Lekko na głowie. Pantene, Aqua Light, odżywka w sprayu

20 wrz 2013

Wszelakie kosmetyki do włosów, które mają za zadanie nie obciążyć moich delikatnych kosmyków, mają na wstępie kilka dodatkowych punktów. Z drugiej jednak strony, "lekkie" czasami oznaczają "nic nie robiące". Jak było w przypadku wyrwanej na promocji odżywki od Pantene?


Odżywkę dostajemy w przezroczystej, plastikowej butelce. Jedyny kolor jaki tu uświadczymy to niebieski - etykietek, oraz jasnoniebieski - produktu (po zmieszaniu). Preferuję takie spójne, nie przesadzone opakowania, pstrokatość często odpycha. Atomizer dodatkowo chroniony jest dobrze trzymającą się zatyczką.


Zapach odżywki jest przyjemny - lekki, niedrażniący nosa, ale utrzymujący się na włosach. Atomizer jest świetny, psika idealną mgiełką, a nie strumieniem. Przez to zastanawiam się, czy nie zostawię sobie tej butelki na inne produkty. 

Odżywka ma naprawdę lekką formułę - nieważne ile bym nałożyła jej na włosy, nie ma efektu sklejenia czy obciążenia. Niestety, z tego powodu też, niewiele robi. Owszem, przygładzi odstające włoski, wspomoże rozczesywanie (chociaż nie aż tak bardzo jak bym na to liczyła), jednak nie zrobi nam z włosów gładkiej, nawilżonej tafli. Ot, taki leciutki wspomagacz. Niestety, jest dość niewydajna, chociaż można to zrzucić na fakt, że nie szczędzę jej ilości podczas nakładania. Używam jej od 23 sierpnia, i zostało jej może na 1-2 użycia.


Skład jak widać długi i zawiły, nawet nie staram się go rozwikłać. Zresztą, powiem szczerze, że przy odżywkach w sprayu nie jest on dla mnie wielce istotny - z reguły mi nie szkodzą, co najwyżej nie dają pożądanych efektów. Dlatego mam kilku swoich ulubieńców, którzy pomimo chemicznego i silikonowego składu sprawdzają się u mnie bardzo dobrze (Dove, Gliss Kur).

Czy ta odżywka jest warta swojej pełnowartościowej ceny (prawie 18zł)? Odpowiedź brzmi: to zależy. Ma ona wielu zwolenników, osoby z włosami przetłuszczającymi się, czy nie zniszczonymi powinny być zadowolone - odżywka nie obciąża, ale również nie naprawia włosów. Jestem bardzo ciekawa szamponu z tej serii, ponieważ zbiera dobre opinie, a jeśli byłby lekki, unoszący włosy, i nie agresywny - to produkt stworzony dla mnie ;) 

Producent: Pantene
Dostępność: drogerie Rossmann, Natura etc, markety
Cena: około 18 zł (w promocji 11-12 zł, aktualnie można kupić ją w Rossmannie za 10,99 zł) / 150 ml
Strona KWC

Znacie linię Aqua Light Pantene? Używałyście produktów z tej serii?

19 komentarzy

  1. Nie używałam, ale możliwe, że kiedys wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam co chwilę mieć inny produkt :P

      Usuń
  2. mialam chyba maske z tej serii i co pamietam to ze byla genialna! pieknie tez pachniala<3

    a tak w ogole to u mnie jest rozdanie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska wycofana :( Mam inną z Pantene, i ją uwielbiam!

      Usuń
  3. Moim zniszczonym włosom potrzeba jednak czegoś bardziej treściwego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szampon i odżywkę z tej serii. W duecie bardzo fajnie sobie radzą. Włosy są nawilżone, ale zdecydowanie nie obciążone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, czyli jednak dobre są :) Dobrze wiedzieć :D

      Usuń
    2. Ja tez kiedyś używałam właśnie tego duetu :) U mnie też się całkiem fajnie sprawdzał.

      Usuń
  5. u mnie pantene się nie sprawdza, włosy zbijają się w stronki nawet jeśli nałożę małą ilość produktu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( To musisz szukać czegoś innego :/

      Usuń
  6. Uwielbiam odżywki z Pantene !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nic nie miałam z tej serii pantene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz coś z niej zakupiłam :)

      Usuń
  8. Mam jakąś odżywkę z tej serii ale do spłukiwania - tylko jeszcze jej nie używałam.

    Niby mam też jakąś w sprayu jednak jakoś nie po drodze ni do niej ;D Już mam zamiar jej używać od co najmniej pół roku, ale kiedyś się zmobilizuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko zużywam na bieżąco :)

      Usuń
  9. na razie zużywam Gliss Kura i mi wystarcza:) z serii którą prezentujesz miałam szampon-był całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę chyba treściwsze odżywki..

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.