Kosmetyczne, angielskie smakołyki :)

Nie ma to jak dzwonek od kuriera z rana - chyba najlepszy polepszacz humoru :) Tym bardziej, jeśli przynosi on karton wypchany kilkoma drobnostkami. Tak oto mój dzień został poprawiony, i dzisiaj zaprezentuję Wam kosmetyki, które będę miała przyjemność używać.


Jak widać - przeważają głównie włosowe produkty. 

Zdecydowałam się na przetestowanie dość popularnych w UK odżywek, firmy VO5. Są tanie i łatwo dostępne, a czytałam o nich całkiem dobre opinie. Plump It Up ma nadać objętość włosom i je wygładzić. Dostałam ją w dużej pojemności - aż 500 ml. Drugą wersją jest Give Me Moisture - jak sama nazwa wskazuje - nawilża włosy. Pojemność połowę mniejsza - 250 ml.

Kolejnym kosmetykiem VO5, są mini tubki z olejkiem, które należy rozgrzać, i wmasować we włosy. Na opakowaniu napisane jest, by nie trzymać ich dłużej niż 5 minut, bo może podrażnić, ale wiecie jak jest - trzeba się samemu przekonać. Bardzo jestem ciekawa ich działania :)

Batiste chyba nikomu przedstawiać nie trzeba - tym razem będę testować wersję Original oraz Cherry.

Dove, to moja ulubiona marka drogeryjna, ich odżywki i szampony bardzo lubię, a maski z olejkiem arganowym w Krakowie nie znalazłam, tak więc przyszła z daleka :)

Makijażowo - byłam ciekawa firmy Collection 2000, zwłaszcza słynnych korektorów, dlatego dostałam cały zestaw, łącznie z pudrem i podkładem. Mam nadzieję, że się dobrze spiszą :)

To by było na tyle, reszta prezentów to głównie pyszne smakołyki, które już lądują w brzuchu :) Idealnie na zimę :)

Miałyście styczność z niektórymi kosmetykami?


46 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też :) Muszę ją szybko użyć :)

      Usuń
  2. Batiste wiśniowy miałam i podobal mi się zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam raz Original, i nie spodziewałam się cytrynki :) Ale Cherry na pewno będzie super :)

      Usuń
  3. Nie znam żadnego ale kosmetyków do włosów jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno szybko pójdą w ruch ;)

      Usuń
  4. Korektor na pewno Ci się sprawdzi :)) reszty nigdy nie używałam, no oprócz Batiste, ale to widomo, że jest świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi dzisiaj też listonosz poprawił humor. ;d pędzle, korektory, kredki. ;d nie wiele nam trzeba do szczęscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar zamówić Batiste w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna paczka, najchętniej podebrałabym Ci z niej wszystko :) W szczególności jestem ciekawa kosmetyków VO5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ogromnie cieszę z zawartości :D

      Usuń
  8. VO5 i collection 2000 szczególnie zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u nas nie są dostępne :(

      Usuń
  9. Jestem baardzo ciekawa korektora z Collection 2000!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję ;)

      Usuń
  10. collection 2000 podkład ten do 16h jest najlepszy !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam chyba inny, jest napisane Naturally Matt :)

      Usuń
  11. collestion 2000 - jestem ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą recenzje, zobaczymy czy są warte tego szumu wokół nich :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mój korektor z Collection właśnie kilka dni temu się skończył ;)
    Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś zadowolona?
      Dziękuję :)

      Usuń
  14. Mam ten korektor i jestem z niego zadowolona :) Jestem ciekawa jak się sprawdzą pozostałe kosmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, kolejna osoba jest zadowolona, obym też była :)

      Usuń
  15. Sama niedawno zaopatrzyłam się w Batiste min. w wersji zapachowej orginal - jest bardzo ładny i przyjemny :)
    Mmmmm korektory collection 2000 - moje marzenie :)

    Pozdrawiam, Magda :)

    http://moj-swiat-moje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. collection 2000 też mnie ciekawi;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dawna chciałam je przetestować :))

      Usuń
  17. Używam teraz identycznego suchego szamponu (z wisienkami:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się sprawuje? :)

      Usuń
    2. Działanie bardzo fajne, zresztą jak większość Batiste, ale wolę zapach wersji Tropical :)

      Usuń
  18. Taak, kupuję, ale nie ma czego zazdrościć, bo przerzucam się ze starego grata (ale kocham go, Canon, 3.2mpx haha :P) na też cyfrówkę, ale po prostu trochę lepszą, również Canon :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś! Ja robię zdjęcia nawet nie takim starym sprzętem, ale baaaaardzo słabym :(

      Usuń
    2. No mój jest i stary i słaby :P. Choć dobra firma i jest porządny, tyle lat wytrzymał i nadal trzyma poziom przy dobrym świetle:) Jednak potrzebuję czegoś troszkę lepszego!

      Usuń
  19. wizyta kuriera lub listonosza z paczuchą to zawsze idealna poprawa humoru :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem Collection:)

    OdpowiedzUsuń