Jesienny powrót seriali!

9 paź 2013

Nienawidzę jesieni. I zimy. Nie i koniec. Nie przekonują mnie kolorowe liście, ani piękne słońce. Liści na ziemi prawie nie ma, bo jesień przyszła w zasadzie z początkiem września, i zaskoczyła chyba samą naturę, a słońca ostatnio jak na lekarstwo - dopiero dzisiejszy dzień był całkiem w porządku. Jeszcze siedzę w zimnym mieszkaniu i w ogóle brrrrrrr....sezon na narzekanie - czas start! :-/

Jedynym, podkreślam - jedynym pozytywnym aspektem nadchodzących brzydkich i zimnych miesięcy, są powracające na antenę seriale! Oj, mam na co czekać :))

1. The Walking Dead



Mój zdecydowany numer 1! Nie tylko dlatego, że zombie darzę miłością absolutną, ale również ze względu na pokazanie relacji i zachowań ludzkich w obliczu apokalipsy. Jestem uzależniona od tego serialu, i chyba po raz kolejny obejrzę go od początku :P Polecam wszystkim!

2. The Originals


Spin-off serialu The Vampire Diaries. Jak Pamiętniki oglądam tylko i wyłącznie z przyzwyczajenia (Eleny, Stefana i Damona nie mogę już zdzierżyć), tak serial o Pierwotnych może być kompletnie inny, tym bardziej, że jak dla mnie są oni jedynym mocnym punktem TVD. Ach, i przede wszystkim - cudowny Klaus, i jedyny związek na jaki liczę - Klaroline ;)) Są tutaj jakieś (psycho)fanki jak ja? ;)

3. The Vampire Diaries


Serial, który, jak pisałam wyżej, oglądam jedynie z sentymentu, ale zrezygnowałabym już z niego, gdyby nie fakt, że jedyne na co czekam, to Caroline wiążącą się z Klausem :P To moja ulubiona para, i ogromnie liczę na ten związek (tak, tak, przeżywam to trochę za bardzo ;) ).

4. American Horror Story


Kolejna perełka, która wciągnęła mnie po pierwszym odcinku. Nie jest to typowy serial, ponieważ każdy sezon dzieje się w innym miejscu, czasie, przedstawia innych bohaterów (jednak aktorzy się powtarzają)/.Jeśli lubicie dawkę horroru, science-fiction, duchów, i tym podobnych - koniecznie zwróćcie uwagę na niego uwagę!

5. New Girl


Wprawdzie 3 sezon już ruszył, ale dalej kwalifikuje się do mojej listy. Bardzo przyjemny serial, z mnóstwem genialnych dowcipów, śmiesznych sytuacji i dużą dawką dobrego humoru. Lekki, łatwy i (bardzo) przyjemny :))

6. Hart of Dixie


Kolejny serial, który jest bardzo lekki w odbiorze. Akcja dzieje się w małym, ale bardzo urokliwym miasteczku w Stanach (ależ bym chciała w takim mieszkać!). Śledzimy perypetie młodej lekarki, która przeżywa swoje miłosne dramaty, i to w zasadzie wszystko co tam się dzieje :P Niemniej spodobał mi się, nie wymaga myślenia ;)


To wszystkie seriale wracające wraz z przyjściem jesieni. W październiku czeka mnie jeszcze Halloweenowy odcinek Pretty Little Liars, a od przyszłego roku - Gra o Tron, i (ukochani) Vikings! Nie mogę się doczekać :))

Oglądacie seriale? Czy może szkoda Wam na to czasu? ;)


42 komentarze

  1. zaciekawiłaś mnie tym the originals :) chyba zacznę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zabieram za drugi odcinek :)

      Usuń
  2. Oglądnęliśmy ostatnio pierwszy odcinek The Originals - niezły, ale bez szału ;)
    Hart of Dixie również lubię, zresztą ja oglądam milion seriali ;)
    Dziś zaczynamy przygodę z Witches of The East End :)
    A z nowości mogę Ci polecić The Blacklist - nasz ulubiony nowy serial, najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dwa ostatnie tytuły, przyjrzę się im :)

      Usuń
  3. Uwielbiam seriale, ale chyba mamy inny gust ;-) Nie oglądam żadnego z Twoich faworytów. Ja to w sumie teraz Chirurdzy i How I met .. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doczytałam, ja też czekam na Grę o tron :-D

      Usuń
    2. Nie oglądam ani HIMYM ani Chirurgów, za dużo bym miała do nadrobienia :))

      Usuń
  4. Widzę kilka moich ulubionych seriali. Uwielbiam jesień za wysyp nowych odcinków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jedyny pozytywny aspekt jesieni :))

      Usuń
  5. Oglądam wiele seriali i widzę dwa kolejne do obejrzenia ;D Za to też czekam na The Walking Dead, chociaż ostatnio trochę mnie już męczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie <3 Jestem w nim zakochana, haha :D

      Usuń
  6. ale wstyd, nie wiedzialam ze the originals istnieje ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych oglądam jedynie "Pamiętniki wampirów" :) Zaciekawiłaś mnie bardzo "The Oroginals" - też uwielbiam Klausa i jego akcent <3

