AA, Technologia Wieku Ultra Nawilżanie, Płyn micelarny

3 gru 2013

Odkąd poznałam płyny micelarne, jestem im wierna podczas demakijażu. Kilka razy użyłam mleczka, i do tej pory ich nie znoszę. Dlatego teraz sięgam tylko po wspomniane płyny, jednak nie trzymam się jednego, z reguły za każdym razem kupuję coś nowego.
Będąc na otwarciu pierwszego, krakowskiego Hebe, skusiłam się na płyn od AA. Bardzo rzadko kupuję kosmetyki tej firmy, powiedziałabym, że praktycznie nigdy. Dlatego z czystej ciekawości (i dobrej ceny oczywiście!), postanowiłam przetestować ich płyn, z linii Ultra Nawilżanie.


Butelka jest duża, poręczna, mieszcząca 200 ml płynu. Design jest według mnie ładny, wszystko jest dobrze opisane. Każda z linii kosmetyków AA ma inny kolor, co pozwala je odróżnić na półkach. Butelka zamykana jest na typowy zatrzask, jednak podczas nalewania płynu na wacik, trzeba przechylić ją do pionu, inaczej zawartość spływa z boku, zamiast tam gdzie chcemy. Taka uwaga ode mnie.
Sam płyn jest bezzapachowy i wygląda jak woda (czyli tak jak powinien wyglądać). Nie miałam co do niego wielkich oczekiwań - miał zmywać makijaż, i nie pozostawiać klejącej warstwy. Cel został osiągnięty :)

Zmywanie makijażu tym płynem idzie gładko - podkład, puder, róż, cienie, kredka - znikają od razu, bez niepotrzebnego pocierania. Z tuszem natomiast są już problemy - płyn radzi sobie średnio. Nieważne ile czasu będę trzymała na oku namoczony wacik, tusz i tak nie zejdzie bez delikatnego ścierania. Trochę się w tej kwestii zawiodłam, ale jeśli mam być szczera, to nie spotkałam się jeszcze z płynem, który zmywałby to wszystko za jednym zamachem. Jakieś sugestie, produkty godne polecenia? :)


Natomiast jeśli chodzi inne działanie płynu - nie zawiodłam się. Produkt nie pozostawia tłustej warstwy, nie zapycha porów, i jest bardzo wydajny. Używam go od 8 października, i myślę, że jeszcze kilka dni mi posłuży, co daje wynik ponad 2 miesięcy prawie codziennego stosowania - brawo! Za taką cenę (ok. 9 zł na promocji, 14 zł cena regularna) myślę, że warto. 
Raczej więcej nie sięgnę po ten płyn, albo przynajmniej nie w najbliższym czasie - nie dlatego, że go nie polubiłam, ale jak wspomniałam, lubię testować nowości, i sama jeszcze nie wiem, co wpadnie do mojego koszyka, gdy ten płyn dobije dna :)

Używałyście płynów micelarnych od AA? 

29 komentarzy

  1. ja też nie miałam wcześniej ich produktów do pielęgnacji twarzy czy demakijażu, ale również zmieniam micele jak rękawiczki i skoro działa tak dobrze to wpiszę na moją micelową listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko z tuszem sobie średnio radzi :)

      Usuń
  2. Tego płynu nie miałam jeszcze okazji używać, ale tak jak Ty jestem wielką fanką miceli. Moimi ulubionymi póki co są Bioderma i Ideal Soft L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słynnej Biodermy jeszcze nie miałam, a Ideal Soft mam na swojej liście :)

      Usuń
  3. Ja zakopałam się w micelu od Tołpy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakopałaś się, powiadasz? :D

      Usuń
    2. Cwaniara, zakopać się w płynie, wow, uszanowanko!

      Usuń
  4. Jakoś nie sięgam po AA. U mnie świetnie sprawdza się micel z Biedronki i nie zmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego jeszcze nie używałam, kupuję tam tylko żel micelarny :)

      Usuń
  5. Z AA nie miałam żadnego, ale znalazłam już swój ideał z Loreal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii:/ poki co wierna zostaję Biodermie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kupię kiedyś tę Biodermę :)

      Usuń
  7. U mnie wszystko zmywa Bioderma i micel z Loreal :) Ten jak widzę średnio spisuje się przy demakijażu oczu, a szkoda bo czeka na swoją kolej w mojej szufladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego z Loreal muszę koniecznie kupić :)

      Usuń
  8. muszę kiedyś go wypróbować choć nie często sięgam po kosmetyki z AA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie, chyba, że mnie skusi promocja :)

      Usuń
  9. Ja z AA też nie mam styczności jakoś, nie wiem czy w ogóle coś z tej firmy miałam kiedykolwiek:) Fajnie, że się sprawdza, aczkolwiek teraz używam wielkieeego micela z Biedronkowej promocji, a potem w kolejce czeka jeszcze Tołpa i Paese:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Biedronki może kupię, chociaż wolę ich żel micelarny :)

      Usuń
  10. bardzo lubię micele AA. chociaż lubię testować nowości tak jak Ty, to te micele bardzo często lądują w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli warto sięgnąć po inne od AA :)

      Usuń
  11. micel AA Ultra Nawilżanie to płyn, który towarzyszył mi przez dobre 2 lata przy każdym demakijażu :) bardzo się przywiązałam :)
    na prawdę dobry produkt, polecam ;) aktualnie próbuję biedronkowego Be Beauty i mówiąc szczerze jestem równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn musi być fajny. Nie znam chyba jednak żadnego lepszego niż ten, więc nie polecę Ci nic na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firma AA jest super i lubię ich pielęgnację !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mam częstego kontaktu z ich kosmetykami :)

      Usuń
  14. Miałam micel z AA, ale z innej serii, bardzo dobrze go wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykluczam sięgnięcia po inne :)

      Usuń
  15. Jakoś nie trafiłam jeszcze na micelka z AA, chętnie go wypróbuję. Kilka razy sięgałam po krem AA na zimę, byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.