Makijażowo-lakierowe nowości

4 lis 2013

Nie planowałam zakupów w najbliższym czasie, ale tak się niefortunnie złożyło, że puder dobija powoli dna, a podkładu nie mam od jakiegoś czasu. Dołóżmy do tego promocję -40% na makijaż w Super-Pharm, otwarcie Hebe, promocję na Essie i...mamy kilka nowości :)


Nie zaszalałam jakoś bardzo, kupiłam raptem 5 produktów. Jednakże ilość nowych lakierów w ostatnim czasie jest dość nietypowa jak na mnie :) Chyba zaczynam wracać do regularnego malowania paznokci, po baardzo długiej przerwie.


Essie mnie kusiło z każdej możliwej strony, więc w końcu musiałam się złamać, tym bardziej, że cena 9,99zł na ezebra.pl była wyjątkowo kusząca :) Ale udało mi się pohamować i kupiłam aż jedną sztukę - padło na piękną czerwień złamaną różem "She's Pampered". Kolor jeszcze nie gościł na moich paznokciach, ale w tym tygodniu doczeka się debiutu :)

Kolejnym zakupem był idealny różowy nudziak z Eveline - capnęłam ostatnią sztukę w Hebe - za cenę 6 zł szkoda było nie kupić. Bardzo podoba mi się kolor, i nie tylko mnie, bo przez weekend 3 osoby pytały co to za kolor :) W tym tygodniu napiszę o nim osobny post.

Trzecim kolorem jest granat z Coloramy - nie miałam do czynienia z lakierami od Maybelline, a, że w SP były do kupienia za 6 zł z groszami, długo się nie zastanawiałam. Kolor akurat idealny na jesień, takiego jeszcze w swoich zbiorach nie posiadam. Również czeka cierpliwie na swój debiut :)



W kwestii podkładu miałam ogromny dylemat, i stałam przy półkach z 30 minut ;) Wahałam się pomiędzy podkładem Iwostin Correctin, wersją kryjącą i matującą z Pharmaceris. Z pierwszego zrezygnowałam z racji tego, że miał najsłabsze krycie. Wersja matująca trafiłaby do mojego koszyka, jednak zniechęcił mnie dość ciemny kolor. Trochę mnie to zdezorientowało, bo Ivory w wersji kryjącej jest bardzo jasnym kolorem, natomiast w matującym podkładzie - o wiele ciemniejszym. Dlatego zdecydowałam się na Delikatny fluid intensywnie kryjący. Miałam go wczoraj na twarzy, i całkiem nieźle się spisał :)


Ostatnią nowością jest puder z Affinitone od Maybelline - już drugi raz go kupiłam, to chyba o czymś świadczy :) Synergen dobija dna, i bardzo dobrze, bo okropnie się po nim świecę - więcej do niego nie wrócę. Mam nadzieję, że tym razem Affinitone również dobrze się sprawdzi :)

To by było na tyle z nowości, mam nadzieję, że duże promocje będą zdarzały się częściej :) Żałuję, że nie było mnie stać na podkład i puder od Vichy, ponieważ na nie mam chrapkę od dawien dawna, ale, jak to się mówi - wszystko przede mną :)


Odwiedziłyście Super-Pharm podczas promocji na makijaż? Czy staracie się nie kusić losu? ;)


34 komentarze

  1. Fajne kolory lakierów.
    U mnie niestety nie ma SP... :( (ale to i może lepiej dla mojego portfela ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Ja mam tylko jeden ich sklep, także też bez szału :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że ze wszystkich 3 będę zadowolona :)

      Usuń
  3. Miałam ten podkład kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to już coś :) Mam nadzieję, że u mnie na dłuższą metę też się spisze :)

      Usuń
  4. Powinnaś być zadowolona z podkładu Pharmaceris :) Ja byłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna dobra rekomendacja :) Coraz bardziej się cieszę, że wybrałam tą wersję :)

      Usuń
  5. Ja wyparłam ze świadomości informacje o jakichkolwiek promocjach :D Chociaż na Essiaki za dyszkę mogłabym się skusić... gdybym wcześniej nie nabyła kilku sztuk. No nic, za spóźniony refleks i brak ofertowej orientacji trzeba odpokutować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem wyszukuję, ale również nie dopuszczam do siebie promocji - aczkolwiek nawet jak o nich wiem, to i tak nie mam za co poszaleć ;)

      Usuń
  6. ale piękny ten kolor z Essie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, mnie się już na stronie spodobał, dlatego postanowiłam go przygarnąć :)

      Usuń
  7. już wyczekuję z nie cierpliwością prezentacji essiaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż ładnie go zaprezentuję, bo moje dłonie nie są fotogeniczne :c

      Usuń
  8. Na ten puder mam ogromna ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A kiedy była ta promocja w SP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka ostatnich dni października? Późno się o niej dowiedziałam

      Usuń
  10. Używam obecnie podkładu z Iwostin wersji matującej i spisuje się hmm... średnio, nie najgorzej. Planuję zakup wersji Correctin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One wszystkie mają nazwę Correctin :) Może chodzi Ci o zmianę na wersję wzmacniającą, bądź łągodzącą? :) http://www.iwostin.pl/correctin/ :)

      Usuń
  11. świetny ten Evelinek.. lubię takie kolorki :) no a Essiak wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio polubiłam nudziaki, a takiego nie miałam - okazał się idealny :)

      Usuń
  12. mam ten fluid i polecam go z pełnym przekonaniem!!:D spisuje się super tylko pamiętaj o nawilżaniu skóry;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak ją jakoś tam nawilżam, ale mój tłuścioch dużo tego nie potrzebuje ;)

      Usuń
  13. Bardzo lubię puder Affinitone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób go chwali :)

      Usuń
  14. Miałam kiedyś próbki tego podkładu i był super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co jestem b. zadowolona!

      Usuń
  15. Lubię podkłady z Pharmaceris, służą mi choć z kolorami firma się nie popisała :/
    Pokazuj szybko She's Pampered ♥

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.