Miła niespodzianka :)

Dzisiaj post typowo pochwalny :)

Zapomniałam o tym wspomnieć w ostatniej notce, ale kilka dni temu odebrałam przesyłkę od Pauli z bloga Kosmetyczne Alter Ego, którą jestem zachwycona, i szczerze, to aż mi się głupio zrobiło - zawsze się dziwnie czuję dostając coś, taki mój odchył ;)  Ale dość gadania, przejdźmy do konkretów!


Robi wrażenie, prawda? ;) Tak naprawdę spodziewałam się jedynie lakierów Lemax, oraz próbki podkładu Annabelle Minerals, a tymczasem Paula powrzucała kilka dodatkowych cudeniek :) 
Mamy tutaj próbki ślimaczych produktów, w sumie 5 lakierów do paznokci, odlewkę olejku Khadi na porost włosów (od dawna chciałam go wypróbować!), odlewkę żelu do twarzy, słynne rybki Dermogal, oczywiście odsypkę podkładu AM, i korektorów, a do tego sporo próbek, które wykorzystam wszystkie, bo są naprawdę ciekawe (dwie już w użyciu).

Jestem ogromnie zaskoczona, bardzo zadowolona, ale jednocześnie trochę zawstydzona :) Sama chyba muszę się z kimś tak powymieniać, żeby nie wyjść na taką niedojdę, ale co poradzę, że moja łazienka zajęta jest kosmetykami, które aktualnie zużywam :( Nie zrzędzę już, może coś by się znalazło :)  

Paula (mogę tak mówić? ;) ) - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! :)


37 komentarzy

  1. Miła niespodzianka na pewno :D. Piękne kolorki lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udane niespodzianki zawsze cieszą :) i TO bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już się miło używa :)

      Usuń
  4. Takie wspaniałości cieszą każde serducho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zwłaszcza od kogoś, jakby nie patrzeć, obcego :)

      Usuń
  5. uwielbiam takie posty, gdzie okazuje się że bloggerka bloggerce pomoże :D pozdrowienia dla Pauli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego używania:) kolory lakierów wyglądają na śliczne,szczególnie ten po prawo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byś lakier na paznokciach pokazała, bo jak na razie użyłam tylko fioletowego (który na paznokciach wygląda na różowy nota bene) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć... Czekamy na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś się pojawią, głównie lakierów :)

      Usuń
  9. Niespodzianka naprawdę miła :)
    pozdrawiam

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne niespodzianka! blogerki to fajne dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Na pewno tak będzie :) Dziękuję :)

      Usuń
  12. Świetna niespodzianka! Lakiery Smart Girls wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory lakierów i świetna niespodzianka :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna niespodzianka. Lakiery wyglądają kusząco :-)

    http://mademoisellexmadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń