Nowości, nowości, czyli kosmetyczka zaopatrzona

10 lip 2013

Wczorajszy dzień był dość długi (jak można spędzić tyle czasu w Galerii??), ale za to owocny :) Najpierw dzięki Patrycji z bloga The Beauty Of Fashion, a potem na spotkaniu z moją koleżanką i jej koleżanką, również blogerką, Magdą (miło było poznać!) :D  Chcecie wiedzieć co mam nowego? :)


Próbki, próbki i jeszcze raz próbki! Patrycja rozpieściła mnie do granic możliwości - umawiałyśmy się na próbkę Cetaphilu, a dostałam dodatkowo odlewki 4 innych kosmetyków:

1. Cetaphil, emulsja micelarna
2. Cetaphil, Dermoprotektor, balsam do twarzy i ciała
3. Broaer b2, szampon do włosów farbowanych
4. Eveline, BioHyaluron, krem BB 9w1
5. Avene, Anti-Redness Light Moisturizer SPF10

Nie miałam żadnego z nich, dlatego z wielką chęcią zabiorę się za poznawanie i testowanie :)


Będąc w Galerii Kazimierz nie można nie wstąpić do SuperPharmu ;) Promocji dużo, ceny atrakcyjne, ale portfel dość pusty, dlatego zaopatrzyłam się w 3 nowe kosmetyki:

1. Equilibra, Aloesowa mgiełka nawilżająca 
2. Bioliq, krem do cery trądzikowej na dzień 
3. Biovax, maska do włosów z proteinami mlecznymi

Skromnie, ale ważne, że cokolwiek wpadło. Każdy z tych produktów kosztował prawie 10 zł, więc opłacało się. Mgiełkę podpatrzyłam w koszyku Magdy, a, że nie mam żadnego psikadła do włosów, to zabrałam z półki jedną z ostatnich sztuk. Krem Bioliq to dla mnie nowość, w promocji był również krem na noc i serum punktowe, ale ja wybrałam wersję na dzień, bo mój krem z Perfecty sięga dna. Nie wiem jeszcze czy nie wrócę się po wersję na noc, chociaż w sumie zużywam inne kosmetyki, a w tej roli kusi mnie Effaclar Duo...zobaczymy. Z kupnem Biovaxu zbierałam się dość długo, ostatni raz używałam go chyba rok temu, i to wersji angielskiej, dlatego jestem ciekawa jak na moich włosach sprawdzi się ta. Chciałam kupić wersję z olejkami, ale oczywiście już jej nie było, dlatego wybrałam tę z proteinami mlecznymi - czytałam kilka pochlebnych recenzji + dołączony jest czepek, a tego brakowało mi najbardziej! ;)

Tak więc, kosmetyczka zaopatrzona, póki co zakupy mam z głowy, portfel się cieszy, a ja jeszcze bardziej ;) Jeszcze raz ogromnie dziękuję Patrycji (która, swoją drogą, jest prześliczna na żywo!) za ilość odlewek :*

Znacie któryś z kosmetyków, o których wspomniałam w notce? 

23 komentarze

  1. Oj tam skromnie, ja bym powiedziała, że rozsądnie :)
    jestem ciekawa, jak się nam sprawdzi mgiełka Equilibrii, bo zaczynam coraz bardziej lubić tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, niech będzie rozsądnie, lepiej brzmi ;)
      Mam nadzieję, że nie zrobi żadnego kuku na włosach ;)

      Usuń
    2. Dziś użyłam, włosy nie wypadły, więc jest jak na razie ok ;)

      Usuń
    3. Ja też! Całkiem nieźle zmiękcza włosy, i w ogóle są takie fajne :D

      Usuń
  2. ta aloesowa mgiełka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiążę z nią duże nadzieje :)

      Usuń
  3. Nie znam ani jednego prezentowanego przez ciebie produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja też nie ;) Tzn. nie w praktyce :)

      Usuń
  4. Już Ci mówiłam, że lubię się dzielić:) Mam nadzieję, że produkty będą się dobrze spisywać:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, dziękuję :*
      Na pewno nie zaszkodzą :)

      Usuń
  5. eqilibra ma fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka jest fajna, mam nadzieję, że szampon też w końcu dorwę :P

      Usuń
  6. ciekawa jestem tego dermoprotektora!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą maskę z Biovaxu oraz tą z olejkiem arganowym. Ta druga jak dla mnie bardziej odżywia włosy, aczkolwiek obie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Superpharm sa fajne promocje, a ja nie mam żadnego w pobliżu;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą mgiełkę aloesową (na blogu jest recenzja) i wg mnie jest całkiem fajna, zwłaszcza do doraźnego nawilżania :) Poluję jeszcze na szampon tej firmy, ale nigdzie nie mogę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna, tyle póki co mogę o niej powiedzieć :)

      Usuń
  10. sorki za spam, ale na fanpage'u Handmade Cosmetics https://www.facebook.com/pages/Handmade-Cosmetics/409404229082595?fref=ts zbieramy chętnych na rabat 50% na dowolny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zastanawiam się czy nie zacząć testować BioWaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa notka kusisz aby sklusila się na tą mgielke :)

    OdpowiedzUsuń

instagram @nightlywolf

© Nightly Wolf. Design by FCD.