"Nie" dla lichych brwi. Wibo, Eyebrow Stylist

12 wrz 2013


Moje włosy są z natury brązowe, albo, według fryzjerskiej skali - ciemny blond/jasny brąz (na poziomie 6-7). Oczywistym jest przy tym to, że brwi będę miała tego samego koloru - i tak faktycznie jest, z tym, że....są mało widoczne, tym bardziej na zdjęciach. Nie wiem czym to jest podyktowane, wydaje mi się, że są po prostu cienkie (?), dlatego od zawsze szukam czegoś do ich przyciemnienia. Do tej pory robiłam to brązową kredką z H&M (której zresztą do tej poru używam), jednak kilka razy przeczytałam o żelu do brwi, w końcu natknęłam się na niego w Rossmannie, i stwierdziłam - co mi tam, sprawdźmy jak się spisze u mnie. I tak oto kupiłam żel do brwi od Wibo.


Żel na pierwszy rzut oka wygląda jak tusz do rzęs. Nakłada się go na brwi szczoteczką, taką samą jaka dodawana jest do tuszy. Kolor produktu na początku mnie zraził - wyglądał na bardzo ciepły, i po nałożeniu na skórę dość mocno mienił się drobinkami - obawiałam się karykaturalnego efektu, jednak niepotrzebnie.

Tusz, czy żel (bo produkt można znaleźć pod dwiema nazwami), zmienia kolor. Tak, dobrze przeczytałyście - na dłoni wygląda inaczej niż na brwiach. Na szczęście. Po nałożeniu okazuje się, że kolor nie jest ciepły,  jest to brąz w chłodnej tonacji. Nie jest ciemny, jednak trzeba bardzo uważać podczas nakładania - szczoteczka jest mokra, i dużo tuszu na niej pozostaje, więc najlepiej nakładać samą końcówką, i to punktowo - ja tak robię, po czym przeczesuję brwi grzebykiem, i efekt jest bardzo naturalny. Kolor można stopniować - od lekkiego, do bardzo ciemnego. Jego trwałość oceniam na plus, kolor zostaje taki sam cały dzień, nie osypuje się, bez problemu zmywa się go płynem micelarnym.

Nie posiadam niestety zdjęcia, booo moje brwi nie są zbyt fotogeniczne (haha, naprawdę), a poza tym aparat trochę przekłamywał kolory, i niestety ale dalej brwi wyglądały dość licho. Nie wiem czym to jest podyktowane - efekt w lustrze jest wyraźny, natomiast na zdjęciu mocno wyblakły. Chyba mam dziwne brwi, sama nie wiem, ale weźcie to pod uwagę ;) Nie wiem czy żel nada się dla jasnych blondynek, chociaż po dojściu do wprawy, można nadać brwiom nawet bardzo delikatny kolor. Wydajność jest bardzo dobra, tusz kupiłam ponad 2 miesiące temu, a nie widać, żeby zbliżał się ku końcowi. Nie wysycha jak tradycyjny tusz, konsystencja jest cały czas "mokra", więc może dlatego nazywa się "żel"? W każdym razie ja jestem z niego zadowolona, i spokojnie polecam go każdej z Was, która lubi (albo musi) podkreślać brwi.

Producent: Wibo
Dostępność: drogerie ze stoiskami Wibo
Cena: ok. 9-10 zł / 8ml
Strona KWC

Znacie żel do brwi od Wibo? A może niepotrzebne Wam takie wynalazki? 

47 komentarzy

  1. Oooooo fajnie ;) Ja chwilowo używam cieni do brwi z Essence i jest rewelacyjna ;) Ma dwa kolory: brąz taki czekoladowy i jeden taki baaardzo ciemny zbliżony do czerni :) Ale jak się skończy to sprawdzę i ten żel na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieni do brwi jeszcze nie stosowałam :)

      Usuń
  2. Ja go uwielbiam. Mam naturalnie ciemne i wyraziste brwi, ale i tak podczas nakładania podkładu i pudru trochę je sobie przyprószę i lubię je potem poprawić i wygładzić tym właśnie żelem. Fajny jest i niedrogi, nie daje efektu przerysowanych brwi, bo tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ale Ty faktycznie masz ciemne brwi, moje są takie....liche ;p

