale jednocześnie dobrze mył, i lekko unosił włosy. Zakup zaliczam do udanych, i nie wykluczam powtórki :) Więcej TUTAJ


Moje denko w tym miesiącu wypadło skromnie, a jak Wasze zużycia? :)


38 komentarzy

  1. U mnie też 5 zużyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba w końcu skusze się na tą odżywkę do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też w listopadzie poszło jakoś słabo ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie zbieram zużyć, ale każda wyrzucona buteleczka mnie cieszy, bo wiem, że coś wykorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo nie zbierałam, ale stwierdziłam, że w sumie czemu nie ;)

      Usuń
  5. Niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków. U mnie kiedyś sprawdziła się czarna odżywka z Gliss Kura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej czarnej serii jeszcze myślałam :)

      Usuń
  6. niczego nie znamy akurat z tych produktów:))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie było dosłownie kilka produktów w październiku.. Dlatego połączyłam z listopadem i teraz też szału nie ma :P Ale pokażę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, żeby połączyć, ale denerwują mnie puste opakowania ;)

      Usuń
    2. Mnie ogólnie też, dlatego torbę ukryłam gdzieś w kącie żeby się nie złościć :P. Dziś robiłam zdjęcia i w sumie nie jest tak źle, ale jak na 2 miesiące to małoo :(

      Usuń
  8. Pudry Synergen były kiedyś o niebo lepsze, zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jakoś gorzej się noszą nowe :(

      Usuń
  9. nie jest tak źle Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj u mnie też niewiele produktów zużytych :) a właśnie więcej kupionych. Zaciekawił mnie ten korektor z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba miałaś na myśli Miss Sporty ;)

      Usuń
    2. tak zgadza się :) nie wiem skąd mi się tu wkradło ,,Bell"

      Usuń
  11. skromnie ale zawsze coś, miałam jedynie odżywkę do paznokci, ale nie zawsze mi służy:/

    OdpowiedzUsuń
  12. też w listopadzie zużyłam ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też bez szału, ale zrobiłam porządki w lakierach do paznokci i trochę poszło do wyrzutu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. z korektora miss sporty nie byłam zadowolona :/ tez kupiłam go w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  15. ah ah magiczna odżywka eveline!:D ja jestem w połowie opakowania jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczna - aż tak dobrze się u Ciebie sprawuje? :D

      Usuń
  16. Denko może nie jest rekordowe, ale nadal bardzo fajne :) Dwa produkty do makijażu to sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym, że zużywałam je bardzo długo ;)

      Usuń
  17. Synergen, Compact Powder - kiedyś byłam z niego bardzo zadowolona! często do niego wracałam jednak ostatnie opakowanie totalnie mnie rozczarowało... może producent wprowadził jakieś zmiany, bo totalnie mnie zawiódł, tak jak piszesz, nie matowił zbyt dobrze, ciemniał a w dodatku zostawiał okropna warstwę na skórze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak coś zmienili w składzie...szkoda!

      Usuń