Żel pod prysznic Biały Jeleń

Jakiś czas temu, w wyniku zwiększenia porcji drożdży do picia, na dłoniach i rękach pojawiła mi się wysypka. Na początku nie wiedziałam, czym była podyktowana, więc pognałam do apteki po wapno, a do Rossmanna po hipoalergiczne produkty do mycia. Zorientowałam się, że to przez drożdże, gdy zmniejszyłam ich dawkę, i wszystko wróciło do normy. Jednak kosmetyki, które kupiłam również brały w tym swój udział, i dzisiaj o jednym z nich - hipoalergicznym żelu pod prysznic z kozim mlekiem Biały Jeleń.


Produkty Biały Jeleń są tanie, i ogólnodostępne. W moim Rossmannie znalazłam tylko dwie wersje żelu pod prysznic, wybrałam tę z kozim mlekiem. Jest on skierowany do alergików, i osób z wrażliwą skórą.
Żel znajduje się w plastikowej butelce, zamykanej na zatrzask. Butelka jest przezroczysta, dzięki czemu widzimy ubytek produktu. Pojemność jest typowa dla tych produktów - 300 ml. 

Skład jak zwykle dla zorientowanych ;)

Kolor żelu jest biały, konsystencja dość gęsta, kremowa. Jest bezzapachowy. W kwestii mycia mile mnie zaskoczył. Przede wszystkim - mocno się pieni, dzięki czemu nie zużywamy dużo na jeden raz. Świetnie oczyszcza skórę, powiedziałabym, że lepiej niż inne żele ;) Nie zmywa ze skóry warstwy ochronnej (co mogłoby się wydawać oczywiste, skoro dobrze oczyszcza), ponieważ po prysznicu skóra jest bardzo gładka, i przede wszystkim - nawilżona! Serio, dzięki niemu rzadziej używałam masła do ciała, bo najzwyczajniej w świecie nie czułam takiej potrzeby :-)
Jednak pomimo tego, że nie używałam go w dużych ilościach, i tak żel ma dość słabą wydajność, wręcz znikał w oczach....nie wiem dlaczego tak się działo, tanie jak barszcz żele Isany zużywam dłużej. Szkoda, aczkolwiek przy takiej cenie można to jakoś przeboleć. 

Żel był dla mnie miłym zaskoczeniem, dlatego możliwe, że jeszcze do niego wrócę, głównie dla efektu nawilżonej skóry i braku jakiegokolwiek swędzenia (zauważyłam, że w trakcie jego stosowania rzadziej miałam potrzebę podrapania się ;-) ). Osoby ze skórą wrażliwą spokojnie mogą po niego sięgać, sądzę, że będą zadowolone. Jeśli znajdę gdzieś inne wersje żeli, to nie omieszkam ich przetestować, mam nadzieję, że są równie dobre jak ta z kozim mlekiem. Żel kupicie w większości drogerii, jego cena waha się między 4-5 zł. Polecam :)

Znacie żele pod prysznic Biały Jeleń? A może stosujecie inne produkty tej marki?

16 komentarzy

  1. Oj dla wrażliwców to tak średnio powiem szczerze :x
    SLS wysoko w składzie i jeszcze DMDM Hydantoina...
    Bardzo wrązliwa skóra może ucierpieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem...weszłam na FB białego jelenia i przeczytałam kilka takich opinii....no to cóż, może nie dla super wrażliwców, ale mnie na niespodziewaną wysypkę pomógł :)

      Usuń
  2. Witaj,o ile pamiętasz,z tej strony coffney.blogspot.pl -z pewnych przyczyn musialam skasowac bloga,ale chyba wystartuje spowrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że produkują też żele pod prysznic i to jeszcze Biały Jeleń z kozim mlekiem. Chętnie się na niego skuszę wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom mają sporo produktów! tylko wiele z nich jest ciężko dostępnych :(

      Usuń
  4. obecnie mam żel do mycia twarzy Biały Jeleń i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj, mnie wiele razy Biały Jeleń uratował;)
    jeszcze mydło węglowe było takim 'ratownikiem' ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam wszystkie produkty z tej seri, są tanie, delikatne dla skóry i nigdy nie zrobiły mi krzywdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też je ostatnio polubiłam :)

      Usuń
  7. Nie używałam ale może wypróbuję :) ! Obserwuję i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię naturalne produkty, biały jeleń jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chociaż skład na to nie wskazuje :P

      Usuń
  9. Kurcze a mnie zawsze odrzucały te produkty po mydle którego nie cierpiałam;P Chyba się przemogę;d

    OdpowiedzUsuń