Wrześniowe (skromne) denko

1 paź 2013

Miesiąc temu udało mi się w końcu opublikować swoje pierwsze denko, i chociaż obawiałam się, że zapał do zbierania pustych opakowań dość szybko mi się znudzi, to jednak sama się zaskoczyłam - ponownie udało mi się uzbierać kilka kosmetyków, które dobiły dna w minionym miesiącu. 



Pudru So Clean od Miss Sporty, wypatrywałam dość długo, ponieważ zawsze był zakupiony. Wiązałam z nim spore nadzieje, jednak teraz trochę mnie rozczarował - krycie było praktycznie znikome, zaś matowienie było niewystarczające. Nie kupię ponownie.




Masło do ciała The Body Shop, to miniaturka, którą dostałam na krakowskim spotkaniu blogerek. Masło pachniało chemiczną pomarańczą, natomiast całkiem nieźle nawilżało, i wystarczyło na długo. Pełną recenzję przeczytacie TUTAJ. Nie kupiłabym ponownie (chyba, że inny zapach).


Słynna maska mleczna od Biovax, to również produkt, który dopiero niedawno zagościł na mojej półce, a było to spowodowane bardzo korzystną promocją w Super-Pharm. Jej pełna recenzja zagości za niedługo na blogu, jednak nie została ona moim ulubieńcem.


Nivea Long Repair, to jedna z moich ulubionych, drogeryjnych odżywek, na równi z wersją z olejkiem arganowym Dove, i żółtym Garnierem. Pięknie pachnie, świetnie nawilża, idealnie wygładza, jest tania, i całkiem wydajna. Więcej zachwytów znajdziecie TUTAJ. Zdecydowanie kupię ponownie.


Żel micelarny z Biedronki, to stały bywalec mojej łazienkowej półki. Jest idealnym dopełnieniem demakijażu, pięknie domywa, nie zatyka porów, nie ściąga, nie wysusza, ani nie zapycha skóry. No i jest śmiesznie tani! Zresztą przekonajcie się o tym, czytając TEGO posta. Kupię ponownie (już kupiłam!)


Szampony Alterry, to produkty dość długo omijane przeze mnie, jednak w końcu promocja skusiła mnie na wypróbowanie. Do koszyka trafiła wersja nadająca objętości, i jak na początku byłam mile zaskoczona, tak z czasem mój zachwyt malał. Dlaczego, dowiecie się TUTAJ. Nie kupię ponownie.

To by było na tyle jeśli chodzi o wrześniowe denko. Jak widać, nie zaszalałam z wykańczaniem produktów, ale już kilka kolejnych sięga dna, więc powoli, powoli zaczynam zmniejszać zapasy. Póki co nie planuję żadnych zakupów, uparłam się na dobijanie wszystkiego do dna, i całkiem nieźle mi z tym idzie! Czuję się dumna :)

Jak tam Wasze denka w tym miesiącu?


24 komentarze

  1. również w tym miesiącu zużyłam maskę Biovax i uważam, że była średniakiem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maski Biovax i u mnie wywołują letnie uczucia ;)

      Usuń
    2. U mnie okazała się za słaba, i mało co robiła ;/

      Usuń
  2. mam żel do mycia twarzy z Biedronki z tej serii
    i jego jakość była bardzo miłym zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zapach pomarańczowego masełka z TBS strasznie się podobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie :P Wyczuwałam chemię ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne denko :) Odżywkę do włosów z Nivea mam ochotę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie kończy mi się wspominania żółta odżywka Garnier, więc dla odmiany teraz kupię Nivea Lond Repair. Biowax przetestuję wcześniej czy później z samej ciekawości, bo pomimo wszystko opinie na jej temat są różne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, nie powinnaś się nią rozczarować :) A co do Biovaxa, to też tyle się naczytałam, że musiałam przetestować :)

      Usuń
  6. U mnie zebrała się niezła gromadka, muszę ją obfotografować w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była spora w sierpniu, teraz spokojniej :)

      Usuń
  7. Masz prawo być dumna :)
    Dla mnie puder miss sporty, to taki "doraźny" puder. Tańszy i lepszy niż Synergen, ale cudów nie robi :)
    Po moich zachwytach nad odżywką i maską z granatem z Alterry, namówiłam swoją Mamę by wypróbowała te kosmetyki, wzięła któryś szampon i też nie była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę lubię, maskę średnio :)

      Usuń
  8. świetne denko :) nie znam niestety żadnego produktu z Twojego gromadki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za tanie, hihi? :D

      Usuń
    2. oj tam, czasem tańsze mamie podbieram podczas urlopu, więc kontakt jako taki mam :P

      Usuń
  9. odzywke long repair uzywam juz drugi rok wraz z szamponem non stop:) maske z biovaxu ja akurat uwielbiam, dla mnie nie ma poki co lepszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakup maski biovax mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. denko może i skromne, ale zawsze jakies jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. żel do mycia twarzy z Biedronki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.