      Usuń
  3. Miałam go i niestety nie wyglądałam za dobrze żeby nie powiedzieć tragicznie ;) Za duża szczota, kolor za ciepły i zostawiał widoczne smugi pomiędzy brwiami, które ciężko było wyczesać. Niestety. Za to Aqua Brow odmieniło moje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już na pewno nie kupię ;D Szkoda, bo cenowo fajny :)

      Usuń
    2. Wiadomo, każdemu pasuje co innego :D

      Usuń
  4. U mnie niestety takie kosmetyki są niezbędne. Chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie (niestety) też :( Polecam :)

      Usuń
  5. Dla mnie jest straaszny: (

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie lubię podkreślać jakoś brwi, więc niezbędny mi nie jest.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale jak zrobię to za mocno, to wyglądam komicznie ;p

      Usuń
  7. Bedac w Polsce żałuje ze go nie kupiłam i padło na kredke do brwi Maybelline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz to nadrobić innym razem :)

      Usuń
  8. Jakoś mnie tego typu wynazki niezbyt interesują ;) Jak potrzebuję, to podkreślam brwi kredką z Essence, ale zazwyczaj ich nawet nie ruszam, bo spod grzywki ich nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz to szczęście :D

      Usuń
    2. Polecam grzywkę, też będziesz miała prostsze życie ^^

      Usuń
    3. Weź, od kilku miesięcy o tym myślę, ale ciągle się waham :P
      Będzie i prościej i trudniej, bo grzywka mi się dość szybko tłuści...ale zobaczymy, może w końcu się zdecyduję :P

      Usuń
  9. Ja w ten sposób używam tuszu do rzęs, ale przymierzam się do zakupy czegoś specjalnie im dedykowanego. Cieszę się, że przypomniałaś, że Wibo ma taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobione brwi, to u mnie podstawa makijażu.. w zbyt jasnych czuję się niedokończona ;) fajny kolor ma ten żelik!

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze używam albo cieni albo kredki, ale ta opcja wydaje się szybkim sposobem na podkreślenie brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie różnie...raz ten żel, raz kredka :)

      Usuń
  12. ja bym bardzo chciala zel do brwi, niestety moje sa czarne i zadnego takiego nie moge znalezc, bo wszystkie sa albo brazowe albo szare.. ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepiej podkreślaj je cieniem, a żel kup przezroczysty, żeby je ujarzmić :)

      Usuń
  13. Mam dosyć pełne brwi i dodatkowo chowam je pod grzywką, więc zazwyczaj sięgam po przeźroczyste żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzywka jest dość wygodna, i zakrywa to co nieraz nie jest za piękne (np. u mnie brwi). Chyba do niej wrócę :P

      Usuń
  14. mój ulubiony <3 a teraz zrobili lepszą szczotę, więc dla mnie to miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam! Jest taka mała i zgrabniejsza :) Jak mi się skończy, to chyba kupię tę nową wersję :)

      Usuń
  15. Kiedyś mnie kusił, jednak mam swojego ulubieńca- zestaw do stylizacji brwi z Catrice, super sprawa! Tyle, że ja mam ciemne i wyraźne brwi, ale mimo to lubię je dodatkowo zaznaczać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o którym mówisz :) A to widzisz, zazdroszczę wyraźnych brwi :)

      Usuń
  16. Ja do brwi używam zestawu z Benefit (pisałam o nim na blogu) i jestem bardzo zadowolona. Starcza na baaardzo długo, ale nawet, gdy już go wyczerpię, na pewno kupię następny :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Benefit to raczej nie moja półka cenowa :P

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Jak nie musisz to pozazdrościć ;)

      Usuń
  18. ja zastanawiałam się nad kupnem cieni do brwi, ale po tej recenzji w podskokach biegłam do Rossmanna :D no i nie żałuję, wszystko dokładnie tak jak opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

      Usuń
  19. Ja ma taki żel z Bobbi Brown i jestem zadowolona :) Czasami używam go solo, czasami z cieniem, wszystko zależy od humoru i stanu brwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie :D Raz sama kredka, raz sam żel, innym razem obydwa ;)

      Usuń
  20. świetna recenzja :) fajnie obrazowo pokazane na zdjęciach :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa tuszu ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się być dobrym i tanim produktem do brwi :) Kupię jak go gdzieś zobaczę :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Póki co jeszcze tego rodzaju kosmetyku nie używam.

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.