Pantene, 2 minutowa maska intensywnie odżywiająca

25 paź 2013

Na początku włosomaniactwa, nie wyobrażałam sobie, że sięgnę po produkt, który nie jest naturalny i "nieznany". Na wszelakie popularne kosmetyki do włosów patrzyłam niemalże z pogardą. Jednak zapał trochę opadł, i teraz coraz częściej sięgam po bomby silikonowe, bo...moje włosy je po prostu lubią :)

Tak samo jak bohatera(/kę?) dzisiejszego posta.


Złota tubka skutecznie przyciągnęła mój wzrok na półce w Rossmannie. Dodatkowo jej cena opatrzona była kuszącym słowem "Promocja", jak więc miałam nie skorzystać? :) Opakowanie, czyli wspomniana tubka jest wygodne, i pozwala zużyć produkt do końca. Niestety, w ramach tego, otrzymujemy również mniejszą pojemność - zaledwie 150 ml. 


Co mnie urzekło w masce, to jej przepiękny zapach. Cudowny, trochę przypominał perfumy, intensywny, i utrzymujący się na włosach. To lubię! :)
Konsystencja maski była dość rzadka, trzeba uważać na tubkę, za mocno ściśnięta powodowała wypłynięcie dużej ilości produktu. Maska łatwo nakładała się na włosy, od razu sprawiając, że były one dużo bardziej miękkie.


Maska stała się moim włosowym ulubieńcem! Niesamowicie wygładzała włosy, sprawiała, że były miękkie, gładkie, i błyszczące jak lustro :) Niestety, coś za coś - nałożona przy głowie, odejmowała im objętość, i przyśpieszała przetłuszczanie. Jednak wystarczyło nakładać ją niżej, by problem zniknął. Włosy łatwo było po niej rozczesać, a końce wizualnie lepiej wyglądały. Może to tylko "silikonowa" iluzja, ale za to jaka przyjemna w dotyku i wyglądzie :) 

Gdyby nie promocja, zapewne nie sięgnęłabym po tą maskę, i cieszę się, że jednak to zrobiłam, bo działała na moje włosy cudownie! Przyznaję, szkoda mi było ją skończyć, dlatego często mieszałam ją z czym innym, byle tylko na dłużej mi służyła - dzięki temu 150 ml wystarczyło mi na około 2 miesiące. Przy jej regularnym używaniu, myślę, że zużyłabym ją w miesiąc. 
Z pewnością przy okazji kolejnej promocji znów sięgnę po tę, bądź inną maskę od Pantene, bo czuję się zaciekawiona działaniem innych produktów. 

Producent: Pantene
Dostępność: drogerie
Cena: 17,99 zł / 150 ml (na promocji po niecałe 12 zł)


Lubicie produkty Pantene? 

36 komentarzy

  1. Moje włosy od czasu do czasu też lubią bomby silikonowe, ale nie częściej niż raz w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja częściej po nie sięgam :)

      Usuń
  2. Tylko nie Pantene i ich okropne chemiczne składy :-D

    Ale skoro Ci służy, to fajnie, grunt być zadowolonym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam tylko na Twój komentarz :]

      Tak, chemiczne składy też mi służą, tak samo jak naturalne.

      Usuń
  3. nie taka droga, więc chyba warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz silikony, to jak najbardziej :)

      Usuń
  4. Mi produkty ze tej firmy zupełnie nie pasują..

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że nałożona niżej nie obciąża i nie przyspiesza przetłuszczania.. to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłoby za fajnie, gdyby tak robiła :)

      Usuń
  6. Zupełnie nie znam tej maski :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieki temu używałam tylko Pantene, od tamtej pory nic mnie od nich nie kusi. No może seria Pure, ale nie jest jeszcze u nas dostępna :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś rzadko sięgam po Pantene ale teraz chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś po tej serii aqua jestem bardziej przyjaźnie nastawiona do marki Pantene!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic z tej serii, ale czytałam dobre opinie!

      Usuń
  10. fajnie, że się spisuje :D, nie mialam ale przy okazji nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow nigdy tej maski nie widziałam, ale moje włosy lubią Pantene, więc przy promocji chętnie wypróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubią, to tą maskę też polubią :))

      Usuń
  12. Warto spróbować skoro chwalisz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypasowała mnie, więc mam nadzieję, że u Ciebie też by się sprawdziła :)

      Usuń
  13. nigdy jej nie używałam,ale może kiedyś się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma takie ładne opakowanie, a jakoś w drogerii nie zwróciła mojej uwagi.. Czuję się skuszona recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem trochę jak sroka, mnie się od razu spodobało :)

      Usuń
  15. Do produktów Pantene jestem uprzedzona ale tej maski bym z chęcią spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o może się skuszę ;-)

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. włosomaniactwo- dobrze to znam :D
    dzięki Tobie pomyślę nad zakupem jej :D
    obserwuję i liczę na rewanż u mnie :)
    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kusisz kochana !! :))
    Zostaję już tu :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Pantene bardzo lubię serię Aqua Light, świetnie się sprawdza na moich włosach. Tej maski nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nawet jej nie widziałam w drogerii.
    Teraz używam Pantene AquaLight. :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.