Cetaphil - MD Dermoprotektor - do skóry twarzy i ciała

Dzisiaj kilka słów o kolejnej próbce, którą dostałam od Patrycji :) Jest to 100ml buteleczka, wypełniona popularnym balsamem Cetaphil. Sporo się o nich naczytałam, dlatego z ogromną chęcią zabrałam się za testowanie :)

Krem posiada biały kolor, i dość rzadką konsystencję (bardziej przypominającą emulsję niż balsam), dzięki której niewiele potrzeba, by dokładnie pokryć nim twarz (nadaje się również na ciało). Błyskawicznie się rozsmarowuje, jednak moja cera się po nim świeci, dlatego nakładam go jedynie na noc. Zaczęłam go używać od 30 lipca, i bardzo mało go ubywa, wydajność jest po prostu niesamowita - oczywiście nie używam go codziennie, tylko co kilka dni, ale i tak bardzo dużo jeszcze mi zostało :)


Krem nie jest jednak czymś niezwykłym - ot, dobry nawilżacz. Jednak zalety przewyższają wady - bardzo dobrze nawilża, zapomnijcie o jakichkolwiek suchych skórkach, likwiduje je od razu. Nie zapycha cery, minimalnie pomaga w gojeniu się wyprysków. Dla wrażliwców z pewnością plusem będzie fakt, że krem jest całkowicie bezzapachowy. Ogólny wygląd skóry trochę się poprawia w trakcie jego stosowania - cera staje się bardziej jednolita, mniej poszarzała, zdrowiej wygląda. Jedynym minusem, tak jak pisałam, jest fakt, że bardzo się świecę po jego nałożeniu - ale trudno, dzięki temu lepiej się sprawdza na noc :)

Cetaphil Dermoprotektor to udany balsam, nie robiący krzywdy i genialnie nawilżający, niemniej raczej nie sięgnęłabym po pełnowymiarową wersję, tym bardziej, że nie mogę używać go na dzień. Na noc preferuję jednak produkty "bogatsze", ale póki co będę używała tego balsamu :)

Producent: Galderma, Cetaphil MD
Dostępność: apteki, internet
Cena: ok. 30 zł / 250 ml

Znacie produkty Cetaphil? Używałyście ich?


18 komentarzy

  1. Z Cetaphil mam krem intensywnie nawilżający i miałam emulsję do mycia twarzy- fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze emulsję micelarną - też była w porządku :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Dermoprotektor, u mnie sprawdzał się bardzo dobrze i jako pierwszy krem uspokoił moją trądzikową cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cudów nie czyni, ale zły nie jest :)

      Usuń
  3. używałam kiedyś jakiś dwóch produktów od cetaphil bo dostałam od dermotologa, faktycznie ładnie nawilżył mi skórę ;)

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś na niego ochotę, ale nie mogłam nigdzie stacjonarnie znaleźć i sobie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości aptek się z nim spotkałam...i w Super-Pharmie też :)

      Usuń
  5. miałam żel albo balsam do twarzy i nie za bardzo mi podpasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest właśnie balsam :) Chyba, że mają inny, nawet nie wiem ;)

      Usuń
  6. Już od jakiegoś czasu mam zamiar coś kupić z tej firmy. :)
    Jestem ciekawa tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaż włosy po ścięciu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tragiczna jestes

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa generalnie produktów tej firmy, bo wiele osób zachwala, a ja nigdy nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej samemu się przekonać :)

      Usuń