    Ja czekałam na nowe sezony "Chirurgów" i "Kości" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam Pamiętniki Wampirów i zaczynam The Originals :)
    Moim ulubionym serialem jest skins, ale niestety dalsze sezony już nie powstaną.
    A co do pytania to nie uważam żeby było ta strata czasu, ale oczywiście wszystko z umiarem, najlepiej wybrać sobie ze trzy zamiast oglądać wszystko co tylko się da :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubiłam Skins, ale cieszę się, że nie powstanie więcej sezonów - ostatnia generacja była mocno naciągana, i kompletnie mi nie pasowała do klimatu serialu :)

      Usuń
  9. oj, ta też się cieszę, że zaczynają się nowe sezony seriali:D a o Spin-off'ie serialu The Vampire Diaries nie wiedziałam, muszę nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nie oglądam telewizji, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ja też nie, większość ogląda seriale przez internet ;))

      Usuń
  11. Hart of Dixie bardzo lubię, ale ostatnio jakoś mi się przejadł ;) Wróciłam do Downton Abbey i czekam na nowe odcinki The Good Wife. Lubię dobre seriale, ale Pamiętniki.... darowałam sobie już jakiś czas temu, nie wiedziałam, że powstał Spin-Off :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DA też muszę w końcu obejrzeć :))

      Usuń
    2. Polecam :) Mnie dodatkowo ciągnie ze względu na akcent :)))

      Usuń
    3. Oj tak, angielski akcent to jest to :) Mnie dodatkowo pociąga czas akcji - uwielbiam wszelakie filmy/seriale kostiumowe :)

      Usuń
  12. nie znam żadnego z tych seriali (chyba za mało TV oglądam :P), ale też nie cierpię jesieni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie oglądam TV :) Te seriale to przez internet :P

      Usuń
  13. Nie miałam pojęcia o tych serialach:/bardzo mało ostatnio oglądam, ale spisuję polecane i mam nadzieję, że jak już będę miała więcej czasu to się wciągnę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od kiedy się przeprowadziłam, tutejsza jesień daje radę :) W mieszkaniu ciepło a za oknem codziennie słoneczko, oczywiście nie grzeje mocno, ale jest zadziwiająco ładnie :) Ale podobnie jak Ty, jeszcze wa tygodnie temu marzłam i narzekałam.
    Nie oglądam żadnego z wymienionych przez Ciebie seriali, ale chyba skuszę się na "New girl", bo kilka oglądanych przeze mnie się pokończyło:( Też czekam na "Grę o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie się przeprowadziłaś? :P Ja zniosę wszystko, byleby mieć ciepło w mieszkaniu :((

      Usuń
    2. Z Supraśla (na podlasiu) do Bydgoszczy :) Wcześniej mieszkałam w domu jednorodzinnym i nawet latem marzłam i się ciepło w domu ubierałam, więc wiem jak to jest, kiedy w mieszkaniu zimno. Teraz, tutaj w nowszym bloku grzeją i muszę przykręcać ogrzewanie, bo momentami jest wręcz za ciepło :)

      Usuń
    3. Zazdroszczę, to jedyna rzecz jaką chcę - mieszkać w małym mieszkaniu z ogrzewaniem - nie mam wielkich wymagań :P

      Usuń
  15. Nie, nie nie !!! Najważniejszym powrotem jest powrót "Supernatural" czy tam "Nie z tego świata" jak kto woli ! Tyle czekałam na pierwszy i już się doczekałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się kiedyś za niego wziąć :)

      Usuń
  16. Ja z wyżej wymienionych zainteresowałam się tylko American Horror Story - pierwszy sezon był bardzo fajni, ale drugi to dla mnie nieporozumienie, zupełnie mnie nie wciągnął - oglądałam na siłę. Ostatnio wkręciłam się w Breaking Bad i w sumie cieszę się, że tak późno bo nie muszę czekać na kolejne sezony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, kiedy odkrywam późno seriale - wtedy mam duuużo naraz do oglądania. Tak miałam z True Blood :)

      Usuń
  17. mam dokładnie to samo, chociaż teraz w nowym sezonie elena zrobila sie jakas taka.... wesola. Też kocham Klausa i pragne jego i Caroline :D jeszcze nie moge doczekać się kwietnia aż wróci gra o tron :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę zdzierżyć "świętej trójcy" :/ przejadli mi się ;/ Tylko Klaroline!

      Usuń
  18. Z niecierpliwością czekam na nowy sezon Gry o Tron! Pamiętam jak zaczęłam oglądać - pierwszy sezon pochłonęłam w 1 / 2 dni.. Teraz to niemiłosierne wyczekiwanie do marca chyba umilę sobie oglądaniem The Walking Dead. Skoro tyle osób poleca... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GoT jest genialne :) Szkoda, że tyle trzeba czekać ;)

      Usuń
  19. Ja oglądam seriale ale bardziej te polskie. Choć i do tych zagranicznych przymierzam się od dłuższego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.