Suplementowo. Beauty Vitalsss, Skrzyp Optima Forte

31 sie 2013

Przez pewien czas, a raczej okres wariacji na temat włosomaniactwa, łykałam wszelakie cudowne suplementy, mające magicznie przyśpieszyć mi porost włosów, paznokci, oraz całkowitą poprawę cery. Nieraz osiągałam wyniki lepsze (CP), nieraz gorsze (Belissa, Skrzypovita). Później trochę się zniechęciłam, zaczęłam pić drożdże, i zaniechałam używania suplementów. Jednak od pewnego momentu, z szuflady zachęcająco spoglądały na mnie tabletki kupione w....Biedronce. Razem z masażerem do głowy, w zestawie znajdował się tabletki nieznanej mi nazwy Beauty Vitalsss (więcej "s" się nie dało?).


Zapewne nie kupiłabym tych tabletek, gdyby nie wspomniany wyżej masażer. Jednak w końcu znalazły się w moim posiadaniu, więc warto było coś z nimi zrobić. Uznałam, że skoro nie piję w tym momencie ani drożdży, ani ziół, to równie dobrze mogę zabrać się za suplementy. Szkody mi raczej nie wyrządzą, wysyp nieprzyjaciół również jakoś przeżyję (aczkolwiek niechętnie). 

W opakowaniu znajduje się 45 kapsułek, dla wygody należy łykać jedną dziennie, co daje 45 dni zażywania. Proste (nie wiem w takim razie po co wspominam o takiej oczywistej oczywistości :D). Kapsułki mogą sprawiać problemy podczas przełykania, ponieważ są spore, jednak ich osłonka jest śliska, co znacznie ułatwia sprawę (ja mam akurat wprawę w takich dużych tabletkach, co miesiąc przez kilka dni, katuję się gigantycznymi kapsułkami IBUM Forte ;) ).

Znów dla zorientowanych :D

Jak widać, tabletki zawierają jakieś tam dobroczynne składniki. Mam nadzieję, że to prawda, a nie wymysł producenta, ale z tym nigdy nic nie wiadomo. 

Ok, przejdźmy do sedna, czyli działania. Stosowałam tabletki wg zaleceń, przez 45 dni. Nie zanotowałam większego wysypu, raczej taki standardowy, comiesięczny. Czyli pierwsza niespodzianka, ponieważ przy tabletkach pryszcze to u mnie typowy widok. Kolejna sprawa - mega duży przyrost paznokci. Autentycznie, jeszcze nigdy mi tak szybko nie rosły. Zauważyłam to w momencie, kiedy jakieś 3 dni po ich mocnym spiłowaniu, zorientowałam się, że....przydałoby się to zrobić znowu! Byłam w dużym szoku, odrost przy ostatnim malowaniu paznokci pojawił się u mnie 2 dni później. Rekord. Jednak wraz z wzrostem, niestety nie poprawił się ich ogólny wygląd, dalej są, powiedzmy, miękkie. Cera nie została obsypana nieprzyjaciółmi, jednak jakaś większa poprawa nie nastąpiła. W kwestii włosów, czyli wyznacznika dla mnie najważniejszego....bez rewelacji. Przyrost może minimalnie większy, widzę po najdłuższych warstwach. To znaczy widziałam, bo kilka dni temu ciachnęłam z 3 cm końcówek, które znów wyglądają pięknie ;) 

Generalnie tabletki te nie okazały się złe, natomiast rewelacji też nie przyniosły. Nie zapuszczam wytrwale paznokci, więc ich większy przyrost nie był mi do szczęścia potrzebny (aczkolwiek było miło!), dlatego jeśli komuś na tym zależy, to polecam je przetestować, a nuż zauważy u siebie takie same rezultaty. W kwestii cery nie nastąpiła żadna zmiana, przyrost włosów minimalnie większy. Naprawdę minimalnie. Ciężko mi określić dokładnie, jak tabletki zadziałają u innych, najlepiej chyba kupić, i się przekonać :)

Producent: Natur Produkt Pharma Sp. z o.o.
Dostępność: o ile się orientuję, to Biedronka, aczkolwiek ostatnio ich tam nie widziałam
Cena: 10zł (w zestawie z masażerem)

Znacie te tabletki? Miałyście z nimi styczność? Być może są dostępne w innych sklepach?

15 komentarzy

  1. ja jakos nigdy nie moge sie trzymac rutyny i zapominam o lykaniu tabletek czy witaminek... chyba to nie dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak często mam....chyba, że się spinam bo liczę na mega-super-wypasione efekty ;)

      Usuń
    2. też często zapominam o łykaniu tabletek...

      Usuń
  2. nie znam ich, ale mam mały uraz do suplementów po mojej nieudanej kurachi Merz Special.. na włosy nie pomogło wcale, a paznokcie doprowadziło do koszmarnego stanu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ;/ Akurat o MS słyszałam dobre opinie...ale jak widać, każdy reaguje inaczej.

      Usuń
  3. ja łykam bellissę ona na mnie dobrze działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że weszłam do Ciebie bo przypomniałaś mi, że te tabletki już dobre 2 miesiące leżą u mnie w szafce. Od jutra zaczynam łykanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie o nich przypomniałam, ale w trakcie sprzątania ;)

      Usuń
  5. Suplementy stosuję, ale te biedronkowe jakoś mnie nie kusiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, jedynie masażer sprawił, że je kupiłam ;)

      Usuń
  6. Ja niestety jestem niesystematyczna w braniu suplementów ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 15 lat, a na opakowaniu piszę "preparat przeznaczony dla osób dorosłych". Myślisz, że mogę go stosować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, chociaż dla pewności zapytaj w aptece :)

      Usuń
  8. Mi głównie zależy na włosach i w mniejszym stopniu na paznokciach, bo cera wcale taka zła nie jest. Aczkolwiek dobrze jest przeczytać opinie o produkcie który się zażywa. Myślę że mnie wizyta "przyjaciół" nie spotka, gdyż dopiero co ich się pozbyłam :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.